AnonymBruker Skrevet 11. mars #1 Del Skrevet 11. mars Jeg har en sønn som ikke er døpt. Han har valgt kirkelig konfirmasjon, da han også ønsker døpe seg. Selve dåpen vil være ca 1 måned før konfirmasjonen. Om noen her har vært gjennom dette, så er jeg veldig nysgjerrig på hvordan dette har blitt gjennomført. Feirer man både dåpen og konfirmasjonen, eller venter man med feiring til selve konfirmasjon? Hva med eventuelle gaver fra f.eks faddere/familie? Venter man også med dette til konfirmasjon? Håper på tilbakemeldinger om hvordan du/dere har gjort det. Anonymkode: 45a6d...964 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #2 Del Skrevet 11. mars De som jeg kjenner til har ikke da feiret dåp, kun konfirmasjon. Dåpen er da kun et rituale man gjør for å bli konfirmert, og er da en del av den pakka. Er ikke like stas med dåpsrør, sølvkopp og bilderamme når man er 15. Anonymkode: 3b5ad...fed 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå