AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden Jeg er sykemeldt 70 prosent. Men jeg har stengevakter på de 30 prosentene som jeg skal jobbe. Jeg måtte jobbe en halv time lenger enn jeg skulle pga jeg må da vaske og gjøre ferdig stengeoppgavene. Kan jeg da få problemer å få sykepenger for resterende del jeg ikke jobber? Jeg ble engstelig. Men det er ikke min skyld at det er mye ansvar på stengevaktene. Og alt må gjøres ordentlig.. Anonymkode: 08f52...0b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er sykemeldt 70 prosent. Men jeg har stengevakter på de 30 prosentene som jeg skal jobbe. Jeg måtte jobbe en halv time lenger enn jeg skulle pga jeg må da vaske og gjøre ferdig stengeoppgavene. Kan jeg da få problemer å få sykepenger for resterende del jeg ikke jobber? Jeg ble engstelig. Men det er ikke min skyld at det er mye ansvar på stengevaktene. Og alt må gjøres ordentlig.. Anonymkode: 08f52...0b4 Du rapporterer inn til nav hvor mange timer du har jobbet når sykemeldingen går ut. Det er null problem å jobbe 30 min mer. Anonymkode: cffb7...087 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du rapporterer inn til nav hvor mange timer du har jobbet når sykemeldingen går ut. Det er null problem å jobbe 30 min mer. Anonymkode: cffb7...087 Takk for svar. Godt å høre! Anonymkode: 08f52...0b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå