Makavelli Skrevet i går, 13:10 #41 Del Skrevet i går, 13:10 Rosa Gnom skrev (4 minutter siden): Skulle likt å sett på kilden om at folk flest har vært utro. De kildene jeg finner er så lavt som at mellom 18- 20% som er gifte har vært utro. Det er da vitterlig ikke bare i ekteskap man kan være utro. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet i går, 13:31 #42 Del Skrevet i går, 13:31 Makavelli skrev (19 minutter siden): Det er da vitterlig ikke bare i ekteskap man kan være utro. Det er din påstand at folk flest er utro. Da burde du nesten komme med noe annet enn synsing. Jeg vet at folk flest ikke er utro. Vi har statistikk på dette. Det er derfor jeg etterspørr kildene dine. Da de jeg finner sier noe helt annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet i går, 13:36 #43 Del Skrevet i går, 13:36 Rosa Gnom skrev (4 minutter siden): Det er din påstand at folk flest er utro. Da burde du nesten komme med noe annet enn synsing. Jeg vet at folk flest ikke er utro. Vi har statistikk på dette. Det er derfor jeg etterspørr kildene dine. Da de jeg finner sier noe helt annet. Da kan du jo bare vise kildene dine, siden du er sikker i din sak 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet i går, 13:39 #44 Del Skrevet i går, 13:39 Makavelli skrev (Akkurat nå): Da kan du jo bare vise kildene dine, siden du er sikker i din sak 🙂 Jeg skal gjøre jobben din? Hva er egentlig poenget med at du er på ett forum da? Jeg skal bare ta det for god fisk at folk flest er utro? Selvom jeg har spurt etter kilder flere ganger nå. Det er ikke slik ett forum fungerer. Din påstand er at folk flest er utro. Noe som er feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet i går, 13:40 #45 Del Skrevet i går, 13:40 Rosa Gnom skrev (Akkurat nå): Jeg skal gjøre jobben din? Hva er egentlig poenget med at du er på ett forum da? Jeg skal bare ta det for god fisk at folk flest er utro? Selvom jeg har spurt etter kilder flere ganger nå. Det er ikke slik ett forum fungerer. Din påstand er at folk flest er utro. Noe som er feil. Du har jo allerede gjort jobben påstår du. Hadde du kanskje ikke sjekket kildene likevel? Tok jeg deg i blank løgn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:40 #46 Del Skrevet i går, 13:40 1 av 10 har en annen far enn den de tror er far. Anonymkode: 8ef3b...8b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annoyium Skrevet i går, 13:44 #47 Del Skrevet i går, 13:44 Veldig normalt men som du kan lese over her skikkelig upopulært og sosialt uakseptabelt. Men det er DITT forhold som bestemmer hva som er ok. I mitt er det greit å flørte med andre uansett hva resten av samfunnet mener, så om dette er ok bestemmer du sammen med din partner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet i går, 13:46 #48 Del Skrevet i går, 13:46 Makavelli skrev (1 minutt siden): Du har jo allerede gjort jobben påstår du. Hadde du kanskje ikke sjekket kildene likevel? Tok jeg deg i blank løgn? Jeg kan senke meg ned på ditt nivå. Siden du ikke evner å bruke forum etikette. Kilde . Annen kilde. Du kom med en påstand først, jeg spurte ettter kilde. Hadde det vært jeg som kom med påstanden først så hadde jeg selvfølgelig postet kilden med engang. Maken til dårlig forum etikette er det lenge siden jeg har sett. Til en annen gang, når du blir tatt i løgn, så er det bedre å innrømme at du tok feil med en gang. Dette blir bare for dumt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 23 timer siden #49 Del Skrevet 23 timer siden (endret) Rosa Gnom skrev (8 minutter siden): Jeg kan senke meg ned på ditt nivå. Siden du ikke evner å bruke forum etikette. Kilde . Annen kilde. Du kom med en påstand først, jeg spurte ettter kilde. Hadde det vært jeg som kom med påstanden først så hadde jeg selvfølgelig postet kilden med engang. Maken til dårlig forum etikette er det lenge siden jeg har sett. Til en annen gang, når du blir tatt i løgn, så er det bedre å innrømme at du tok feil med en gang. Dette blir bare for dumt. Løgn? Vel, kilden du la frem sa nettopp at 1/3 gifte innrømmer å ha vært utro. Det vil jeg kalle en rimelig normal forekomst av en hendelse. Og du, ro ned litt. Dette er bare et internettforum. Ikke noe å hisse seg opp over. Endret 23 timer siden av Makavelli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #50 Del Skrevet 23 timer siden Jeg flørter med de aller fleste jeg! Kvinner, menn, unge og gamle! Tenk så deilig det er å gjøre dagen til en annen person litt hyggeligere! Syns vi alle skulle ha flørtet mer! Anonymkode: dd3a8...808 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 23 timer siden #51 Del Skrevet 23 timer siden Makavelli skrev (7 minutter siden): Løgn? Vel, kilden du la frem sa nettopp at 1/3 gifte innrømmer å ha vært utro. Det vil jeg kalle en rimelig normal forekomst av en hendelse. Og du, ro ned litt. Dette er bare et internettforum. Ikke noe å hisse seg opp over. Folk flest er ikke 1/3 . Det er det som utgjør den største delen av et visst antall mennesker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 23 timer siden #52 Del Skrevet 23 timer siden Rosa Gnom skrev (22 minutter siden): Folk flest er ikke 1/3 . Det er det som utgjør den største delen av et visst antall mennesker. 1/3 er de som rapporterer om det. Man kan med trygghet legge til en god slump, fordi mørketallene er åpenbart store. Utroskap er - dessverre - helt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 22 timer siden #53 Del Skrevet 22 timer siden Rosa Dartle skrev (7 timer siden): Jeg synes det kommer litt an på. Er det noe du kunne fortalt partner? Og hva er tillatt? Mannen min og jeg har vært sammen i mange år, og vi flørter litt med andre. Definitivt! Hun ville gjerne gjort det samme men hun er litt for synlig på jobben sin, så det legger dessverre noen begrensninger på hennes flørting. Hun må derfor leve litt gjennom min flørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 22 timer siden #54 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg flørter med de aller fleste jeg! Kvinner, menn, unge og gamle! Tenk så deilig det er å gjøre dagen til en annen person litt hyggeligere! Syns vi alle skulle ha flørtet mer! Anonymkode: dd3a8...808 Jeg er helt enig med deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #55 Del Skrevet 22 timer siden Makavelli skrev (1 time siden): Da kan du jo bare vise kildene dine, siden du er sikker i din sak 🙂 Her er en kilde: 60 prosent utroskap hos menn, 45 hos kvinner: https://psykologisk.no/2021/11/hvordan-kan-vi-forsta-utroskap/ Dette gir gjennomsnitt på 52,5. Bittelitt over halvparten. Så det er ikke slik at DE FLESTE er utro. Anonymkode: c3b2f...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 21 timer siden #56 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tror man skal være litt forsiktig med hvem man velger å flørte med av hensyn til dem. Se det litt an. Er ikke bestandig det er en god ide. Anonymkode: ae0a5...ffb En god flørt er en pardans. Hvis ikke begge parter er med, er det ikke en flørt. Du får det til å fremstå som potensielle overgrep. Det er helt koko. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #57 Del Skrevet 19 timer siden Snok1 skrev (1 time siden): En god flørt er en pardans. Hvis ikke begge parter er med, er det ikke en flørt. Du får det til å fremstå som potensielle overgrep. Det er helt koko. Ikke overgrep nei. Nå må du ta det litt med ro. Det har ikke jeg nevnt noe sted. Skal man flørte, så må man være veldig bevisst på hva man gjør. Det er min mening. Det er viktig å ta hensyn. Det er det jeg mener. Er ikke alle som behersker kunsten å flørte. Det handler om å gi og ta plass. Passe på at den andre er med på notene. Jeg har opplevd å blitt overkjørt så mange ganger i kommunikasjon, så jeg er veldig bevisst på dette. Anonymkode: ae0a5...ffb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 17 timer siden #58 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke overgrep nei. Nå må du ta det litt med ro. Det har ikke jeg nevnt noe sted. Skal man flørte, så må man være veldig bevisst på hva man gjør. Det er min mening. Det er viktig å ta hensyn. Det er det jeg mener. Er ikke alle som behersker kunsten å flørte. Det handler om å gi og ta plass. Passe på at den andre er med på notene. Jeg har opplevd å blitt overkjørt så mange ganger i kommunikasjon, så jeg er veldig bevisst på dette. Anonymkode: ae0a5...ffb Nå gjentar du det jeg sier, du bruker bare flere ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #59 Del Skrevet 17 timer siden Snok1 skrev (2 minutter siden): Nå gjentar du det jeg sier, du bruker bare flere ord. Jeg skrev det jeg skrev for at du nevnte plutselig overgrep... Anonymkode: ae0a5...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 17 timer siden #60 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skrev det jeg skrev for at du nevnte plutselig overgrep... Anonymkode: ae0a5...ffb Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå