AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Så rett på sak, har hatt meg med en del folk ila min «karriere» (jada, h*re), og har egentlig hatt et godt forhold til sex. Har alltid fått gode tilbakemeldinger etter et ligg og at de likte det, at det var godt og at de vil gjøre det igjen/mer av det. For et halvt år siden så fikk jeg meg ny kjæreste, og han er såå god på mange måter! Eneste er at han er noen år eldre enn meg, og har hatt seg mer enn det jeg har hatt, også med sånne typiske «paradise-jenter», med silikonpupper og diverse. Det gjør meg ingenting. Det som gjør meg noe, er at fra veldig tidlig av (typ 3. ganga vi lå sammen) så begynte han å kommentere på meg, noe som jeg faktisk aldri har opplevd før. Jeg er nok en person som er litt mer sjenert i senga i starten, og venter litt til jeg er helt trygg til å by på meg selv. Han kommentere alt i fra at lyset var av, til at jeg «skjuler» kroppen min, til at jeg ikke ga noe av meg selv ++, men han gir heller ingenting av seg selv. Ingenting. Han insjer ikke til å bytte stillinger eller til å gjøre andre ting, og med en gang jeg viser et tegn til å være sjenert så hopper han av og blir som en trass unge og «gidder ikke mer». I tillegg så kommenterer han at «ingen» andre han har vært med har holdt på sånn, og at alle har bydd på seg selv. Det kjennes ikke godt ut å høre, spesielt når jeg føler at han heller ikke byr en dritt på seg selv, viser null selvtillit i senga og så klager han på meg? Liksom..fiks deg selv først da, før du klager på andre🙄 og for min del gjør det ingenting at han byr lite på seg selv, tenker det kommer når han er klar og jeg vil ikke presse han til noe så han føler seg enda dårligere. Aldri selv vært med en som gjør så lite ut av seg i senga, men det er helt greit. Det sårer bare når han klager på meg helt fra start, får liksom ikke lov til å bli varm i trøya før han skal sammenligne meg med andre han har vært med og nærmest presse meg til å bli og være noe jeg egentlig ikke er. Det var sånn det var i starten. Vi hadde ikke akkurat mye sex i starten i forhold til hva jeg er vant med i andre relasjoner, og nå har vi enda mindre sex. Ble også bare enda mer usikker på meg selv etter han begynte å kommentere på meg, og føler jeg har blitt helt fryst når det kommer til å by på meg selv. Livredd for å bli avvist, at det er feil eller at «det er ikke sånn de andre jeg har vært med har gjort det» type holdning. Vi har snakket om dette men ingenting endrer seg, så kommunikasjon hjelper lite i dette tilfellet. Hva burde jeg gjøre? Og hva liker gutter/menn i senga, sånn stereotypisk (siden det er det han tydeligvis er ute etter).. Gjerne kom med spesifikke tips, vil virkelig prøve å redde sexlivet vårt, selv om vi nesten ikke har hatt ett engang.. Anonymkode: cbc77...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Du burde finne deg en bedre fyr. Han der er ikke noe å samle på. Anonymkode: d4691...cd6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden (endret) Skjer dette når dere er hjemme hos deg så kaster du ut denne personen, det er ikke ord man skal høre fra en kjæreste mens man har sex. Skjer dette hos han kler du på deg og går! Bli sint og fornærmet! Ikke ta imot mer av denne slags adferd med kommentarer mm. Du ønsker vel å bli mer respektert og at folk er snillere mot deg enn dette her gjør du ikke? For det skal du vite: dette er ikke godhet, dette er ikke omtanke og det er ikke av kjærlighet at han driver på sånn. Dette er kun for å bryte deg ned og for å få deg til å virke liten og udugelig. Han ønsker å få deg til å bli usikker. Endret 15 timer siden av Fighter83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Men bevares da jente, slike menn er ikke gode. Om du ikke har lyst til å bli (mer) ødelagt dropper du han der. Han har allerede fått deg til å tvile på deg selv. Nei du trenger ikke å bli bedre i senga, du trenger å kaste ham ut av senga. Langt bort. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lufterhjertet Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden Fighter83 skrev (3 minutter siden): Skjer dette når dere er hjemme hos deg så kaster du ut denne personen, det er ikke ord man skal høre fra en kjæreste mens man har sex. Skjer dette hos han kler du på deg og går! Bli sint og fornærmet! Ikke ta imot mer av denne slags adferd med kommentarer mm. Du ønsker vel å bli mer respektert og at folk er snillere mot deg enn dette her gjør du ikke? For det skal du vite: dette er ikke godhet, dette er ikke omtanke og det er ikke av kjærlighet at han driver på sånn. Dette er kun for å bryte deg ned og for å få deg til å virke liten og udugelig. Han ønsker å få deg til å bli usikker. Angrer så sykt på at jeg ikke stod mer opp for meg selv i starten, men heller bare ble lei meg, stille og tok imot. For et par mnd siden sa jeg ifra, og da skyldte han bare videre på meg og sa at jeg var problemet og at han aldri hadde opplevd lignende mangel på insj og dårlig sex. Endte opp med å stikke derfra, men så ordna vi opp og så var vi good, bare vi da, ikke sexen. Vil bare virkelig prøve å by på meg selv én gang for alle, og om ikke det hjelper så fuck han, men føler jeg selv trenger den bekreftelsen av han at jeg er god i senga. Jævlig teit, jeg vet. Han har forresten sagt at kroppen min er bra, at «down there» er bra og han kommer også fort når vi først har sex, så altså såå dårlig kan jeg vel da ikke være. Men, jeg byr jo ikke noe på meg selv, og det plager meg så sykt. Bare ligger der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lufterhjertet Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden Trolltunge skrev (2 minutter siden): Men bevares da jente, slike menn er ikke gode. Om du ikke har lyst til å bli (mer) ødelagt dropper du han der. Han har allerede fått deg til å tvile på deg selv. Nei du trenger ikke å bli bedre i senga, du trenger å kaste ham ut av senga. Langt bort. Årh, skulle virkelig ønske det var så lett! Har fremstilt han som en douche nå, men han er så god på så mange måter. Bare sexen er helt elendig, og han er rimelig stor i kjeften mot meg når det kommer til det også. Føler han egentlig har dårlige erfaringer eller dårlig selvtillit, og så går det utover meg. For om han hadde hatt tidenes sex så hadde han vel ikke holdt på sånn som han gjør.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden lufterhjertet skrev (2 minutter siden): Angrer så sykt på at jeg ikke stod mer opp for meg selv i starten, men heller bare ble lei meg, stille og tok imot. For et par mnd siden sa jeg ifra, og da skyldte han bare videre på meg og sa at jeg var problemet og at han aldri hadde opplevd lignende mangel på insj og dårlig sex. Endte opp med å stikke derfra, men så ordna vi opp og så var vi good, bare vi da, ikke sexen. Vil bare virkelig prøve å by på meg selv én gang for alle, og om ikke det hjelper så fuck han, men føler jeg selv trenger den bekreftelsen av han at jeg er god i senga. Jævlig teit, jeg vet. Han har forresten sagt at kroppen min er bra, at «down there» er bra og han kommer også fort når vi først har sex, så altså såå dårlig kan jeg vel da ikke være. Men, jeg byr jo ikke noe på meg selv, og det plager meg så sykt. Bare ligger der.. Er det rart da? God sex krever trygghet og tillit, og han dyrker det motsatte. Kom deg bort! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 15 timer siden #8 Del Skrevet 15 timer siden lufterhjertet skrev (1 minutt siden): Årh, skulle virkelig ønske det var så lett! Har fremstilt han som en douche nå, men han er så god på så mange måter. Bare sexen er helt elendig, og han er rimelig stor i kjeften mot meg når det kommer til det også. Føler han egentlig har dårlige erfaringer eller dårlig selvtillit, og så går det utover meg. For om han hadde hatt tidenes sex så hadde han vel ikke holdt på sånn som han gjør.. Ingen unnskyldning! Løp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #9 Del Skrevet 15 timer siden Ingen mentalt friske menn behandler eller sier slikt som typen din. Finn deg heller en bedre mann! Er absolutt ikke vanskelig når han er så lavthengende frukt. Anonymkode: d4691...cd6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden Bare så det er nevt, det er så fryktelig synd på absolutt alle som bryter ned sin partner på den ene eller andre måten. Det er nemlig eneste unnskyldning som noen svelger, og du hjelper ham til og med med å lage unnskyldninger for ham. Blir du vil din seksualitet bli helt ødelagt. Det vil påvirke din selvfølelse totalt sett, og å emde opp med knust selvfølelse er det ingen som har prøvd som anbefaler. Ønsker du å gå den veien? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lufterhjertet Skrevet 14 timer siden #11 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingen mentalt friske menn behandler eller sier slikt som typen din. Finn deg heller en bedre mann! Er absolutt ikke vanskelig når han er så lavthengende frukt. Anonymkode: d4691...cd6 Det er nok sant, aldri opplevd lignende med de jeg har vært med før.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 14 timer siden #12 Del Skrevet 14 timer siden Hei😊 trur nok ikke det er noe i veien med deg. han høres ut som har store problemer med seg sjøl. At dere har lite sex i starten av et forhold😳 da er det noe som ikke stemmer. Da skal jo alt være spennende uansett tenker eg. eg er og i nytt forhold ca 9 mnd. Vi har sex hver dag, opptil flere ganger om dagen når vi er i sammen. Vi er 50ish år men alt er fortsatt super spennende og vi koser oss masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så rett på sak, har hatt meg med en del folk ila min «karriere» (jada, h*re), og har egentlig hatt et godt forhold til sex. Har alltid fått gode tilbakemeldinger etter et ligg og at de likte det, at det var godt og at de vil gjøre det igjen/mer av det. For et halvt år siden så fikk jeg meg ny kjæreste, og han er såå god på mange måter! Eneste er at han er noen år eldre enn meg, og har hatt seg mer enn det jeg har hatt, også med sånne typiske «paradise-jenter», med silikonpupper og diverse. Det gjør meg ingenting. Det som gjør meg noe, er at fra veldig tidlig av (typ 3. ganga vi lå sammen) så begynte han å kommentere på meg, noe som jeg faktisk aldri har opplevd før. Jeg er nok en person som er litt mer sjenert i senga i starten, og venter litt til jeg er helt trygg til å by på meg selv. Han kommentere alt i fra at lyset var av, til at jeg «skjuler» kroppen min, til at jeg ikke ga noe av meg selv ++, men han gir heller ingenting av seg selv. Ingenting. Han insjer ikke til å bytte stillinger eller til å gjøre andre ting, og med en gang jeg viser et tegn til å være sjenert så hopper han av og blir som en trass unge og «gidder ikke mer». I tillegg så kommenterer han at «ingen» andre han har vært med har holdt på sånn, og at alle har bydd på seg selv. Det kjennes ikke godt ut å høre, spesielt når jeg føler at han heller ikke byr en dritt på seg selv, viser null selvtillit i senga og så klager han på meg? Liksom..fiks deg selv først da, før du klager på andre🙄 og for min del gjør det ingenting at han byr lite på seg selv, tenker det kommer når han er klar og jeg vil ikke presse han til noe så han føler seg enda dårligere. Aldri selv vært med en som gjør så lite ut av seg i senga, men det er helt greit. Det sårer bare når han klager på meg helt fra start, får liksom ikke lov til å bli varm i trøya før han skal sammenligne meg med andre han har vært med og nærmest presse meg til å bli og være noe jeg egentlig ikke er. Det var sånn det var i starten. Vi hadde ikke akkurat mye sex i starten i forhold til hva jeg er vant med i andre relasjoner, og nå har vi enda mindre sex. Ble også bare enda mer usikker på meg selv etter han begynte å kommentere på meg, og føler jeg har blitt helt fryst når det kommer til å by på meg selv. Livredd for å bli avvist, at det er feil eller at «det er ikke sånn de andre jeg har vært med har gjort det» type holdning. Vi har snakket om dette men ingenting endrer seg, så kommunikasjon hjelper lite i dette tilfellet. Hva burde jeg gjøre? Og hva liker gutter/menn i senga, sånn stereotypisk (siden det er det han tydeligvis er ute etter).. Gjerne kom med spesifikke tips, vil virkelig prøve å redde sexlivet vårt, selv om vi nesten ikke har hatt ett engang.. Anonymkode: cbc77...678 Et lite tips. Ikke ha mer sex med han. Finn deg en annen fyr og la han her seile sin egen sjø. Han er ikke mye god... Anonymkode: 3b08f...0db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden hvor gamle er dere? bare nysgjerrig Anonymkode: 6724e...ae0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå