Rosalilje84 Skrevet i går, 07:52 #21 Del Skrevet i går, 07:52 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hvertfall ikke unormalt på noen måte. Litt spenning og moro i en grå hverdag er helt ok av og til Anonymkode: a9e8f...289 Og denne spenningen kan du ikke få ved å lære et nytt språk, gå på konsert, hoppe i fallskjerm, kjøre hundespann på Hardangervidda i en uke, dra til Legoland osv? Det MÅÅÅ være noe seksuelt med andre enn partner involvert? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet i går, 07:54 #22 Del Skrevet i går, 07:54 Rosalilje84 skrev (Akkurat nå): Og denne spenningen kan du ikke få ved å lære et nytt språk, gå på konsert, hoppe i fallskjerm, kjøre hundespann på Hardangervidda i en uke, dra til Legoland osv? Det MÅÅÅ være noe seksuelt med andre enn partner involvert? Må flørting være seksuelt? Da tenker jeg at det har gått for langt. Mannen min flørter også når jeg er der 😄 Til og med med den gamle dama i kassa på REMA. Noen har et mer flørtete språk og oppførsel enn andre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet i går, 07:55 #23 Del Skrevet i går, 07:55 Rosa Dartle skrev (Akkurat nå): Må flørting være seksuelt? Da tenker jeg at det har gått for langt. Mannen min flørter også når jeg er der 😄 Til og med med den gamle dama i kassa på REMA. Noen har et mer flørtete språk og oppførsel enn andre. Og igjen må jeg vise til språklig definisjon av flørting. https://no.wikipedia.org/wiki/Kurtisering https://snl.no/flørting Flørting dreier seg om romantisk eller seksuell interesse. Sjekker mannen din opp gamle damer i kassa på REMA? Hvorfor er han så respektløs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet i går, 07:59 #24 Del Skrevet i går, 07:59 Rosalilje84 skrev (3 minutter siden): Og igjen må jeg vise til språklig definisjon av flørting. https://no.wikipedia.org/wiki/Kurtisering https://snl.no/flørting Flørting dreier seg om romantisk eller seksuell interesse. Sjekker mannen din opp gamle damer i kassa på REMA? Hvorfor er han så respektløs? Det er vel ikke respektløst når jeg ikke har noe imot det? Jeg ler med 😄 Når man leter opp definisjon i et leksikon får man en veldig sort-hvitt tolkning av det. Jeg tenker at flørt er sunt og moro. https://www.khrono.no/sla-av-skjermen-og-skru-pa-sjarmen-det-er-tid-for-flort/612077 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:04 #25 Del Skrevet i går, 08:04 Rosa Dartle skrev (3 minutter siden): Det er vel ikke respektløst når jeg ikke har noe imot det? Jeg ler med 😄 Når man leter opp definisjon i et leksikon får man en veldig sort-hvitt tolkning av det. Jeg tenker at flørt er sunt og moro. https://www.khrono.no/sla-av-skjermen-og-skru-pa-sjarmen-det-er-tid-for-flort/612077 Tror man skal være litt forsiktig med hvem man velger å flørte med av hensyn til dem. Se det litt an. Er ikke bestandig det er en god ide. Anonymkode: ae0a5...ffb 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet i går, 08:15 #26 Del Skrevet i går, 08:15 Rosalilje84 skrev (24 minutter siden): Folk stjeler og banker opp andre hele tiden også, uten at det blir normalisert. Nei, folk stjeler ikke og banker ikke opp andre mennesker i samme omfang som utroskap forekommer, du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet i går, 08:21 #27 Del Skrevet i går, 08:21 Helt normalt, i alle fall for oss hannkjønn som er tiltrukket av og naturlig nok vil ha andre, også når vi er i et forhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet i går, 08:24 #28 Del Skrevet i går, 08:24 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Tror man skal være litt forsiktig med hvem man velger å flørte med av hensyn til dem. Se det litt an. Er ikke bestandig det er en god ide. Anonymkode: ae0a5...ffb Absolutt. Intensjonen bak blir det viktige. Er det bare for å ha det gøy, le og ha en bedre dag, eller er det for at man er ute etter noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet i går, 10:07 #29 Del Skrevet i går, 10:07 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så det at du må ha bekreftelse og spenning når du ikke er med partneren din, er bare koselig? Å være høflig, vennelig og normalt imøtekommende med dine kolleger er det som er normalt, ikke flørte med de for å mate egoet ditt. Anonymkode: 7309b...179 Du leser åpenbart mye om meg inn i innlegget mitt. En flørt er en tosidig affære. Det handler altså ikke om meg, men om meg og den jeg flørter med. To voksne likeverdige personer som krydrer hverdagen med uskyldig moro, og som på slutten av dagen går fornøyde hjem til sine partner som forhåpentligvis er like fornøyde med sin dag. Alle vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet i går, 10:16 #30 Del Skrevet i går, 10:16 Makavelli skrev (2 timer siden): Hvis det ikke er normalisert, hvorfor skjer det hele tiden da? Voldtekt, drap og lignende skjer også hver dag. Det er ikke normalisert i min verden. Kommer vel kanskje litt ann på perspektiv også,men jeg tror at det ikke er normalisert for folk flest. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:30 #31 Del Skrevet i går, 10:30 Ikke vanlig i min omgangskrets ihvertfall, og jeg ville heller aldri gjort det mot min kjæreste Anonymkode: a3bbf...17a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet i går, 10:50 #32 Del Skrevet i går, 10:50 Rosa Gnom skrev (33 minutter siden): Voldtekt, drap og lignende skjer også hver dag. Det er ikke normalisert i min verden. Kommer vel kanskje litt ann på perspektiv også,men jeg tror at det ikke er normalisert for folk flest. Igjen, det skjer ikke i nærheten av samme omfang som utroskap. De fleste har vært utro ila livet. De færreste har drept eller voldtatt noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:08 #33 Del Skrevet i går, 11:08 Dette er veldig vanlig, selv om mennesker ikke tror det. Du kjenner selv når det begyner å bli farlig, da må en stoppe. Men det er det nesten ingen som gjør. Det blir nok en hard lærdom innen to år, viss du fortsetter. Har erfaring😨 Anonymkode: 5c76e...0a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:15 #34 Del Skrevet i går, 11:15 Tja, litt vanskelig å gi et svart/hvitt svar på synes jeg. Jeg får høre at jeg ofte fremstår flørtende med mange, men det er nok bare personligheten min, jeg går vertfall ikke inn for å flørte bevisst. Samboeren min er også helt klar over hvilken type person jeg er, og vet hvilken tone jeg har med andre. Blant annet har jeg god tone med en mannlig kollega, men samboeren vet om alle meldinger og ymse kontakt mellom oss… Anonymkode: 26240...ae6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:02 #35 Del Skrevet i går, 12:02 Oi det her traff mange meninger ja…jeg har vært i forhold lenge men aldri erfart flørting på denne måten. Men virker som vi bare har en god tone oss i mellom, men som nevnt så merkes den gjensidige tiltrekninga..men vi handler ikke på det ts Anonymkode: bf6e2...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeLeven Skrevet i går, 12:21 #36 Del Skrevet i går, 12:21 Spørs hva du mener med normalt. Normalt kan tolkes som "riktig" og "forventet", og flørting med andre er ikke akkurat det man ser på riktig. Vanligvis. Men hvis du ser på normalt som "vanlig" - så er det jo det. Det er vanlig at du blir tiltrukket av andre mens du er i et forhold. Det skjer i de fleste lang forhold. Det må du forvente og være forberedt på. Men om du agerer på det ved å flørte, går du jo litt lenger og gjør situasjonen potensielt mer farlig for forholdet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 23 timer siden #37 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Oi det her traff mange meninger ja…jeg har vært i forhold lenge men aldri erfart flørting på denne måten. Men virker som vi bare har en god tone oss i mellom, men som nevnt så merkes den gjensidige tiltrekninga..men vi handler ikke på det ts Anonymkode: bf6e2...ee1 Ikke enda, nei. Plutselig er dere fulle på julebord, og havner i samme seng. Lykke til ønsker jeg til deres stakkars partnere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #38 Del Skrevet 23 timer siden Rosalilje84 skrev (1 minutt siden): Ikke enda, nei. Plutselig er dere fulle på julebord, og havner i samme seng. Lykke til ønsker jeg til deres stakkars partnere. Ingen fare, ingen av oss drikker og jobber ikke sammen så det er heldigvis fullstendig utelukket Anonymkode: bf6e2...ee1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 23 timer siden #39 Del Skrevet 23 timer siden (endret) Makavelli skrev (2 timer siden): Igjen, det skjer ikke i nærheten av samme omfang som utroskap. De fleste har vært utro ila livet. De færreste har drept eller voldtatt noen. Skulle likt å sett på kilden om at folk flest har vært utro. De kildene jeg finner er så lavt som at mellom 18- 20% som er gifte har vært utro. Endret 23 timer siden av Rosa Gnom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #40 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk for innspill..har vel tenkt som så at det er uskyldig flørting, men kanskje det sitter mer i det enn jeg tror Ts Anonymkode: bf6e2...ee1 Leker man med ilden kan man brenne seg. Kloke mennesker skjønner det, og lar være. Anonymkode: e41c0...4bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå