AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden Gjensidig tiltrekning og flørting selvom man er opptatt på hver sin kant..er det normalt? erfaringer? Anonymkode: bf6e2...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Del Skrevet 19 timer siden Nei Anonymkode: bab93...52e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 19 timer siden #3 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Gjensidig tiltrekning og flørting selvom man er opptatt på hver sin kant..er det normalt? erfaringer? Anonymkode: bf6e2...ee1 Nei. Det er ikke normalt. Utroskap vil aldri bli normalisert. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden Dere er slemme mot hver deres respektive. Det er ikke å ok å flørte med andre når man er i et forhold. Dette kommer til å ende opp med at mange blir såret. Anonymkode: 04c3c...718 3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden Altfor normalt, selv om ikke det mest normale. Oppegående mennesker styrer unna å drive på slik. Kommer ingenting bra ut av slikt. Anonymkode: e41c0...4bc 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Gjensidig tiltrekning og flørting selvom man er opptatt på hver sin kant..er det normalt? erfaringer? Anonymkode: bf6e2...ee1 Langt ifra normalt. Anonymkode: ae0a5...ffb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #7 Del Skrevet 18 timer siden Jeg mener faktisk det er normalt. Ikke bra, men normalt som i at det er vanlig. Og, helt ærlig, veldig forløsende og spennende. Men, ikke bra.. Anonymkode: c62d2...a17 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #8 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg mener faktisk det er normalt. Ikke bra, men normalt som i at det er vanlig. Og, helt ærlig, veldig forløsende og spennende. Men, ikke bra.. Anonymkode: c62d2...a17 Er det så vanlig? Virkelig? Anonymkode: ae0a5...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Del Skrevet 17 timer siden Får høre med partnern din hva han syns Anonymkode: 96850...d7e 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #10 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gjensidig tiltrekning og flørting selvom man er opptatt på hver sin kant..er det normalt? erfaringer? Anonymkode: bf6e2...ee1 Altså, en ting leder som regel til en annen. Kanskje best å stoppe før det går for langt, og til du ser at gresset ikke var grønnere på den andre siden allikavel. Og om ikke du har det bra i forholdet du er i nå, så er det best å gå før du gjør noe du selv vil angre på i ettertid. Har selv vært der for noen år siden, og sitter enda den dag idag å tenker at jeg kunne spart meg. Så ikke vær utro, verken for deg selv, for partneren din og for fremtiden din. Finner du deg plutselig en ny en som du elsker og er trygg på, som gjør det samme med deg, så må du egentlig bare svi for det du selv gjorde. Så don’t<3 Anonymkode: fbdf9...f4f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #11 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Langt ifra normalt. Anonymkode: ae0a5...ffb Hvertfall ikke unormalt på noen måte. Litt spenning og moro i en grå hverdag er helt ok av og til Anonymkode: a9e8f...289 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #12 Del Skrevet 11 timer siden Takk for innspill..har vel tenkt som så at det er uskyldig flørting, men kanskje det sitter mer i det enn jeg tror Ts Anonymkode: bf6e2...ee1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 11 timer siden #13 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Gjensidig tiltrekning og flørting selvom man er opptatt på hver sin kant..er det normalt? erfaringer? Anonymkode: bf6e2...ee1 Du kan jo starte med å spørre deg selv om du hadde hatt problemer og følt deg respektert om partneren din oppførte seg likt med det motsatte kjønn.. Linjen mellom uskyldig flørting og det å framprovosere at noe mer skal skje er hårfin her når det er gjensidig tiltrekning inn i bildet.. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 11 timer siden #14 Del Skrevet 11 timer siden (endret) Jeg mener det er langt mer vanlig enn de fleste KG-kommentatorer mener. Jeg har alltid en flørt eller to på gang på jobb. Dette er bare vennlig og gjensidig attraksjon som ikke skal lede til noe. Vi er ikke slemme mot våre respektive, vi er bare rause med hverandre. Ingen tar skade av dette, men flere får en hyggelig dag. Kos deg med flørten din. Endret 4 timer siden av Snok1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #15 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Gjensidig tiltrekning og flørting selvom man er opptatt på hver sin kant..er det normalt? erfaringer? Anonymkode: bf6e2...ee1 Slutt. Begge to. Anonymkode: 7309b...179 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #16 Del Skrevet 11 timer siden Snok1 skrev (3 minutter siden): Jeg mener det er langt mer vanlig enn de fleste KG-kommentatorer mener. Jeg har alltod en flørt eller to på gang på jobb. Dette er bare vennlig og gjensidig attraksjon som ikke skal lede til noe. Vi er ikke slemme mot våre respektive, vi er bare rause med hverandre. Ingen tar skade av dette, men flere får en huggelig dag. Kos deg med flørten din. Så det at du må ha bekreftelse og spenning når du ikke er med partneren din, er bare koselig? Å være høflig, vennelig og normalt imøtekommende med dine kolleger er det som er normalt, ikke flørte med de for å mate egoet ditt. Anonymkode: 7309b...179 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 11 timer siden #17 Del Skrevet 11 timer siden (endret) Rosa Gnom skrev (7 timer siden): Nei. Det er ikke normalt. Utroskap vil aldri bli normalisert. Hvis det ikke er normalisert, hvorfor skjer det hele tiden da? Endret 11 timer siden av Makavelli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 11 timer siden #18 Del Skrevet 11 timer siden Jeg synes det kommer litt an på. Er det noe du kunne fortalt partner? Og hva er tillatt? Mannen min og jeg har vært sammen i mange år, og vi flørter litt med andre. Men ikke konstant med en enkeltperson, og vi er også åpne om at vi gjør det til hverandre. Vi er bare flørtete personer og legger ikke så mye i det annet enn at det er moro. Med en gang man begynner å hemmeligholde det for partner osv., tenker jeg at det er et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 11 timer siden #19 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Gjensidig tiltrekning og flørting selvom man er opptatt på hver sin kant..er det normalt? erfaringer? Anonymkode: bf6e2...ee1 Det er kanskje normalt, men skikkelig unødvendig og råttent gjort mot partnerne deres. Gå fra partnere og begynn å date i stedet, hvis dere er så tiltrukket av hverandre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 11 timer siden #20 Del Skrevet 11 timer siden Makavelli skrev (6 minutter siden): Hvis det ikke er normalisert, hvorfor skjer det hele tiden da? Folk stjeler og banker opp andre hele tiden også, uten at det blir normalisert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå