AnonymBruker Skrevet 24. mars #581 Del Skrevet 24. mars Diamant20 skrev (13 minutter siden): Jeg leverte også 18.03. Kom på krav og utbetalinger i løpet av helgen og i dag har utbetalingsdato 26.03 kommet😊 Skjønner, ingenting under krav og utbetalinger hos meg enda! Tar den tiden det tar, men hadde vært kjekt med pengene fortest mulig☺️ Anonymkode: 84ccf...5e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #582 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det er dessverre sånn… moro når mannen får 500kr i restskatt hvert år… 🙄 Anonymkode: 249aa...f36 Sørg for å få restskatt du også, så slipper du å vente på pengene. Anonymkode: f29e7...651 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #583 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Sørg for å få restskatt du også, så slipper du å vente på pengene. Anonymkode: f29e7...651 Synes det er fint å få noen kroner igjen, selv om de kommer i juni. Og jeg gidder ikke trikse med skattekortet mitt. Anonymkode: 249aa...f36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #584 Del Skrevet 25. mars Leverte inn 13 mars. Ikke fått utbetalt ennå. Anonymkode: 7ebe4...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #585 Del Skrevet 25. mars Jeg tror ikke det er tilfeldig for meg virker det som de samme får først og sist hvert år. Jeg vet det for jeg hører de samme får tidlig hvert år. Anonymkode: d4ac2...7bf 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet 25. mars #586 Del Skrevet 25. mars (endret) . Endret 25. mars av Sicktrip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #587 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg tror ikke det er tilfeldig for meg virker det som de samme får først og sist hvert år. Jeg vet det for jeg hører de samme får tidlig hvert år. Anonymkode: d4ac2...7bf I fjor fikk jeg skatteneldingen den siste mulige dagen. I år fikk jeg den igår, altså ca midtveis i utsendingene. Anonymkode: 78278...ee4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #588 Del Skrevet 25. mars (Ex) Mannen ble skyldig bitte litt, mens jeg fikk igjen en god del. Vi endret foreldrefradrag, har 2 barn i bhg/sfo. Han gikk 70kr i pluss i stedet og jeg får igjen noen hundrelapper mindre. Spent på om det utgjør at pengene faktisk kanskje kommer før i juni. Flytter, så hadde vært perfekte penger🤞🏻🤞🏻 Anonymkode: 53276...be5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #589 Del Skrevet 25. mars Jeg leverte skattemeldingen på torsdag, og beløp til gode ligger nå til utbetaling i morgen. Men jeg har ikke fått skatteoppgjøret enda, er det ikke vanlig at dette kommer før utbetalingen?😅 Anonymkode: e63f4...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #590 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hæ? Hvorfor er det sånn? Jeg fikk også til gode 30 000,- og mannen fikk baksmell på 5000,-. Blir det da uansett utbetalt senere enn om begge hadde fått skatt til gode? Anonymkode: df983...567 En av "fordelene" med å være gift. Anonymkode: 8d27b...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #591 Del Skrevet 25. mars Jaja ny mulighet for at den kommer i dag. Anonymkode: 9fc58...6dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #592 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror ikke det er tilfeldig for meg virker det som de samme får først og sist hvert år. Jeg vet det for jeg hører de samme får tidlig hvert år. Anonymkode: d4ac2...7bf Jeg har fått både det siste og først. I år fikk jeg den 21. mars. ☺️ I fjor var det på den første dagen, sendte inn skattemeldingen med en gang og fikk pengene etter tre dager. Året før så fikk jeg på den siste dagen og pengene kom i november 🥴 Anonymkode: b4cc4...43a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #593 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror ikke det er tilfeldig for meg virker det som de samme får først og sist hvert år. Jeg vet det for jeg hører de samme får tidlig hvert år. Anonymkode: d4ac2...7bf Så du tror Skatteetaten lyver for oss? Og at ingen av de involverte i løgnen lekker, for det er jo ingen her som har hørt at de faktisk sier det. Anonymkode: 91327...071 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #594 Del Skrevet 25. mars Jeg leste her en dag om noen som skrev at de ikke får oppgjøret før juni fordi den andre fikk restskatt? Gjelder dette gifte eller samboere, eller alle? Samboeren min får igjen 20.000 og jeg fikk smell på 10.000. Får han ikke utbetalt pengene sine før juni da pga meg? Anonymkode: 168b8...c52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #595 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg leste her en dag om noen som skrev at de ikke får oppgjøret før juni fordi den andre fikk restskatt? Gjelder dette gifte eller samboere, eller alle? Samboeren min får igjen 20.000 og jeg fikk smell på 10.000. Får han ikke utbetalt pengene sine før juni da pga meg? Anonymkode: 168b8...c52 Tror ikke det gjelder samboere, da er det noe nytt. De første årene vi bodde sammen så fikk han alltid smell, men så fordelte vi lånet slik at vi begge gikk i pluss. Så gadd vi ikke det mer, og bare lot det stå som det står de neste årene, og da brukte vi det jeg fikk i pluss til å betale hans smell. Nå skal vel lånet komme korrekt fordelt, så vi får se. Anonymkode: 4ad96...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #596 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg leste her en dag om noen som skrev at de ikke får oppgjøret før juni fordi den andre fikk restskatt? Gjelder dette gifte eller samboere, eller alle? Samboeren min får igjen 20.000 og jeg fikk smell på 10.000. Får han ikke utbetalt pengene sine før juni da pga meg? Anonymkode: 168b8...c52 Gjelder bare gifte. Anonymkode: 23ec9...606 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #597 Del Skrevet 25. mars Trodde gifte fikk samtidig? Her har kona fått, men ikke jeg? Anonymkode: cd02b...9e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Etk Skrevet 25. mars #598 Del Skrevet 25. mars Venter og venter…. Er ikke så god på det kjenner jeg…. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #599 Del Skrevet 25. mars KAn noen bare si ca tidspunkt så kan man vel tyde ett mønster når på dagen de sender ut meldingen. Anonymkode: 04021...238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 25. mars #600 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): KAn noen bare si ca tidspunkt så kan man vel tyde ett mønster når på dagen de sender ut meldingen. Anonymkode: 04021...238 Fikk e-post 20.03 kl 12.38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå