AnonymBruker Skrevet 20. mars #421 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men hvorfor endrer du ikke bare skattekortet ditt slik at du ikke har penger du trenger vente på? Anonymkode: 8d27b...b0f Fordi det er ikke inntektsskatten jeg tenker mest på, men hvordan jeg havnet på formuen. Det vet jeg faktisk ikke, for eiendomskalkulasjonene kan sprike fra år til år. Uansett er det tullete å la folk vente på en pinebenk i mange, mange uker. Jeg har forresten hørt at de som fikk først har begynt å få skattepengene sine... og her venter jeg enda på skattemeldingen... I et praktisk perspektiv kan de som nå fikk først bruke pengene sine på investeringer og/eller høyrente, og da tjene penger på å få sine penger først. Anonymkode: 066d1...814 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #422 Del Skrevet 20. mars tenker beste er at de gir beskjed på hvilken pulje man endte opp i. Anonymkode: 04021...238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #423 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Fordi det er ikke inntektsskatten jeg tenker mest på, men hvordan jeg havnet på formuen. Det vet jeg faktisk ikke, for eiendomskalkulasjonene kan sprike fra år til år. Uansett er det tullete å la folk vente på en pinebenk i mange, mange uker. Jeg har forresten hørt at de som fikk først har begynt å få skattepengene sine... og her venter jeg enda på skattemeldingen... I et praktisk perspektiv kan de som nå fikk først bruke pengene sine på investeringer og/eller høyrente, og da tjene penger på å få sine penger først. Anonymkode: 066d1...814 Igjen, nettopp. Motargumentene til de som mener at "sånn er det bare", "folk som er utålmodige har ikke kontroll på økonomien", "slutt og stress, det kommer når det kommer" er bare tull. Det skal være likt for alle, og vi har penger nok til å sørge for et system som takler mange innlogginger på samme dag. For de finnes. Anonymkode: c4a16...ddc 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #424 Del Skrevet 20. mars Skjønner ikke helt det minstefradraget.. Hvordan vet jeg om det ligger inne korrekt tall her? Anonymkode: bd403...0ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #425 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har fått i siste pulje ihvertfall i 3 eller 4 år, så da er det ikke lenger tilfeldig. Ikke en gang har jeg fått tidlig eller midt i. Anonymkode: 1b2f3...3b5 3-4 ganger er ikke i nærheten av å vise noe mønster. Som sagt, selv om du har fått 1 eller 2 på terningen de siste gangene, har du fortsatt like stor sjanse for å få 1 eller 2 de neste gangene. Anonymkode: f29e7...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #426 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 3-4 ganger er ikke i nærheten av å vise noe mønster. Som sagt, selv om du har fått 1 eller 2 på terningen de siste gangene, har du fortsatt like stor sjanse for å få 1 eller 2 de neste gangene. Anonymkode: f29e7...651 Sorry mac, men ingenting med skattemeldingen virker tilfeldig. Det er rart at jeg har folk rundt meg som har fått skattemeldingen på første dag hvert eneste år, men jeg er den som blir gående å vente hvert eneste år. Det går ikke an at det er tilfeldig da. Anonymkode: 066d1...814 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #427 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sorry mac, men ingenting med skattemeldingen virker tilfeldig. Det er rart at jeg har folk rundt meg som har fått skattemeldingen på første dag hvert eneste år, men jeg er den som blir gående å vente hvert eneste år. Det går ikke an at det er tilfeldig da. Anonymkode: 066d1...814 Enig, det er ikke mye tilfeldig hvis man får sist hvert år. Å de samme som får først hvert år. Anonymkode: 1b2f3...3b5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #428 Del Skrevet 20. mars Noen skjønner ikke sannsynlighetsregning ser jeg. Anonymkode: 91327...071 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #429 Del Skrevet 20. mars Fikk mail nå. Får igjen 12500😁 Anonymkode: 2b001...370 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #430 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Sorry mac, men ingenting med skattemeldingen virker tilfeldig. Det er rart at jeg har folk rundt meg som har fått skattemeldingen på første dag hvert eneste år, men jeg er den som blir gående å vente hvert eneste år. Det går ikke an at det er tilfeldig da. Anonymkode: 066d1...814 "Du og de rundt deg" lager ikke statistikk. Jeg har mange venner som stemmer Rødt, basert på det skulle de vært landets største parti. Noe som gudskjelov ikke stemmer. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Enig, det er ikke mye tilfeldig hvis man får sist hvert år. Å de samme som får først hvert år. Anonymkode: 1b2f3...3b5 Men det er ikke de samme hvert år. Anonymkode: f29e7...651 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #431 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen skjønner ikke sannsynlighetsregning ser jeg. Anonymkode: 91327...071 Artig at du sier det, når jeg har utdannelse innenfor økonomi og herav sannsynlighet... Du kan jo kjøre et regningsstykke for oss rundt sannsynlighet hvis du har noe å bevise. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): "Du og de rundt deg" lager ikke statistikk. Jeg har mange venner som stemmer Rødt, basert på det skulle de vært landets største parti. Noe som gudskjelov ikke stemmer. Merkelige argumentasjon nå. Hvis skattemeldingen skal være så tilfeldig som dere legger opp til, så burde man etter så mange år ikke ha et mønster i hvem som får først og hvem som ikke gjør det. Vel, det har vi rundt altfor mange nå. Det er gjerne de samme som får først og de samme som ikke gjør det, med unntak selvfølgelig - men det er ikke mange unntak sett i et større perspektiv. Anonymkode: 066d1...814 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #432 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Merkelige argumentasjon nå. Hvis skattemeldingen skal være så tilfeldig som dere legger opp til, så burde man etter så mange år ikke ha et mønster i hvem som får først og hvem som ikke gjør det. Vel, det har vi rundt altfor mange nå. Det er gjerne de samme som får først og de samme som ikke gjør det, med unntak selvfølgelig - men det er ikke mange unntak sett i et større perspektiv. Anonymkode: 066d1...814 Men det har ikke gått mange år, og du har mest sannsynlig heller ikke hørt fra tusenvis av venner når de pleier å få igjen. Anonymkode: f29e7...651 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #433 Del Skrevet 20. mars Da kom min skattemelding også. Omtrent midt i bunken denne gangen. Baksmell 8000, noe mindre enn antatt. Anonymkode: f29e7...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 20. mars #434 Del Skrevet 20. mars (endret) Fikk igjen 12500,-! Leverte også samme dag,( 13. Mars) så blir spennende å se når det kommer. I fjor gjorde jeg akkurat det samme, leverte første dag jeg fikk, men pengene kom ikke før i november 🙄 Håpe det går fortere nå! Skal på sparekonto men greit å ha allikevel. Endret 20. mars av Perfume Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #435 Del Skrevet 20. mars Noen som har fått skatteoppgjøret utbetalt enda? 😊 Anonymkode: 61d00...c33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #436 Del Skrevet 20. mars Vilt det her, nå har alle rundt meg fått, tilfeldig my ass Anonymkode: 04021...238 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #437 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Noen som har fått skatteoppgjøret utbetalt enda? 😊 Anonymkode: 61d00...c33 Datteren min fikk skatteoppgjøret igår. AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Vilt det her, nå har alle rundt meg fått, tilfeldig my ass Anonymkode: 04021...238 Ja, ikke sant. De som sier at det er tilfeldig, er vel de samme som får skattemeldingen i løpet av de første dagene. Anonymkode: 1b2f3...3b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #438 Del Skrevet 20. mars I fjor fikk jeg som en av de første, men i år venter jeg fortsatt.... Har sjekket i tilfelle jeg ikke har fått varsel, men nei... Anonymkode: 61e2b...c9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomaraton Skrevet 20. mars #439 Del Skrevet 20. mars Jeg har fortsatt ikke fått skattemelding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #440 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Datteren min fikk skatteoppgjøret igår. Ja, ikke sant. De som sier at det er tilfeldig, er vel de samme som får skattemeldingen i løpet av de første dagene. Anonymkode: 1b2f3...3b5 Jeg har alltid fått skattemeldingen første dag det blir sendt ut. Ikke i år 😏 Anonymkode: d7ea7...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå