Gå til innhold

Roting, blir ikke ordentlig "date"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I snart to år har jeg holdt på med en gutt som er veldig interessert når vi treffes ute, men som alltid har en grunn til å ikke møtes på ordentlig date. Han har aldri vært hos meg, jeg har aldri vært hos ham. Aldri kino eller ut og spise, men bare treffe når vi er ute. Da er han ivrig, sender meldinger i forkant, skal treffes et sted og sånn. Vi har hatt sex mange ganger, men det har alltid vært på nach, ellers mye klining og fingring og suging og sånn ute. Har aldri våknet opp i en seng med ham og hatt frokost. Har lyst til å være med ham om dagen også, uten å drikke og gå tur og gjøre andre ting enn å bare treffes ute. Burde jeg snakke om det eller kan det ødelegge? Synes han er kjempekjekk, vil ikke miste.

Anonymkode: 269d1...4e1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ødelegge hva da? Han er jo bare ute etter en ting.

Anonymkode: f0c32...fdb

• Nyttig 2
Skrevet

Du har hatt fyllesex med ham og sugd ham i to år, men dere har aldri hatt en edru date?

Hvor gammel er du egentlig? Slutt med det der.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lei for å si det det, men du kan ikke miste hva du ikke har. Du har ikke denne mannen sånn som du beskriver det. 

Du tar initiativ til å få til en skikkelig date, det ødelegger ingen ting, men du får en avklaring. 

Vil han ikke gjøre det skikkelig så må du slutte å treffe han. Så enkelt er det faktisk (men også så vanskelig når man egentlig ikke har lyst til det).

Anonymkode: 48e16...806

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Miste hva? Casual sex? Det er kun det du er for han

Anonymkode: 95ab9...8ad

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Redd for å miste det å bare bli brukt som ett tømmehull?

Redd for å miste en fyr som aldri kommer til å respektere deg?

Han liker deg jo ikke litt engang!

Du er bare ett sikkert "ja", så han får seg litt.

Anonymkode: 446d5...8dc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at enten så er han så sjenert så han ikke tørr å treffes edru eller så vil han bare ha noen å kysse på/ha sex med når lysten kommer over han når han drikker. Jeg hadde ikke fortsatt slik om jeg var deg. Ta intiativ til å invitere på noe. Om han er sjenert, så inviter på en aktivitet ute et sted. Billjard, minigolv eller noe. Ikke hjemmedate med middag og sofa hvor samtalen kan gå i stå.

Anonymkode: 3f6e2...8f4

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Redd for å miste det å bare bli brukt som ett tømmehull?

Redd for å miste en fyr som aldri kommer til å respektere deg?

Han liker deg jo ikke litt engang!

Du er bare ett sikkert "ja", så han får seg litt.

Anonymkode: 446d5...8dc

Hvorfor er du så slem? 
Hva vondt har TS gjort deg?

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som han bruker deg. Ville tatt en prat om hva han er ute etter, får du ett vagt svar, så hadde jeg bare ville kuttet ut hele relasjonen. Skjønner det er tøft, men det er kjipt å kaste bort mange år på en som ikke vil noe mer enn bare sex. 

Hilsen ei som kastet bort x antall år på en lignende fyr, men fant drømmemannen etterpå💓

Anonymkode: 53795...6f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...