AnonymBruker Skrevet 24. mars #561 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Får mine penger på onsdag. Skatteetaten utbetaler på onsdager. Hvis du sjekker mine krav og betalinger så skal det stå oppført der, på skatteetaten 😊 Anonymkode: 962f8...277 Hvor står den infoen? Anonymkode: 23ec9...606 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #562 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Synes det har vært kø på Skatteetaten i hele dag. Må vente i 1 min hver gang jeg skal logge meg inn Anonymkode: 1b2f3...3b5 Oi må du vente et helt minutt? Så grusomt 🙄 blir for dumt. Fikk skattemeldingen på torsdag forrige uke. Får igjen rundt 23 000. Anonymkode: 332c4...333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #563 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvor står den infoen? Anonymkode: 23ec9...606 Det skrev jeg jo 😂 eller lurer du på noe jeg oppfattet? Infoen står på dine side på krav og betalinger. Det med onsdager er noe jeg har fulgt meg på i flere år, alltid fått utbetalt på en onsdag. Anonymkode: 962f8...277 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #564 Del Skrevet 24. mars Vil dette si at jeg får pengene den 26.03? Anonymkode: a21c5...217 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #565 Del Skrevet 24. mars Nå har mitt blitt flyttet over til utbetalt og utbetalings dato 26.3. Anonymkode: 2388e...92e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #566 Del Skrevet 24. mars Mitt også AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nå har mitt blitt flyttet over til utbetalt og utbetalings dato 26.3. Anonymkode: 2388e...92e Mitt også. Det gikk fort! Anonymkode: 23ec9...606 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #567 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det skrev jeg jo 😂 eller lurer du på noe jeg oppfattet? Infoen står på dine side på krav og betalinger. Det med onsdager er noe jeg har fulgt meg på i flere år, alltid fått utbetalt på en onsdag. Anonymkode: 962f8...277 Mente det med onsdag. Du har nok rett i dine observasjoner. Mitt har nå flyttet seg til utbetalinger med dato 26/3, som jo er onsdag 😊 Anonymkode: 23ec9...606 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #568 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Oi må du vente et helt minutt? Så grusomt 🙄 blir for dumt. Fikk skattemeldingen på torsdag forrige uke. Får igjen rundt 23 000. Anonymkode: 332c4...333 Lett for deg å være høy på pære når du selv slipper å vente. Anonymkode: 1b2f3...3b5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #569 Del Skrevet 24. mars Hvor lang tid tok det før det dukket opp under "krav og betalinger" etter at dere hadde sendt inn skattemeldingen? Sendte min inn den 18.03. Anonymkode: 84ccf...5e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #570 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fikk skattemeldingen nå. Jeg får igjen 32 000, men mannen fikk baksmell på 2 500kr. Så da får jeg ikke oppgjøret før juni😞 Anonymkode: f8f5d...f2a Hæ? Hvorfor er det sånn? Jeg fikk også til gode 30 000,- og mannen fikk baksmell på 5000,-. Blir det da uansett utbetalt senere enn om begge hadde fått skatt til gode? Anonymkode: df983...567 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #571 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor lang tid tok det før det dukket opp under "krav og betalinger" etter at dere hadde sendt inn skattemeldingen? Sendte min inn den 18.03. Anonymkode: 84ccf...5e1 Jeg fikk og sendte inn fredag som nettopp var. I dag lå de på krav og betalinger. Kom på utbetalinger nå i kveld. Anonymkode: 23ec9...606 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #572 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Nå har mitt blitt flyttet over til utbetalt og utbetalings dato 26.3. Anonymkode: 2388e...92e Mitt også. Jeg fikk skattemeldinga på tirsdag, sendte inn samme dag etter en grundig sjekk så ting går raskt og effektivt slikt det har gjort de siste årene. Jeg synes hele opplegget blir smidigere og smidigere. Null problem med å få logga inn heller så kudos til skatteetaten! Anonymkode: b127d...ac7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #573 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hæ? Hvorfor er det sånn? Jeg fikk også til gode 30 000,- og mannen fikk baksmell på 5000,-. Blir det da uansett utbetalt senere enn om begge hadde fått skatt til gode? Anonymkode: df983...567 Vet ikke hvorfor det er sånn, men det var sånn i fjor. Ser ikke at det står noe om det på skatteetaten nå, så får håpe det er en mulighet til å få pengene før juni i år😊 Anonymkode: f8f5d...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #574 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet ikke hvorfor det er sånn, men det var sånn i fjor. Ser ikke at det står noe om det på skatteetaten nå, så får håpe det er en mulighet til å få pengene før juni i år😊 Anonymkode: f8f5d...f2a Joda, det står der. Hvis ektefelle får restskatt blir oppgjøret tidligst utbetalt i juni. Anonymkode: 23ec9...606 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #575 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg fikk og sendte inn fredag som nettopp var. I dag lå de på krav og betalinger. Kom på utbetalinger nå i kveld. Anonymkode: 23ec9...606 Når fikk du beskjed om at oppgjøret var klart? Anonymkode: 84ccf...5e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #576 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Joda, det står der. Hvis ektefelle får restskatt blir oppgjøret tidligst utbetalt i juni. Anonymkode: 23ec9...606 Så det nå😞 Anonymkode: f8f5d...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 24. mars #577 Del Skrevet 24. mars Fikk ikke SMS, men e-post den 20.mars. Sikkert kontaktinnstillinger jeg har satt selv som gjør at jeg bare får mail. Om den faktisk dukket opp før det vet jeg ikke, orker ikke sjekke før jeg får beskjed. Sikter inn på å gå omtrent i 0 og ble 2500 i baksmell. Så det var helt OK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #578 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Når fikk du beskjed om at oppgjøret var klart? Anonymkode: 84ccf...5e1 Har verken fått mail eller sms om skattemelding eller oppgjør. Har sjekket søppelpost også. Anonymkode: 23ec9...606 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #579 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hæ? Hvorfor er det sånn? Jeg fikk også til gode 30 000,- og mannen fikk baksmell på 5000,-. Blir det da uansett utbetalt senere enn om begge hadde fått skatt til gode? Anonymkode: df983...567 Ja, det er dessverre sånn… moro når mannen får 500kr i restskatt hvert år… 🙄 Anonymkode: 249aa...f36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 24. mars #580 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor lang tid tok det før det dukket opp under "krav og betalinger" etter at dere hadde sendt inn skattemeldingen? Sendte min inn den 18.03. Anonymkode: 84ccf...5e1 Jeg leverte også 18.03. Kom på krav og utbetalinger i løpet av helgen og i dag har utbetalingsdato 26.03 kommet😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå