AnonymBruker Skrevet i går, 08:14 #1 Del Skrevet i går, 08:14 Sommeren for nesten tre og et halvt år siden var det familietreff der jeg kommer fra. Mannen min og jeg var der. Masse folk, dans, drikking og mye rør. Utpå kvelden skjedde det noe som ikke burde skjedd. En jeg danset med tok meg mellom bena og jeg befølte ham mens vi danset. Bare en kort stund, og det var ingen kyssing og klining. Men det skjedde to ganger. Ingen så noe, det er ikke blitt noe prat etterpå heller. Hemmelig. I juleferien for et drøyt år siden var vi i de traktene igjen, ble invitert på fest. Denne mannen fra den gangen kom utpå kvelden, spurte om å danse, jeg sa nei. Sa nei hver gang han spurte. Satt med mannen min, snakket med andre, men danset bare med mannen min. Ble ikke full som sist, og vi gikk hjem i ettiden. Til sommeren skal vi tilbake til de traktene, og det pleier å være bygdedans akkurat når vi er der. Synes det som skjedde for tre og et halvt år siden gjør at jeg gruer meg. Vi kan ikke unngå å ha, for hele bygda kommer - også de vi besøker. Jeg tok et valg den gangen jeg ikke sa noe, så dette må jeg håndtere selv. Passe på drikking, unngå han jeg danset med og være nær han jeg er glad i. Kanskje gå tidlig. Da jeg var veldig ung var jeg litt ustyrlig i fylla, men trodde jeg hadde vokst det av meg. Anonymkode: 04222...3a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunmedham Skrevet i går, 08:39 #2 Del Skrevet i går, 08:39 (endret) AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Passe på drikking, unngå han jeg danset med og være nær han jeg er glad i. Kanskje gå tidlig. God løsning! Denne typen ting kan skje gjennom et levd liv. Og etter dette går det mer tid. Med årene legges den hendelsen bak deg og minnet hans blekner. Endret i går, 08:39 av Hunmedham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet i går, 09:49 #3 Del Skrevet i går, 09:49 Du har en god strategi, følg den. Prøv også å hygge deg på bygdefesten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet i går, 10:55 #4 Del Skrevet i går, 10:55 Det er 3,5 år siden. Ville ha tilgitt meg selv og sluttet å lage noe mer styr over det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:22 #5 Del Skrevet i går, 20:22 Du gjorde ingenting feil. Du trenger ikke å ta ansvar for dine egne handlinger. Hilsen, alle kvinner i året 2025 💞 Anonymkode: 039e2...aad 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden got2go skrev (9 timer siden): Det er 3,5 år siden. Ville ha tilgitt meg selv og sluttet å lage noe mer styr over det. Signerer dette. Det var ganske uskyldig det hele også Anonymkode: f9b92...5ae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Del Skrevet 23 timer siden Pass på drikkingen din, så går dette fint! 😊 Anonymkode: 3f541...def 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #8 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Signerer dette. Det var ganske uskyldig det hele også Anonymkode: f9b92...5ae Oh, nei … Anonymkode: 0b3df...6f9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 12 timer siden #9 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du gjorde ingenting feil. Du trenger ikke å ta ansvar for dine egne handlinger. Hilsen, alle kvinner i året 2025 💞 Anonymkode: 039e2...aad Hilsen alle unge kvinner i 2025. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 11 timer siden #10 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Oh, nei … Anonymkode: 0b3df...6f9 Jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå