Million Skrevet 25. mars #641 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (På 25.3.2025 den 16.09): Har penger tilgode. Utbetalingen ligger til utbetaling 26.03. Betyr det at pengene overføres til meg da eller at skatteoppgjøret sees på og da evt. sendes? Ikke fått skatteoppgjøret på mail enda. Beklager dumt spm. Anonymkode: 23918...2b8 Ekspander Så vidt jeg har forstått utbetaler skatteetaten på onsdager, og pengene kommer med en gang. De har vel direkteoverførsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #642 Del Skrevet 25. mars Logget meg inn hver dag for å se om skattemeldinga er kommet..I dag fant jeg den, men har ikke fått melding . Ja,ja, skyldig et par tusen, som jeg trodde.🙁 Anonymkode: d32ff...e52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #643 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (På 25.3.2025 den 16.09): Har penger tilgode. Utbetalingen ligger til utbetaling 26.03. Betyr det at pengene overføres til meg da eller at skatteoppgjøret sees på og da evt. sendes? Ikke fått skatteoppgjøret på mail enda. Beklager dumt spm. Anonymkode: 23918...2b8 Ekspander Hvor er det du kan se at pengene ligger til utbetaling? Har sjekket og levert inn selvangivelsen, og siden jeg har betalt inn for mye skal jeg ha igjen noen kroner men har ikke sett neon stad om at det ligger klart til utbetaling? Anonymkode: 4137e...0c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 25. mars #644 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (På 25.3.2025 den 17.31): Hvor er det du kan se at pengene ligger til utbetaling? Har sjekket og levert inn selvangivelsen, og siden jeg har betalt inn for mye skal jeg ha igjen noen kroner men har ikke sett neon stad om at det ligger klart til utbetaling? Anonymkode: 4137e...0c4 Ekspander https://www.skatteetaten.no/person/skatt/skatteoppgjor/se-dine-krav-og-innbetalinger/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #645 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (På 25.3.2025 den 15.12): Å herregud for et syn du har på ting ? Her var det mye meg og enda mer meg. Tydelig at du ikke har noe annet å bedrive tiden din med, burde kanskje jobbet i likevel, slik at du slapp å sitte hjemme og irritere deg over noe så simpelt som at skattemeldingen ikke har kommet. Anonymkode: cd969...f2e Ekspander 👏👏👏 Anonymkode: 460d7...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomaraton Skrevet 25. mars #646 Del Skrevet 25. mars sjekket i stad kl 20.00 , ingen skattemelding 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #647 Del Skrevet 25. mars Jeg gidder ikke å sjekke før jeg får beskjed… den kommer når den kommer lizm Anonymkode: 92cb6...eb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 26. mars #648 Del Skrevet 26. mars (endret) oslomaraton skrev (På 25.3.2025 den 19.36): sjekket i stad kl 20.00 , ingen skattemelding Ekspander Jeg sjekket igjen. Ingen skattemelding forløbig. Jeg tror at jeg har penger tilgode. Gleder meg til å se om jeg får igjen. For det ville gjøre godt når jeg har en stram økonomi 🥰 Endret 26. mars av Eloise12345 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #649 Del Skrevet 26. mars Utbetalt beløp på konto nå 👍 Anonymkode: 23918...2b8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #650 Del Skrevet 26. mars Sjekket mandag kveld - ingen skattemelding, fikk så mld av samboer rett før 09 i går om at han hadde fått, også fikk jeg mail om at min skattemelding var klar 1 min etterpå. Vi begge fikk penger igjen så skattemeldinga ble sendt inn i går. Anonymkode: 77477...710 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 26. mars #651 Del Skrevet 26. mars Jeg har også fått pengene på konto, utebetalingsdato var satt til i dag 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #652 Del Skrevet 26. mars Nyyyy dag! Anonymkode: 04021...238 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 26. mars #653 Del Skrevet 26. mars Diamant20 skrev (På 26.3.2025 den 6.32): Jeg har også fått pengene på konto, utebetalingsdato var satt til i dag Ekspander x2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #654 Del Skrevet 26. mars Får igjen ca 40k. Mannen sier det er pga blant annet at gifte lignes mot hverandre nå og jeg da får større fordeler enn tidligere. Men har alltid brukt å få igjen. Bare ikke så mye😅 Anonymkode: 9ffde...6aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #655 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (På 25.3.2025 den 14.52): Enig i det. Jeg har ikke varsler på mail da det kommer mye hele tiden. SMS er litt mindre brukt hos meg, da er det noe viktig, så det har jeg varsler på. Noen som kan svare på hvor lang tid det tok fra dere sendte inn til man får skatteoppgjøret og det dukker opp under krav og utbetalinger? Anonymkode: 4ad96...524 Ekspander 3 dager hos meg Anonymkode: 23ec9...606 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokiss Skrevet 26. mars #656 Del Skrevet 26. mars noen som har fått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #657 Del Skrevet 26. mars Jeg må hvert fall sett meg ned å gå gjennom skattemeldingen. Fikk igjen veldig mye. Så mye har jeg ikke bomma på før. Jeg har jo en enkel skattemelding sånn egentlig. Jeg har store barn. Jeg har ikke reise vei til jobb. Noen aksjer har jeg. Lite lån. Så det skal være enkelt sånn sett. Men men. Anonymkode: ca72c...1d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #658 Del Skrevet 26. mars Fikk skattemeldingen første dag og sendte inn dagen etter. Fortsatt ikke noen penger 🥲 var ingen annen endring enn kjøring til jobb som ble lagt inn. Anonymkode: 8adfd...d1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #659 Del Skrevet 26. mars Har fått skattemeldingen og sendte den inn på torsdag. På 'minside' på skatteetaten står der nå at jeg kan motta oppgjøret før 1.juni. Samme skjedde i fjor, og året før. Sender inn med en gang, men får alltid beskjed om at jeg må vente ekstra. Også skriver de det som om jeg kan være heldig å få utbetalt før 1.juni. Så irriterende at så mange får oppgjøret etter noen dager, mens andre må vente i uker og måneder uten grunn. Har verdens letteste skattemelding, er ufør uten lån eller gjeld, og eier ingenting. Ingen endringer eller tillegg. Anonymkode: baa0f...c0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #660 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (På 25.3.2025 den 17.31): Hvor er det du kan se at pengene ligger til utbetaling? Har sjekket og levert inn selvangivelsen, og siden jeg har betalt inn for mye skal jeg ha igjen noen kroner men har ikke sett neon stad om at det ligger klart til utbetaling? Anonymkode: 4137e...0c4 Ekspander husk at du må få skatteoppgjøret først. Så pengene. Anonymkode: 9f506...831 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå