AnonymBruker Skrevet 20. mars #441 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): kan ikke de som har fått skattemeldingen si når de fikk mailen/sms og sjekke opp i altinn aktivitets gikk igjennom mine og jeg får varsel alltid sendt ut 2 timer etter at altinn har fått det. Anonymkode: 04021...238 Jeg oppdaget at jeg hadde fått skattemeldingen på tirsdag. Har enda ikke fått mail eller SMS. Kontaktinformasjonen min hos Skatteetaten er oppdatert, og jeg har fulgt med på søppelinnboksen min Anonymkode: c13f5...4ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #442 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Datteren min fikk skatteoppgjøret igår. Ja, ikke sant. De som sier at det er tilfeldig, er vel de samme som får skattemeldingen i løpet av de første dagene. Anonymkode: 1b2f3...3b5 Nope, den har kommet ulikt hver gang. Anonymkode: f29e7...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #443 Del Skrevet 20. mars I fjor fikk jeg første dag. Åpenbart ikke i år… Anonymkode: 249aa...f36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #444 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Fordi det er ikke inntektsskatten jeg tenker mest på, men hvordan jeg havnet på formuen. Det vet jeg faktisk ikke, for eiendomskalkulasjonene kan sprike fra år til år. Uansett er det tullete å la folk vente på en pinebenk i mange, mange uker. Jeg har forresten hørt at de som fikk først har begynt å få skattepengene sine... og her venter jeg enda på skattemeldingen... I et praktisk perspektiv kan de som nå fikk først bruke pengene sine på investeringer og/eller høyrente, og da tjene penger på å få sine penger først. Anonymkode: 066d1...814 Det er jo bare å endre skattekortet slik at du har minst mulig skattetrekk. Selv investerte jeg de første skattepengene mine i januar i fjor. Anonymkode: 8d27b...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 21. mars #445 Del Skrevet 21. mars Fikk i går. Meldingen lå i søppelposten. Får igjen Herlig. Så for meg at jeg måtte betale.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #446 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vilt det her, nå har alle rundt meg fått, tilfeldig my ass Anonymkode: 04021...238 Hva ved dette viser at det ikke er tilfeldig? Og hva mener du det er, tror du skatteetaten har noe personlig imot deg? Anonymkode: 91327...071 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #447 Del Skrevet 21. mars Ikke rart at mange sliter psykisk i våre dager, når en så liten bagatell som å måtte vente et par uker lengre enn enkelte andre på skattemeldingen utløser så voldsom frustrasjon at man tror staten har så mye mot de som får seint at de sender deres skattemeldinger seint på pur f*** 😂😂😂 Anonymkode: 8d27b...b0f 8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #448 Del Skrevet 21. mars Eller er det sånn som noen sier at de som får sent må betale restskatt? Anonymkode: 168b8...c52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #449 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Eller er det sånn som noen sier at de som får sent må betale restskatt? Anonymkode: 168b8...c52 Nei. Anonymkode: 8d27b...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #450 Del Skrevet 21. mars Skattemeldingen blir sendt i puljer fra 13. mars til 04. april. Fikk restskatt på 321 425,- Hadde regna med 334 000,-, så må si seg fornøyd med at det ble litt mindre. Anonymkode: e89f4...070 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #451 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Skattemeldingen blir sendt i puljer fra 13. mars til 04. april. Fikk restskatt på 321 425,- Hadde regna med 334 000,-, så må si seg fornøyd med at det ble litt mindre. Anonymkode: e89f4...070 Tror helt ærlig at pulje systemet er fint, men hadde vert greit for alle å vite hvilken pulje man er i. Så kunne man ha begrenset frustrasjonen. Anonymkode: 04021...238 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #452 Del Skrevet 21. mars noen som har fått i dag ? eller har etaten tatt helg? Anonymkode: 04021...238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #453 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): noen som har fått i dag ? eller har etaten tatt helg? Anonymkode: 04021...238 Tatt helg virker det som... Anonymkode: 06a38...1c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #454 Del Skrevet 21. mars stemmer det at de ikke sender ut i dag? Anonymkode: 04021...238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #455 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): stemmer det at de ikke sender ut i dag? Anonymkode: 04021...238 Hvem vet. Og det er akkurat det som er problemet med skattemeldingen og Skatteetaten. At folk ikke vet, og blir gående å vente og vente. Anonymkode: 066d1...814 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #456 Del Skrevet 21. mars Hvor lang tid går det fra man har fått skattemeldingen til en får pengene på konto? Noen som har fått allerede? Jeg venter og venter, ikke fått varsel eller noe Anonymkode: 662de...f49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #457 Del Skrevet 21. mars Samboer fikk den første dagen tilbake i skatte meldingen, ble utbetalt i går. Anonymkode: 04021...238 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #458 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvor lang tid går det fra man har fått skattemeldingen til en får pengene på konto? Noen som har fått allerede? Jeg venter og venter, ikke fått varsel eller noe Anonymkode: 662de...f49 Forslag: les på skatteetaten.no. Ingen kan si deg når du får ditt oppgjør. Er det første året du leverer skattemelding? Anonymkode: 75488...e6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #459 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hvem vet. Og det er akkurat det som er problemet med skattemeldingen og Skatteetaten. At folk ikke vet, og blir gående å vente og vente. Anonymkode: 066d1...814 Helt enig! Synes det virker som om ansatte i etaten må sitte og trykke ut en og en skattemelding. Er det så tregt i alle land - noen som vet? Anonymkode: c8e0c...08e 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #460 Del Skrevet 21. mars Noen som fikk skattemelding på mandag denne som har fått det utbetalt? (du som lager dårlig stemning fordi vi er så dum som går å venter på pengene, kan du gå et annet sted?) Jeg skal kjøpe leilighet og vil ha med disse pengene før jeg får finansieringsbevis. Anonymkode: 2388e...92e 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå