Sjarmør Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Jeg har en venn som jeg har kjent hele livet men som jeg nå har vært lei av i noen år nå, han kopierer meg i nærmest alt og det kan provosere meg så derfor vil jeg droppe ham for godt. Problemet mitt er at han er veldig følsom og tar ting tyngre enn majoriteten. Jeg svarer han sjelden på telefonen og har gjort det i rundt 2 år nå, men han tar ikke noe hint og bare fortsetter i forskjellige emner. Jeg burde kanskje bare si det til ham at vi har "vokst" ifra hverandre. Jeg er bare veldig dårlig til å takle å se folk være lei seg, jeg synes kanskje fortere synd på folk enn majoriteten. Er det noen som har erfaringer? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Sjarmør skrev (46 minutter siden): Jeg har en venn som jeg har kjent hele livet men som jeg nå har vært lei av i noen år nå, han kopierer meg i nærmest alt og det kan provosere meg så derfor vil jeg droppe ham for godt. Problemet mitt er at han er veldig følsom og tar ting tyngre enn majoriteten. Jeg svarer han sjelden på telefonen og har gjort det i rundt 2 år nå, men han tar ikke noe hint og bare fortsetter i forskjellige emner. Jeg burde kanskje bare si det til ham at vi har "vokst" ifra hverandre. Jeg er bare veldig dårlig til å takle å se folk være lei seg, jeg synes kanskje fortere synd på folk enn majoriteten. Er det noen som har erfaringer? Mvh Da er det bare å bite i det sure eplet. Han fortjener at du er ærlig i den grad du kan være det. At man er for ulike er en ærlig sak. Så at man har vokst fra hverandre går fint an å si. Noen mennesker er ment for å være en viss periode av livet vårt, mens andre klarer man ikke å slippe. Det er helt naturlig og ikke noe du trenger å ha dårlig samvittighet for. Lettere sagt enn gjort. Det går faktisk an å være for empatisk med andre, spesielt når det går utover deg selv. Et vennskap skal være gjensidig, ellers er det falskt. Det er ikke pent. Å gjøre andre mennesker en bjørnetjeneste på det viset der, er jeg ingen tilhenger av. Det er min mening. Bare av nysgjerrighet. Hvor ofte tar han kontakt? Anonymkode: ee3ae...ee4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjarmør Skrevet 17 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da er det bare å bite i det sure eplet. Han fortjener at du er ærlig i den grad du kan være det. At man er for ulike er en ærlig sak. Så at man har vokst fra hverandre går fint an å si. Noen mennesker er ment for å være en viss periode av livet vårt, mens andre klarer man ikke å slippe. Det er helt naturlig og ikke noe du trenger å ha dårlig samvittighet for. Lettere sagt enn gjort. Det går faktisk an å være for empatisk med andre, spesielt når det går utover deg selv. Et vennskap skal være gjensidig, ellers er det falskt. Det er ikke pent. Å gjøre andre mennesker en bjørnetjeneste på det viset der, er jeg ingen tilhenger av. Det er min mening. Bare av nysgjerrighet. Hvor ofte tar han kontakt? Anonymkode: ee3ae...ee4 Et par ganger i måneden. Nå har han ikke tatt kontakt på rundt én måned etter jeg sa at jeg skulle ta kontakt neste gang. Så lurer på om han kanskje har tatt hintet for en stund. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå