AnonymBruker Skrevet 11. mars #1 Skrevet 11. mars Kjøpte ostesnitzel i september 2024. Gikk ut på dato dagen før jeg fryste den ned. Nå har den ligget i fryseren i 6 mnd. Tror dere den er trygg å spise? Anonymkode: d44bc...a63
AnonymBruker Skrevet 11. mars #2 Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kjøpte ostesnitzel i september 2024. Gikk ut på dato dagen før jeg fryste den ned. Nå har den ligget i fryseren i 6 mnd. Tror dere den er trygg å spise? Anonymkode: d44bc...a63 Selvfølgelig! Anonymkode: 476d3...a8d 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars #3 Skrevet 11. mars Selvsagt. Den hadde sikkert vært helt fin etter ett år også. nå er det ikke sånn at maten blir utrygg å spise om den har ligget i fryseren så og så lenge. Greia er at ting med fett kan harskne, og de harskner fortere jo mer fett de inneholder. Det er ikke farlig, det bare smaker ikke like godt lenger. jeg ser aldri på dato på det som ligger i fryseren, og har enda til gode å spise noe som ikke har smakt som normalt. Anonymkode: 43a45...441 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars #4 Skrevet 11. mars Takk! Da tester jeg ut i dag. Anonymkode: d44bc...a63
AnonymBruker Skrevet 11. mars #5 Skrevet 11. mars Ts her. Noen som vet hvilke grader og hvor lenge i airfryeren, når ostesnitzel er frossen? Anonymkode: d44bc...a63
AnonymBruker Skrevet 11. mars #6 Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ts her. Noen som vet hvilke grader og hvor lenge i airfryeren, når ostesnitzel er frossen? Anonymkode: d44bc...a63 Det kommer an på tykkelsen. Men jeg ville tippet 180-200 grader i 15-18 minutter. Anonymkode: 476d3...a8d
AnonymBruker Skrevet 11. mars #7 Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det kommer an på tykkelsen. Men jeg ville tippet 180-200 grader i 15-18 minutter. Anonymkode: 476d3...a8d Jeg forvarmet aierfry. La inn frossen. Brukte 180 grader. 15 min, snudde halveis og lot hvile 2 min etter ferdigstekt. Ble helt ok. Ts. Anonymkode: d44bc...a63 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå