AnonymBruker Skrevet i går, 07:43 #1 Del Skrevet i går, 07:43 Hvordan ble du klar over at du og partneren din vokste fra hverandre? Var det en økende gnagende følelse eller noe du ble klar over helt plutselig? Vil du fortelle litt om din opplevelse? Anonymkode: 468dc...a01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:20 #2 Del Skrevet i går, 13:20 I starten gjorde vi alt sammen, og etterhvert gjorde vi aldri noe sammen, han ønsket ikke være med på ferie en gang. Det gikk over tid, jeg levde med det i en del år. Det som gjorde at jeg skilte meg var at jeg traff en annen og ble forelsket. Anonymkode: 438ca...7dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:32 #3 Del Skrevet i går, 13:32 Vi levde ikke, bare eksisterte rundt hverandre som et nødvendig onde. Anonymkode: 1cafe...a7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden Jeg mista lysten til å finne på ting med han. Dra på kafé eller lunsjdate, ekstra kos hjemme, vi elsker alltid å planlegge ferier og reise sammen, nå frister det ingenting. Nei til alt, mens jeg elsker å være med venninnene mine. Anonymkode: 83f76...6df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Del Skrevet 16 timer siden Først så gjorde vi alt sammen. Så var jeg lei meg fordi vi ikke gjorde ting sammen mer. Så gav jeg opp å prøve å gjøre flere ting sammen. Da jeg begynte å foretrekke å gjøre ting alene var det ganske åpenbart at det ikke var mer igjen. Anonymkode: 4ac64...80d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden Hun grodde fast i sofaen med is og Netflix. Mens jeg gjerne ville ut og få frisk luft. Så da måtte jeg gjøre mer og mer ting alene utenfor husets fire vegger. Og jeg ble da en egoist som bare tenkte på meg selv. Det kom gradvis. Anonymkode: b2ee8...940 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Del Skrevet 16 timer siden Delte kun postkasse, å vere ifra hverandre var en herlig pustepause der en senket skuldrene, og vi gjorde aldri noe ilag lenger. Levde to forskjellige liv i ett hus. Anonymkode: b2265...de9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Del Skrevet 15 timer siden Hvor mange år var dere sammen dere som har svart? Og hvor lang tid tok det før dere sklei unna? Jeg er #2, og vi var sammen i 13 år. Allerede etter 2-3 år startet det å gå i hver sin retning. Vi hadde riktignok en hund som ikke var så lett å plassere for ferie og helgeturer osv, men han mistet mer og mer interesse for å finne på ting og ville helst bare spille dataspill. Etter at han falt ut av arbeidslivet pga sykdom så eskalerte spillingen hans til 15-20 timer i døgnet. Han satt med headsett og pratet med de han spilte med. Om jeg spurte om noe så løftet han så vidt på de og svarte meg før han fortsatte. Hadde ikke tid til å spise middag en gang og kunne ikke hente i barnehagen eller på skolen fordi han kanskje var midt i et spill eller lå og sov. Han stod opp og la seg akkurat som det passet. Jeg følte jeg levde som en alenemor. Sett tilbake så er det galskap at jeg levde med dette i så mange år. Han var aldri slem, ufin eller noe som helst vold. Jeg var dypt ulykkelig og ensom. Det beste som skjedde i livet var da jeg forelsket meg. Nå er jeg gift, har fått to barn til og eldste ser på stefar som egen far. Hun orker ikke besøke pappa fordi han ikke passer på at hun kommer seg på skolen eller noen ting, samt han har startet å røyke inne, og da stinker alt. Anonymkode: 438ca...7dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå