AnonymBruker Skrevet 17. mars #301 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvilke. Tider blir det sendt ut? Anonymkode: 72118...93c Når som helst. Jeg fikk min kl 14. Anonymkode: e4548...932 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #302 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for svar! ☺️ Det høres fornuftig ut. Anonymkode: c13f5...4ec Bare hyggelig! ☺️ Anonymkode: 27cda...9ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #303 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): De gjør det da ikke manuelt. Anonymkode: 5cb7e...d89 Det er nok riktig, men de starter vel ikke utsendingen av 500 000 skattemeldinger på data og går så hjem fra jobb, alle sammen, og tror at ingenting kan kræsje eller gå galt med overføringen så det stopper opp e.l.? At skatteetaten har datatrøbbel og ting henger seg opp er vi jo kjent med. Det er nok hovedsaklig sånn at slikt sendes ut mens det er folk på jobb som kan ta tak i det om det henger seg opp eller noe. Anonymkode: 929d5...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #304 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er nok riktig, men de starter vel ikke utsendingen av 500 000 skattemeldinger på data og går så hjem fra jobb, alle sammen, og tror at ingenting kan kræsje eller gå galt med overføringen så det stopper opp e.l.? At skatteetaten har datatrøbbel og ting henger seg opp er vi jo kjent med. Det er nok hovedsaklig sånn at slikt sendes ut mens det er folk på jobb som kan ta tak i det om det henger seg opp eller noe. Anonymkode: 929d5...7f7 De som styrer så store datasystemer som er åpne for innlogging døgnet rundt har selvfølgelig døgnvakt. Anonymkode: 8d27b...b0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 18. mars #305 Del Skrevet 18. mars Jeg fikk min nå 😊 Får tilbake 1600 så har truffet ganske bra😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apokryf Skrevet 18. mars #306 Del Skrevet 18. mars Fikk min i går ca klokke 13. Men har verken fått sms eller e-post om det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #307 Del Skrevet 18. mars apokryf skrev (2 timer siden): Fikk min i går ca klokke 13. Men har verken fått sms eller e-post om det. Det er nettopp derfor folk fortsetter å logge inn uansett. Helt tullete opplegg. Anonymkode: c4a16...ddc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #308 Del Skrevet 18. mars Fikk i dag, i tidsrommet mellom 14.00-14.30. Har ikke fått varsel på SMS eller e-post, enda Anonymkode: c13f5...4ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyp pust Skrevet 18. mars #309 Del Skrevet 18. mars Fikk beskjed ved 12-tida i dag, logget meg inn og så at jeg får igjen ca. 10 000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apokryf Skrevet 18. mars #310 Del Skrevet 18. mars fant forresten skattemeldingen! I søppelpost. Den kom noen timer etter jeg fikk beskjed der inne.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #311 Del Skrevet 18. mars Fikk den nå 👍😊 Anonymkode: b4f87...2df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 18. mars #312 Del Skrevet 18. mars Snok1 skrev (På 15.3.2025 den 10.15): Jeg sparer jo selv. Det er en aktiv handling. Det er forøvrig ikke min eneste form for sparing. Beklager at jeg ikke passer inn i rammen for fordommene dine. Er vel neppe en fordom, bare en veldig dårlig måte å spare på, når baksmell er skattefritt fram til 31 mai, men ok du får reagere sært om du vil på folk som kommenterer ganske så objektivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #313 Del Skrevet 18. mars Ser det er ventetid på å logge inn på skatteetaten nå. Mange som har fått den i dag kanskje? Ikke fått mail enda, men vil sjekke😂 Anonymkode: fe0fe...300 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #314 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er nettopp derfor folk fortsetter å logge inn uansett. Helt tullete opplegg. Anonymkode: c4a16...ddc Nettopp. I fjor fikk jeg ikke beskjed før et par dager senere. Samboeren min hadde fått baksmell, så ville sjekke om min hadde kommet og nullet ut hans, og da hadde den kommet. Et par dager senere kom det en mail. I år er jeg ganske sikker på at det går i pluss, så er ikke veldig nøye når den kommer. Tok høyde for at renta kunne gå ned, også har vi to barn i barnehage, hvor den ene startet litt ut i året, og det var varslet at prisen skulle ned fra august. Gadd ikke regne på det, så førte det ikke opp. Anonymkode: 4ad96...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 18. mars #315 Del Skrevet 18. mars Jeg fikk skattemeldingen i dag, logget inn 16.20 og da var det ventetid😅 Fikk mail 15.59, men så den først etter jeg hadde logget inn på skatteetaten for å sjekke. Sjekket et par ganger tidligere i dag også, uten å ha fått noe da. Får igjen 7000kr, håper de kommer litt fort, selvom jeg skal klare meg om de lar vente på seg😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #316 Del Skrevet 18. mars Jeg fikk mail i søppelposten i går kl 18:45. Får tilbake 19 000kr. Sendte den inn i går kveld. Stemmer det at de begynner utbetalinger imorgen? Anonymkode: 2388e...92e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 18. mars #317 Del Skrevet 18. mars Jeg fikk min i 14-tida i dag. Fikk igjen 3800 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #318 Del Skrevet 18. mars Ny variant her nå, fikk varsel om at skattemeldingen var klar, men den var ikke klar. Anonymkode: f29e7...651 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #319 Del Skrevet 18. mars Fikk min i går, mail kom i 18-tiden. Anonymkode: 75488...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #320 Del Skrevet 18. mars Fikk den i dag, kom varsel i mail. Bittelitt ventetid for å få logget inn. Anonymkode: 8865c...f95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå