AnonymBruker Skrevet 25. mars #601 Del Skrevet 25. mars Fikk melding i søppelposten i dag 08.04. 18 000 til gode, og for første gang på flere år går ikke store deler av det til å betale samboers smell, for han fikk tilbake like mye😅 Anonymkode: 4ad96...524 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #602 Del Skrevet 25. mars E-post 1348, skattemeldingen cirka to døgn senere. Anonymkode: f29e7...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #603 Del Skrevet 25. mars Ingen epost eller sms, men skattemeldingen var klar. 26700,- tilbake Anonymkode: fc2b3...1d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #604 Del Skrevet 25. mars Sjekket på skatteetatens sider nå, og der lå den. Har ikke fått sms eller e-post. Det sto de ikke kunne regne ut, da de manglet opplysninger om inntekt på sekundærbolig. Så da må jeg legge dette inn før de beregner. Får gjøre det til helgen. Anonymkode: 4c9e0...2cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #605 Del Skrevet 25. mars Sjekket tilfeldigvis bare kl 09, da hadde jeg fått den. Fikk e-post kl 09.20 Anonymkode: 991d3...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #606 Del Skrevet 25. mars Hurra! Endelig min tur å få!! Fikk skattemeldingen ca. 07:30, men fikk mail i søppelboksen min 2 timer etterpå - og har ikke mottatt SMS. Anonymkode: 066d1...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 25. mars #607 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): KAn noen bare si ca tidspunkt så kan man vel tyde ett mønster når på dagen de sender ut meldingen. Anonymkode: 04021...238 Fikk mail 15.59. Hadde sjekket tidligere på dagen uten at jeg hadde fått den da, så kom tydeligvis ganske samtidig hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #608 Del Skrevet 25. mars Er det ikke vanlig at ektefeller får skattemeldingen samtidig ca?? Jeg fikk min forrige uke, min man venter fortsatt på sin.... Håper ikke det er et dårlig tegn og at han får en kraftig skattesmell 😕 Anonymkode: fc5c9...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #609 Del Skrevet 25. mars Fikk mail kl 9.30 i dag om skatten Anonymkode: ca72c...1d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #610 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er det ikke vanlig at ektefeller får skattemeldingen samtidig ca?? Jeg fikk min forrige uke, min man venter fortsatt på sin.... Håper ikke det er et dårlig tegn og at han får en kraftig skattesmell 😕 Anonymkode: fc5c9...62f Nei, det er ikke vanlig. Det er like vanlig at man får det til helt forskjellige og tilfeldige tider. Man er ikke sammenføyd ved hofta selv om man er gift, man er selvstendige individer og skatten sendes ut til forskjellige tider. Får man den omtrent likt, er det også tilfeldig. Få sent eller tidlig har ingenting å si om hvorvidt man blir skyldig restskatt eller får igjen. Anonymkode: 929d5...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #611 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det er ikke vanlig. Det er like vanlig at man får det til helt forskjellige og tilfeldige tider. Man er ikke sammenføyd ved hofta selv om man er gift, man er selvstendige individer og skatten sendes ut til forskjellige tider. Får man den omtrent likt, er det også tilfeldig. Få sent eller tidlig har ingenting å si om hvorvidt man blir skyldig restskatt eller får igjen. Anonymkode: 929d5...7f7 Okey, ja men så greit at det ikke trenger å være et dårlig tegn og at det er like vanlig at det ikke kommer samtidig Anonymkode: fc5c9...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #612 Del Skrevet 25. mars Venter fortsatt på skattemeldingen, å nå er det feil på siden deres også, så nå får jeg ikke sjekket Anonymkode: 1b2f3...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #613 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Venter fortsatt på skattemeldingen, å nå er det feil på siden deres også, så nå får jeg ikke sjekket Anonymkode: 1b2f3...3b5 Det er nok flere som har fått melding om å logge seg inn, derfor stor pågang. Anonymkode: f0d18...dd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #614 Del Skrevet 25. mars Folk bruker lunsjen til å sjekke skattemeldingen, tydeligvis! 🤣 Nå klokka 12 ble det plutselig høy trafikk på Skatteetaten. Akkurat nå, kvart over tolv, står det 20 minutters ventetid på å komme inn. Anonymkode: 929d5...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokiss Skrevet 25. mars #615 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Folk bruker lunsjen til å sjekke skattemeldingen, tydeligvis! 🤣 Nå klokka 12 ble det plutselig høy trafikk på Skatteetaten. Akkurat nå, kvart over tolv, står det 20 minutters ventetid på å komme inn. Anonymkode: 929d5...7f7 34 HER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #616 Del Skrevet 25. mars ikke noe nytt i dag heller gir opp altså. null melding er den eneste på jobb som ikke har fått Anonymkode: 04021...238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #617 Del Skrevet 25. mars Noen private næringsdrivende som har fått utbetalt? Anonymkode: 84ccf...5e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #618 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Noen private næringsdrivende som har fått utbetalt? Anonymkode: 84ccf...5e1 Hvis du sjekker Skatteetaten så ser du at svaret på dette er nei. De starter i april. Anonymkode: 91327...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #619 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du sjekker Skatteetaten så ser du at svaret på dette er nei. De starter i april. Anonymkode: 91327...071 Står ingenting spesifikt for private næringsdrivende, står kun ett standardsvar for alle, selvom de allerede har begynt utbetalingen for private. Når kommer skatteoppgjøret? De fleste får skatteoppgjøret mellom april og juni, mens noen må vente til høsten. Alle får skatteoppgjøret sitt før 1. desember. Vi sender ikke ut skatteoppgjør på helligdager, i påskeuken eller i juli og første halvdel av august. Har du penger til gode, blir disse utbetalt når du får skatteoppgjøret ditt. Anonymkode: 84ccf...5e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #620 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Står ingenting spesifikt for private næringsdrivende, står kun ett standardsvar for alle, selvom de allerede har begynt utbetalingen for private. Når kommer skatteoppgjøret? De fleste får skatteoppgjøret mellom april og juni, mens noen må vente til høsten. Alle får skatteoppgjøret sitt før 1. desember. Vi sender ikke ut skatteoppgjør på helligdager, i påskeuken eller i juli og første halvdel av august. Har du penger til gode, blir disse utbetalt når du får skatteoppgjøret ditt. Anonymkode: 84ccf...5e1 https://www.skatteetaten.no/bedrift-og-organisasjon/skatt/skatteoppgjor/se-skatteoppgjoret-ditt/ Anonymkode: 91327...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå