Gå til innhold

Biverknader etter galleoprasjon ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nyleg tatt bort gallablæra, og  undres på om det er noen  her som har uført det inngrepet oh hvordan var første tiden etter oprasjonen.

Opplever av matlysten er borte, smaken er borte, og blir mett bare av å spise 2 knekkebrød. Har rast ned i vekt og almenntilstanden er betydeleg svekket. Det er 10 dager sidan oprasjonen ble utført, og første dagene opplevde en mye smerte, men den har gått bort nå

Anonymkode: 9de85...7f9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sikkert heldig, men bortsett fra en vanvittig hodepine like etter jeg våknet opp av narkosen (og som ikke hadde sammenheng med hva jeg hadde operert), var jeg i superform.  Ingen smerter eller ubehag, følte meg bare støl i magen noen timer.  Matlysten kom på plass samme dag som jeg opererte, jeg hadde vært livredd for trigge anfall i forkant, så jeg hadde knapt spist på veldig lenge.

Kanskje ta kontakt med sykehuset?  Jeg synes 10 dager er lenge.  Til sammenlikning opererte jeg en fredag og følte meg absolutt i stand til å jobbe den påfølgende mandagen.

Anonymkode: bb719...3bd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg var sikkert heldig, men bortsett fra en vanvittig hodepine like etter jeg våknet opp av narkosen (og som ikke hadde sammenheng med hva jeg hadde operert), var jeg i superform.  Ingen smerter eller ubehag, følte meg bare støl i magen noen timer.  Matlysten kom på plass samme dag som jeg opererte, jeg hadde vært livredd for trigge anfall i forkant, så jeg hadde knapt spist på veldig lenge.

Kanskje ta kontakt med sykehuset?  Jeg synes 10 dager er lenge.  Til sammenlikning opererte jeg en fredag og følte meg absolutt i stand til å jobbe den påfølgende mandagen.

Anonymkode: bb719...3bd

Veldi lite info å få ved sykehuset i forbindelse med biverkander, men fekk medsendt  eit dokument med div praktiske opplysninger.  Det har nå gått 10 dager sidan oprasjionen, og matlysten, smaken er på eit bunniva.  Har hatt hyppige febertokter, og følt meg mye kvalm.   Ettersom eg forstår så er biverkandene  ofte nokså individullle ettersom de hos noen går fort over medan andre kan det ta lenger tid.

Det kommer nok også mye an på hvilke jobber ein har ettersom ein skal unngå løft de første 2 mnd på 5 kg.

Anonymkode: 9de85...7f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...