AnonymBruker Skrevet 19. mars #341 Del Skrevet 19. mars Noen flere som har fått melding og ikke skattemelding? Nytter vel ikke å prøve å få fatt i skatteetaten i disse tider? Jeg vet ca hvor mye restskatt jeg får, men må inn på den for å gjøre endringer. Heldigvis god tid enda da. Anonymkode: f29e7...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 19. mars #342 Del Skrevet 19. mars (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Noen flere som har fått melding og ikke skattemelding? Nytter vel ikke å prøve å få fatt i skatteetaten i disse tider? Jeg vet ca hvor mye restskatt jeg får, men må inn på den for å gjøre endringer. Heldigvis god tid enda da. Anonymkode: f29e7...651 De har nok enorm pågang i disse tider og en god stund fremover, ja. Jeg sjekket for å se etter min skattemelding nå nettopp, og fremdeles "ikke klar".... 😛 Jeg har faktisk ingen anelse om hvilken vei det vil gå, men jeg håper at jeg fylte ut skattekortet så nøye og så riktig i januar 2024 at det går omtrent i null. PS! Hvis du lurer på noe ang utfylling av skattemeldingen og det er derfor du vil komme i kontakt med Skatteetaten, så kan du jo stille spørsmålene dine i en ny tråd her på dette underforumet. Mange skattekyndige personer her, antageligvis. Endret 19. mars av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #343 Del Skrevet 19. mars Får den første puljen utbetalt penger i dag? Anonymkode: 729b2...e48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #344 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Får den første puljen utbetalt penger i dag? Anonymkode: 729b2...e48 Ja Anonymkode: 920d8...f1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 19. mars #345 Del Skrevet 19. mars Det står noe nytt på innloggingssiden "Sjekk skatten" på skatteetaten.no nå. Dette står nå: Har du levert skattemeldingen og venter på skatteoppgjøret, kan du sjekke status. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #346 Del Skrevet 19. mars Million skrev (13 minutter siden): Det står noe nytt på innloggingssiden "Sjekk skatten" på skatteetaten.no nå. Dette står nå: Har du levert skattemeldingen og venter på skatteoppgjøret, kan du sjekke status. Står det same der; "Alle får skatteoppgjere før 1.juli. Me kan dessverre ikkje sei når du får utbetalt, men du vil få beskjed" Anonymkode: 920d8...f1d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #347 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja Anonymkode: 920d8...f1d Så du har fått utbetalingen i dag? Anonymkode: 5f648...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #348 Del Skrevet 19. mars Jeg har 5000 som vil bli trukket mot regning, fikk utbetalt for mye dagpenger av nav for flere år siden). Vil det ta mye lenger tid å få utbetalt når de må gjøre motregning ? Anonymkode: 2388e...92e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #349 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har 5000 som vil bli trukket mot regning, fikk utbetalt for mye dagpenger av nav for flere år siden). Vil det ta mye lenger tid å få utbetalt når de må gjøre motregning ? Anonymkode: 2388e...92e Nei, jeg fikk mine i april i fjor. Det ble motregnet for mye utbetalt i sykepenger. Fikk 6000 utbetalt, 4000 ble trukket til nav. Anonymkode: 38587...885 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #350 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, jeg fikk mine i april i fjor. Det ble motregnet for mye utbetalt i sykepenger. Fikk 6000 utbetalt, 4000 ble trukket til nav. Anonymkode: 38587...885 Husker du om du fikk de lenge etter du leverte skattemld? Jeg fikk og leverte den på mandag denne uken. Anonymkode: 2388e...92e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #351 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Husker du om du fikk de lenge etter du leverte skattemld? Jeg fikk og leverte den på mandag denne uken. Anonymkode: 2388e...92e Jeg sjekket nå. Leverte skattemeldingen 16.03.24 og fikk oppgjøret 03.04.24. Anonymkode: 38587...885 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #352 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Husker du om du fikk de lenge etter du leverte skattemld? Jeg fikk og leverte den på mandag denne uken. Anonymkode: 2388e...92e Sønnen her fikk utbetalt ca 10 dager etter han sendte inn Jeg sendte inn samme dato som han, samme gjorde gubben og vi fikk ikke utbetaling før i oktober så her har jeg ikke store forhåpninger på å evnt få utbetaling før langt ute på høsten. Skjønner egentlig ikke hvorfor vi altid får så seint. Som oftest er det ikke snakk om mange kronene heler Anonymkode: 04362...c9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #353 Del Skrevet 19. mars Håper å få pengene i neste uke eller om 2 uker. Fikk skattemeldinga i går og leverte samme dag. Anonymkode: 729b2...e48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #354 Del Skrevet 19. mars Pleier å få 20 000 i restskatt. Anonymkode: a6598...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dishwalla Skrevet 19. mars #355 Del Skrevet 19. mars Jeg fikk pengene utbetalt i dag. Fikk oppgjøret første dag de begynte å sende ut. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #356 Del Skrevet 19. mars Syns de kunne gått tilbake til slik det var før. Alle får beskjed samtidig. Ja, systemet kræsjer litt. Men det var vi vant til. Dessuten lever vi i 2025. Teknologien burde være bra nok til å takle slikt nå. Anonymkode: c4a16...ddc 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #357 Del Skrevet 19. mars Sender de ut torsdager? Anonymkode: 38587...885 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #358 Del Skrevet 19. mars Sendes skattemeldingen ut hver dag? Eller bare enkelte dager? Blir gal av å oppdatere mailen🙈 Anonymkode: a21c5...217 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 19. mars #359 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sender de ut torsdager? Anonymkode: 38587...885 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sendes skattemeldingen ut hver dag? Eller bare enkelte dager? Blir gal av å oppdatere mailen🙈 Anonymkode: a21c5...217 De skriver at de sender ut på "ulike dager". Det kan jo tolkes som man vil. Men folk skriver jo her hver dag at de "har fått i dag". Har ikke vært spesielle dager. Og skal Skatteetaten bli ferdige på tre uker med fem millioner skattemeldinger, må de jo sende ut daglig, skulle man tro? Eller i alle fall nesten daglig. De sendte ut 500 000 første dagen, leste jeg. Det er jo bare 10% av alle skattemeldingene som skal ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #360 Del Skrevet 19. mars Ja de sender ut hver dag (ikke helg tror jeg) Anonymkode: 804ca...4ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå