Gå til innhold

Ostesnitzel, som har ligget lenge i fryser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte ostesnitzel i september 2024. Gikk ut på dato dagen før jeg fryste den ned. Nå har den ligget i fryseren i 6 mnd. Tror dere den er trygg å spise?

Anonymkode: d44bc...a63

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kjøpte ostesnitzel i september 2024. Gikk ut på dato dagen før jeg fryste den ned. Nå har den ligget i fryseren i 6 mnd. Tror dere den er trygg å spise?

Selvfølgelig!

Anonymkode: 476d3...a8d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt. Den hadde sikkert vært helt fin etter ett år også. 

nå er det ikke sånn at maten blir utrygg å spise om den har ligget i fryseren så og så lenge. Greia er at ting med fett kan harskne, og de harskner fortere jo mer fett de inneholder. Det er ikke farlig, det bare smaker ikke like godt lenger. 

jeg ser aldri på dato på det som ligger i fryseren, og har enda til gode å spise noe som ikke har smakt som normalt. 

Anonymkode: 43a45...441

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Takk! Da tester jeg ut i dag.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Noen som vet hvilke grader og hvor lenge i airfryeren, når ostesnitzel er frossen?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ts her. Noen som vet hvilke grader og hvor lenge i airfryeren, når ostesnitzel er frossen?

Det kommer an på tykkelsen. Men jeg ville tippet 180-200 grader i 15-18 minutter.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det kommer an på tykkelsen. Men jeg ville tippet 180-200 grader i 15-18 minutter.

Jeg forvarmet aierfry. La inn frossen. Brukte 180 grader. 15 min, snudde halveis og lot hvile 2 min etter ferdigstekt. Ble helt ok. Ts.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...