AnonymBruker Skrevet 31. mars #801 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi er ikke en gang i april ennå, så nei, den er ikke "så sein". Anonymkode: 9a6c3...d9f Alltid fått i løpet av første uka de sender ut. Anonymkode: d54f6...2ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 31. mars #802 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alltid fått i løpet av første uka de sender ut. Anonymkode: d54f6...2ae Da er det vel på høy tid at du må vente litt i år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #803 Del Skrevet 31. mars Kanskje de sjekker deg nøye. Og har funnet noe snusk…😆 Anonymkode: ad838...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #804 Del Skrevet 31. mars Noen må jo være sist. Fristen er på fredag. Anonymkode: c7ce5...cc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #805 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vi er ikke en gang i april ennå, så nei, den er ikke "så sein". Anonymkode: 9a6c3...d9f Jo det er seint. Anonymkode: b1520...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 31. mars #806 Del Skrevet 31. mars De sender de siste ut 4 april Ser her i huset så er vi 4 stk. Og her er det forsatt en som ikke har fått enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #807 Del Skrevet 31. mars Jeg har heller ikke fått, og jeg pleier å få tidlig, så de har nok snudd om på listene sine i år. Anonymkode: 580a2...6cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #808 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jo det er seint. Anonymkode: b1520...ff2 Det er godt innenfor fristen. Anonymkode: 9a6c3...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #809 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kanskje de sjekker deg nøye. Og har funnet noe snusk…😆 Anonymkode: ad838...5ae I så fall er de god😂 Anonymkode: d54f6...2ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #810 Del Skrevet 31. mars Når får man utbetalt pengene dersom man ikke trenger gjøre noen endringer? Anonymkode: 6139b...895 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #811 Del Skrevet 31. mars Fikk i dag. Ikke greit å vente så lenge etterfulgt av en uventet baksmell. Anonymkode: 06a38...1c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #812 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Når får man utbetalt pengene dersom man ikke trenger gjøre noen endringer? Anonymkode: 6139b...895 Før desember, de fleste får mellom april og juni. Anonymkode: 75488...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #813 Del Skrevet 31. mars Yeeey, da fikk jeg også skattemeldingen i dag. En pen sum penger til gode. Fikk mail for 10 min siden Anonymkode: 46d75...f9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #814 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (På 30.3.2025 den 9.16): Er det noen som leverte den en av de første dagene, som ikke har fått den opp på mine krav og betalinger enda? Anonymkode: d17ef...d7d Jeg leverte på kvelden den 13., ikke fått den opp ennå. Anonymkode: 463e3...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #815 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Når får man utbetalt pengene dersom man ikke trenger gjøre noen endringer? Anonymkode: 6139b...895 Jeg fikk meldingen og leverte uten endring forrige tirsdag, men ikke fått noe. De står som tilgodebeløp på skatteetaten, men har ikke fått skatteoppgjøret og utbetaling enda. Det kan komme når som helst, men sannsynligvis innen juni, i verste fall mot slutten av året. Hadde jeg satt opp skattekortet mitt korrekt så hadde jeg hatt 1500kr mer utbetalt i måneden i fjor, så må jo innrømme at jeg helst skulle hatt pengene jeg har til gode i går. Anonymkode: 4ad96...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 31. mars #816 Del Skrevet 31. mars (endret) Jeg har en følelse av at jeg får siste mulige dagen... 🤪 Faren min og sønnen min har fått og får tilbake penger på skatten i år. Får håpe det gjelder meg også, jeg er helt blank, vet ikke. Men jeg fyller jo ut skattekortet så nøye jeg kan i starten av året, så i teorien burde jeg jo gå omtrent i null. Tror faktisk jeg justerte en gang midt i året også, mindre gjeld (ekstra nedbetalinger på boliglån) og derfor mindre renter i fjor. Får se om det hjalp! Tålmodighet er ikke min greie, kjenner jeg.. Endret 31. mars av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 31. mars #817 Del Skrevet 31. mars Million skrev (1 minutt siden): Jeg har en følelse av at jeg får siste mulige dagen... 🤪 Faren min og sønnen min har fått og får tilbake penger på skatten i år. Får håpe det gjelder meg også, jeg er helt blank, vet ikke. Men jeg fyller jo ut skattekortet så nøye jeg kan i starten av året, så i teorien burde jeg jo gå omtrent i null. Samme her, ingenting ennå, men jeg har jo regnet ut hva det blir og sånn sett ingen overraskelse. I år hadde det passet bra å få disse pengene litt tidlig, men det er jo fortsatt en sjanse til det. Siste mulighet er fredag. Du får helt sikkert før meg 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 31. mars #818 Del Skrevet 31. mars Perine skrev (1 minutt siden): Du får helt sikkert før meg 😂 😂 Før jeg leste den siste setningen din der, tenkte jeg "hun får sikkert før meg, hun også. Typisk! Alle andre får" 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #819 Del Skrevet 31. mars Fikk rundt lunsjtider i dag. Får igjen 14000. Gjenstår å se hva mannen ender opp med da, før jeg jubler Anonymkode: 61e2b...c9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 31. mars #820 Del Skrevet 31. mars Fikk mail kl 11.20. Måtte legge til litt krypto og sendte inn. Får tilbake rett under 7k. Greit når jeg trodde jeg skulle få tilbake 800.- Så er det bare å vente og irritere seg over at de "aldri" blir utbetalt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå