Egenskap Skrevet i går, 08:31 #1 Del Skrevet i går, 08:31 Betaler innbyggere mye i skatt pga vi er få innbyggere og dermed er det få personer å betjene staten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin70 Skrevet i går, 08:40 #2 Del Skrevet i går, 08:40 Nei, ikke nødvendigvis, i et bittelite land som Monaco betaler folk ikke inntektsskatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 21 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 21 timer siden Kristin70 skrev (7 timer siden): Nei, ikke nødvendigvis, i et bittelite land som Monaco betaler folk ikke inntektsskatt. interessant. Da kan ikke Norge være glad i egen befolkning. Blir ikke produktiv av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4 Del Skrevet 21 timer siden Egenskap skrev (1 minutt siden): interessant. Da kan ikke Norge være glad i egen befolkning. Blir ikke produktiv av det. Det er ikke nødvendigvis noen sammenheng, selv om jeg innrømmer at alle ikke er som meg. Jeg betaler skatten min med glede fordi jeg tror på fordelingssamfunnet. Ikke bare jobber jeg 100 % med mer, jeg har et ENK i tillegg som jeg betaler skatt på. Sverige har høyere inntektsskatt enn oss, og lavere lønn, og er likevel det mest produktive og med lang mer entreprenørskap enn Norge. Anonymkode: 4293e...097 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 21 timer siden Forfatter #5 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er ikke nødvendigvis noen sammenheng, selv om jeg innrømmer at alle ikke er som meg. Jeg betaler skatten min med glede fordi jeg tror på fordelingssamfunnet. Ikke bare jobber jeg 100 % med mer, jeg har et ENK i tillegg som jeg betaler skatt på. Sverige har høyere inntektsskatt enn oss, og lavere lønn, og er likevel det mest produktive og med lang mer entreprenørskap enn Norge. Anonymkode: 4293e...097 Veldig interessant. Uansett det er vel en tanke bak det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Del Skrevet 17 timer siden Egenskap skrev (11 timer siden): Betaler innbyggere mye i skatt pga vi er få innbyggere og dermed er det få personer å betjene staten? Er dette et seriøst spørsmål? Ja vi er få til å betale men vi er jo også få til å motta tjenester. Svenskene har dobbelt så mange skattebetalere som oss og dobbelt så mange barn som trenger skoleplass og dobbelt så mange eldre som er syke og trenger tjenester. Anonymkode: 9bfc8...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 17 timer siden Forfatter #7 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Er dette et seriøst spørsmål? Ja vi er få til å betale men vi er jo også få til å motta tjenester. Svenskene har dobbelt så mange skattebetalere som oss og dobbelt så mange barn som trenger skoleplass og dobbelt så mange eldre som er syke og trenger tjenester. Anonymkode: 9bfc8...362 kanskje best å bo i en stor by da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå