AnonymBruker Skrevet 11. mars #1 Skrevet 11. mars Hei! Det nærmer seg et lite jubileum i forholdet vårt. Vi skal på spahotell og nyte to netter med litt luksus. Jeg har lyst til å finne på noe morsomt-sexy for ham. Har noen tips og forslag? Anonymkode: 95dcc...917
Hunmedham Skrevet 11. mars #2 Skrevet 11. mars "Pranks" betyr vel litt kjærlig moro i denne sammenhengen. Jeg vet ikke hvor dristig du/dere er, heller ikke hvor dere skal - men det blir vel enten Larvik, Son eller Kolbotn, tipper jeg. Forslag 1 - som bare fungerer dersom du ikke pleier å barbere deg helt nedentil: Den dagen dere skal dra, barber deg helt glatt mellom bena. Ta alt. Hvis du pleier bare ha en stripe foran kan du kanskje fikse det kjapt med en høvel i garderobedusjen på stedet, Men ikke vis det, ikke si noe, og sørg for at han ikke ser det før dere tar av badekåpene inne på spa - enten dere skal i bassenget eller i sauna først. Hans umiddelbare ereksjonsproblemer vil være fornøyelige, og trolig må dere opp på rommet ASAP for en kjappis (eller to!) før han klarer å være anstendig sammen med andre mennesker. Du kommer til å ha glede av tenningen hans hele helgen, garantert. Forslag 2 - som er ment å gi samme instant-effekt, men krever at du selv har guts til å fullføre: Vent til dere er i bassenget, med badekåper og håndklær på knagger et stykke unna. Så sier du inn i øret hans at du tok med glidekrem i toalettmappen fordi du tenkte at denne helgen kunne dere teste det han har fantasert om så lenge, men som dere aldri har gjort. Men dette fungerer bare dersom han virkelig har hatt en anal-fantasi og dere ikke har gjort det enda, og at du selv er villig til å stå løpet ut. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå