AnonymBruker Skrevet 10. mars #1 Del Skrevet 10. mars Prøver å være tro, jeg vil ha en mann som er snill, som tar rundt meg når han er glad i meg, som snakker med meg å sier hva han liker. jeg vil ha en snill man som er glad i meg, som savner meg, som ønsker vi gjør noe sammen. Ser du Anonymkode: 8fc43...dfb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjarmør Skrevet 10. mars #2 Del Skrevet 10. mars En kvinne på 50. En voksen ærlig kvinne som vet hva hun liker og ikke liker, ei som har eksperimentert med de viktigste tingene i livet og er selvsikker, som kjenner seg selv. En kvinne som ikke skifter mindset etter å ha sett en såpeopera episode. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #3 Del Skrevet 10. mars Det tror jeg de aller fleste damer ønsker seg. En seriøs og snill mann. Er aldri feil det. Håper du finner det du søker etter. Anonymkode: a0b1d...f18 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #4 Del Skrevet 10. mars Sjarmør skrev (Akkurat nå): En kvinne på 50. En voksen ærlig kvinne som vet hva hun liker og ikke liker, ei som har eksperimentert med de viktigste tingene i livet og er selvsikker, som kjenner seg selv. En kvinne som ikke skifter mindset etter å ha sett en såpeopera episode. Man må ikke være over 50 år for å være en stabil kvinne. Skal si du er fordumsfull. Tviler på du får sjans på en godt voksen moden kvinne med den innstillingen der. Anonymkode: a0b1d...f18 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjarmør Skrevet 10. mars #5 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man må ikke være over 50 år for å være en stabil kvinne. Skal si du er fordumsfull. Tviler på du får sjans på en godt voksen moden kvinne med den innstillingen der. Anonymkode: a0b1d...f18 Årsaken til at jeg nevnte 50 var bare av egen preferanse, ikke noen annen grunn. Jeg er fullt klar over at kvinner under 50 kan være minst like stabile. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #6 Del Skrevet 11. mars Sjarmør skrev (1 minutt siden): Årsaken til at jeg nevnte 50 var bare av egen preferanse, ikke noen annen grunn. Jeg er fullt klar over at kvinner under 50 kan være minst like stabile. Det kom ikke fram i måten du valgte å ordlegge deg på. Kos deg med preferansene dine. Anonymkode: a0b1d...f18 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 11. mars #7 Del Skrevet 11. mars Jeg vil ha en mann som er snill og som ikke prøver å forandre meg. Som ser meg både utvendig og innvendig og som ikke er for opptatt av at det ytre utseendet skal være perfekt. En som er kjærlig, har masse kjærlighet og gi og ikke er redd for å vise det foran andre. Det jeg kan gi er mye av det samme. Har masse kjærlighet og gi og er veldig kosete av meg. Ønsker så veldig å gi det til en fremtidig kjæreste 😊 Håper jeg finner han en dag snart 😊 Trives ikke som singel 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #8 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Man må ikke være over 50 år for å være en stabil kvinne. Skal si du er fordumsfull. Tviler på du får sjans på en godt voksen moden kvinne med den innstillingen der. Anonymkode: a0b1d...f18 Var da ingenting fordomsfullt med det han skrev der? Han skrev hva han så etter, og sin preferanser på alder? Så ingen dårlig innstilling i det innlegget der jeg. Jeg ser etter en mann rundt 40-45, helst uten barn. (Og jeg føler jeg meg dobbeltmoralsk da jeg har barn selv, men ungene har stesøsken på fars side, så vil helst at de skal slippe det på begge sider) Han skal være empatisk, være interessert i meg, og evne å snakke om alt og ingenting, men han trenger ikke være en som snakker hele tiden likevel. Snill, hjelpsom av natur, blid og glad i natur. Familieorientert, rolig og gjerne kristen. Jeg må føle meg trygg og verdsatt av han, det manglet jeg i det havarerte ekteskapet mitt. Men jeg føler dessverre ikke jeg har så mye å tilby, da jeg ikke har klart å få tilbake noe selvtillit/selvverd etter ekteskapet mitt. Jeg er god til mye praktiske ting, kan pusse opp, skru bil, hogge trær osv. Men er så usikker på meg selv, at jeg snakker meg selv ned (Og på den måten skremmer vekk menn), jeg er overvektig og mye sliten etter å ha møtt veggen knallhardt for noen år siden. Jeg tør ikke åpne meg opp, og tør ikke ta kontakt med noen. Jeg går rundt som en usynlig skygge, så om ikke en mann hadde ringt på å døra og sagt "her er jeg", så blir det nok aldri ny kjæreste på meg dessverre. Selv om jeg misliker veldig å være alene😭 Anonymkode: d11de...668 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #9 Del Skrevet 11. mars Jeg vil ha gjensidig kjærlighet og interesse. Noen som vil det samme med livet som jeg gjør. For meg så er det viktig at han er engasjert og brenner litt for noe. At han har en indre drivkraft, for jeg synes det er så attraktivt! At vi snakker bra sammen og er litt like på behovet for nærhet og ønsket om tid sammen er også viktig for meg. Så må han kunne lage bål, bærer den tyngste sekken med ett smil mens jeg kan dilte etter som den prinsessa jeg er. Jeg vil ha en mann som beskytter meg, gjør meg trygg og tar vare på meg, som setter pris på min omsorg og kjærlighet. Litt tradisjonelle roller kanskje. Anonymkode: 5dbff...454 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #10 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Var da ingenting fordomsfullt med det han skrev der? Han skrev hva han så etter, og sin preferanser på alder? Så ingen dårlig innstilling i det innlegget der jeg. Jeg ser etter en mann rundt 40-45, helst uten barn. (Og jeg føler jeg meg dobbeltmoralsk da jeg har barn selv, men ungene har stesøsken på fars side, så vil helst at de skal slippe det på begge sider) Han skal være empatisk, være interessert i meg, og evne å snakke om alt og ingenting, men han trenger ikke være en som snakker hele tiden likevel. Snill, hjelpsom av natur, blid og glad i natur. Familieorientert, rolig og gjerne kristen. Jeg må føle meg trygg og verdsatt av han, det manglet jeg i det havarerte ekteskapet mitt. Men jeg føler dessverre ikke jeg har så mye å tilby, da jeg ikke har klart å få tilbake noe selvtillit/selvverd etter ekteskapet mitt. Jeg er god til mye praktiske ting, kan pusse opp, skru bil, hogge trær osv. Men er så usikker på meg selv, at jeg snakker meg selv ned (Og på den måten skremmer vekk menn), jeg er overvektig og mye sliten etter å ha møtt veggen knallhardt for noen år siden. Jeg tør ikke åpne meg opp, og tør ikke ta kontakt med noen. Jeg går rundt som en usynlig skygge, så om ikke en mann hadde ringt på å døra og sagt "her er jeg", så blir det nok aldri ny kjæreste på meg dessverre. Selv om jeg misliker veldig å være alene😭 Anonymkode: d11de...668 Å uttrykke at han vil ha en kvinne som ikke skifter mindset etter å ha sett en såpeopera er i mine tanker fordomsfullt synes jeg. Hva du synes får være opp til deg. Det var dette jeg kommenterte på. Anonymkode: a0b1d...f18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #11 Del Skrevet 11. mars Sjarmør skrev (13 timer siden): Årsaken til at jeg nevnte 50 var bare av egen preferanse, ikke noen annen grunn. Jeg er fullt klar over at kvinner under 50 kan være minst like stabile. Aldri vært så ustabil som jeg er nå i 50 åra. Humørsvingninger, indre uro, dårlig søvn og lav sexlyst pga overgangsalderen. Mange damer i 50 åra som har div plager pga oa. Kanskje du skal gå opp til 60? Fra 45-51 var jeg harmonisk og hadde stor sexlyst. Etter 51 vil jeg helst være i fred Anonymkode: 0f0a9...c56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjarmør Skrevet 11. mars #12 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Å uttrykke at han vil ha en kvinne som ikke skifter mindset etter å ha sett en såpeopera er i mine tanker fordomsfullt synes jeg. Hva du synes får være opp til deg. Det var dette jeg kommenterte på. Anonymkode: a0b1d...f18 Med den illustrasjonen mente jeg; en kvinne som allerede har funnet seg selv og slått seg med selvsikkerhet komfortabelt til ro med den hun er. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. mars #13 Del Skrevet 11. mars (endret) Sjarmør skrev (3 minutter siden): Med den illustrasjonen mente jeg; en kvinne som allerede har funnet seg selv og slått seg med selvsikkerhet komfortabelt til ro med den hun er. Takk for presiseringen. Det var litt mer konstruktivt 👌 Endret 11. mars av Irak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet 11. mars #14 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg vil ha gjensidig kjærlighet og interesse. Noen som vil det samme med livet som jeg gjør. For meg så er det viktig at han er engasjert og brenner litt for noe. At han har en indre drivkraft, for jeg synes det er så attraktivt! At vi snakker bra sammen og er litt like på behovet for nærhet og ønsket om tid sammen er også viktig for meg. Så må han kunne lage bål, bærer den tyngste sekken med ett smil mens jeg kan dilte etter som den prinsessa jeg er. Jeg vil ha en mann som beskytter meg, gjør meg trygg og tar vare på meg, som setter pris på min omsorg og kjærlighet. Litt tradisjonelle roller kanskje. Anonymkode: 5dbff...454 Bål er viktig 😉 og det er helt fint med tradisjonelle verdier. En mann elsker det feminine og sårbarheten i det å ønske beskyttelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #15 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Prøver å være tro, jeg vil ha en mann som er snill, som tar rundt meg når han er glad i meg, som snakker med meg å sier hva han liker jeg vil ha en snill man som er glad i meg, som savner meg, som ønsker vi gjør noe sammen. Ser du Anonymkode: 8fc43...dfb God kommunikasjon ☺️ lett å prate med og at vi trives sammen ❤️ kjemi er veldig viktig. Anonymkode: de741...ea4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 12. mars #16 Del Skrevet 12. mars Mardina skrev (På 11.3.2025 den 1.09): Jeg vil ha en mann som er snill og som ikke prøver å forandre meg. Som ser meg både utvendig og innvendig og som ikke er for opptatt av at det ytre utseendet skal være perfekt. En som er kjærlig, har masse kjærlighet og gi og ikke er redd for å vise det foran andre. Spot on. Har vært singel i 4 år og savner en kjæreste. K53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 12. mars #17 Del Skrevet 12. mars Janina1 skrev (1 time siden): Spot on. Har vært singel i 4 år og savner en kjæreste. K53 Håper du finner deg en fin og god kjæreste snart ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 12. mars #18 Del Skrevet 12. mars Mardina skrev (2 minutter siden): Håper du finner deg en fin og god kjæreste snart ♥️ Takk for hyggelig melding 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #19 Del Skrevet 12. mars Ønsker å finne en dame som ikke er så fordomsfull når det kommer til penis størrelse. Anonymkode: c2aea...32f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg-er-anonym Skrevet 12. mars #20 Del Skrevet 12. mars Mardina skrev (På 11.3.2025 den 1.09): Jeg vil ha en mann som er snill og som ikke prøver å forandre meg. Som ser meg både utvendig og innvendig og som ikke er for opptatt av at det ytre utseendet skal være perfekt. En som er kjærlig, har masse kjærlighet og gi og ikke er redd for å vise det foran andre. Det jeg kan gi er mye av det samme. Har masse kjærlighet og gi og er veldig kosete av meg. Ønsker så veldig å gi det til en fremtidig kjæreste 😊 Håper jeg finner han en dag snart 😊 Trives ikke som singel 🤔 Som det tidligere ble sagt: spot on! Det mindsettet mener jeg flere skulle hatt ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå