Gå til innhold

Måtte jobbe mer enn hva sykemeldingprosenten tilsa pga stengevakter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er sykemeldt 70 prosent. Men jeg har stengevakter på de 30 prosentene som jeg skal jobbe. Jeg måtte jobbe en halv time lenger enn jeg skulle pga jeg må da vaske og gjøre ferdig stengeoppgavene. Kan jeg da få problemer å få sykepenger for resterende del jeg ikke jobber? Jeg ble engstelig. Men det er ikke min skyld at det er mye ansvar på stengevaktene. Og alt må gjøres ordentlig.. 

Anonymkode: 08f52...0b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er sykemeldt 70 prosent. Men jeg har stengevakter på de 30 prosentene som jeg skal jobbe. Jeg måtte jobbe en halv time lenger enn jeg skulle pga jeg må da vaske og gjøre ferdig stengeoppgavene. Kan jeg da få problemer å få sykepenger for resterende del jeg ikke jobber? Jeg ble engstelig. Men det er ikke min skyld at det er mye ansvar på stengevaktene. Og alt må gjøres ordentlig.. 

Du rapporterer inn til nav hvor mange timer du har jobbet når sykemeldingen går ut. Det er null problem å jobbe 30 min mer.

Anonymkode: cffb7...087

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du rapporterer inn til nav hvor mange timer du har jobbet når sykemeldingen går ut. Det er null problem å jobbe 30 min mer.

Anonymkode: cffb7...087

Takk for svar. Godt å høre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...