Anonym 86 Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden (endret) Hei. Nå er jeg kjempe frustrert og sint. Et familie medlem og kona har vunnet masse penger i et Lotto spill. Jeg trodde vi skulle få noe da vi sliter sånn med økonomien. Det er snakk om mye penger. Men de nekter å gi noe til noen. De trenger ikke så mye penger. Jeg vet at vi ikke har rett til å kreve noe men det er så frustrerende. Blir lei meg. Jeg hadde delt noe om det var meg som vant så mye. Jeg kan vel ikke si noe heller …. Endret 18 timer siden av Anonym 86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delfi Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden OK? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden Hvorfor gjør det deg sint. Det er jo en hyggelig ting. Anonymkode: 4aa3b...86a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Populært innlegg #4 Del Skrevet 18 timer siden Det burde de holdt skjult. Nettopp pga folk som trådstarter. Anonymkode: ffa9f...132 64 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor gjør det deg sint. Det er jo en hyggelig ting. Anonymkode: 4aa3b...86a Ja, men det er jo ikke hyggelig for TS som sliter, selv om hun ikke har rett på en krone. Hadde jeg vunnet mye penger, hadde jeg gitt litt bort til de som slet, men det hadde vært uaktuelt å fortsette å dele ut etterpå. Egentlig tror jeg at vi hadde holdt premien for oss selv. Anonymkode: 76260...07f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 18 timer siden #6 Del Skrevet 18 timer siden Er det en mill eller 10 mill? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #7 Del Skrevet 18 timer siden Du er selv ansvarlig for ditt liv og din økonomi. Hjelpes altså. Anonymkode: fc7c8...161 27 1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetta Skrevet 18 timer siden #8 Del Skrevet 18 timer siden Nei du kan ikke si noe annet enn gratulerer. Det er deres penger, ikke dine. 13 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #9 Del Skrevet 18 timer siden Kjære vene. Anonymkode: d22ed...875 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #10 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det burde de holdt skjult. Nettopp pga folk som trådstarter. Anonymkode: ffa9f...132 Ja, huff så fæl "sånne som trådstarter" er.... Det er ikke greit hvis familiemedlemmer maser, men har TS sagt at hun har gjort det? Jeg hadde uansett delt ut litt penger til nære familimedlemmer uansett, men kun som et engangsbeløp. Anonymkode: 76260...07f 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #11 Del Skrevet 18 timer siden Dere "sliter sånn"... Dårlige prioriteringer? Anonymkode: 0d832...640 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #12 Del Skrevet 18 timer siden Folk som tigger er usmakelige. Ta ansvar for din egen økonomi. Misunnelse er en grusom greie som gnager sjelen din i stykker. Prøv heller å være glad på deres vegne. Anonymkode: 99d53...07a 22 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #13 Del Skrevet 18 timer siden Hva er relasjonen? Hvor mange på hans og hennes side av familien skal de gi til? Alle? Bare noen? Skal alle få likt? Anonymkode: 22494...ad6 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #14 Del Skrevet 18 timer siden Hadde aldri fortalt til noen om jeg hadde vunnet/arvet mye penger. Nettopp på grunn av sånne som deg. Anonymkode: e91df...1cb 20 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #15 Del Skrevet 18 timer siden Hjelpes.. Du er totalt urimelig. Det er deres penger, og selvsagt kan du ikke forvente at folk skal GI sine egne penger til deg? Ja, du sliter økonomisk, men det er jo ikke deres feil, og ikke deres ansvar? Anonymkode: 978d7...7e6 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #16 Del Skrevet 18 timer siden Ja, særlig... Anonymkode: c38dd...8b3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #17 Del Skrevet 18 timer siden Helt utrolig at du kan bli sint for at andre mennesker ikke hjelper deg ut av ei smørje du selv har satt deg i! Jeg kan veldig godt forstå at du ikke får noe. Denne siden av personligheten din har de garantert sett tegn til i andre situasjoner også. Små mennesker blir ikke bedre av at andre fikser problemene for dem. Først når de fikser dem selv, vokser de. Og gud hjelpe meg, du trenger vekst! Anonymkode: b33e1...ea7 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #18 Del Skrevet 18 timer siden Men altså, hvor mye penger er det snakk om? Vinner jeg 300 mill i eurojackpot skal det drysse så det holder på familie. Men vinner jeg 4 mill, så er det mye penger, men fortsatt ikke så mye mer enn at det holder til å betale egen gjeld og stable et litt mer etablert liv på beina. Anonymkode: 6e226...a5c 37 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #19 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, huff så fæl "sånne som trådstarter" er.... Det er ikke greit hvis familiemedlemmer maser, men har TS sagt at hun har gjort det? Jeg hadde uansett delt ut litt penger til nære familimedlemmer uansett, men kun som et engangsbeløp. Anonymkode: 76260...07f Hvorfor det? Hvorfor skal noen dele ut penger? Og hva er mye penger å vinne? 10 millioner er som nevnt over her, ikke en bolig engang. Anonymkode: ffa9f...132 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #20 Del Skrevet 18 timer siden Folk som "sliter med penger" gjør det av en grunn. De blir ikke bedre. Gi penger til folk som sliter, er som å gi piller til en narkoman. Anonymkode: ffa9f...132 8 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå