AnonymBruker Skrevet 11. mars #1 Del Skrevet 11. mars Jeg er godt inn i femtiårene og har hatt jobb i staten i mange år (alltid faktisk). Nå har jeg lyst til å søke en jobb i privat stiftelse. Men ødelegger jeg mye da med tanke på pensjon? Når jeg bare holde ut i denne jobben så jeg ikke for dårlig pensjon når jeg ble gammel? Det er kanskje ikke noen her inne som vet sånt, de fleste er vel for unge til å ha begynt å tenke i de baner. Men kanskje noen vet dette likevel? Anonymkode: 52ffe...61a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #2 Del Skrevet 11. mars Har du tenkt over at du beveger deg inn i den alderen der helse er en økende joker? Vil den jobben du vurderer kunne tilrettelegge godt, dersom du får utfordringer? Anonymkode: 1de6b...3d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #3 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Har du tenkt over at du beveger deg inn i den alderen der helse er en økende joker? Vil den jobben du vurderer kunne tilrettelegge godt, dersom du får utfordringer? Anonymkode: 1de6b...3d5 Det vet jeg ikke…Muligens ikke like godt som der jeg er nå Anonymkode: 52ffe...61a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #4 Del Skrevet 11. mars Det er et sjansespill ja. Fra 53 og opp ville jeg blitt værende mtp opptjening. Anonymkode: c5d9e...100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 11. mars #5 Del Skrevet 11. mars Det hadde jeg ikke gjort. Du vet hva du har, men ikke hva du får, og i den alderen du er i er det ikke bare bare å få ny jobb i staten hvis du ikke trives i det private. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #6 Del Skrevet 11. mars Sjekk med fagforeninga di sentralt. Det finnes en «magisk grense» på når en bør sitte pent i ro i staten nesten uansett hva en får av tilbud på lønn. Anonymkode: 983ce...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå