AnonymBruker Skrevet 14. mars #41 Del Skrevet 14. mars katties skrev (6 minutter siden): Merk at INGEN av modellene over bruker tights da. De sømmene som er på siden av beinet ser stygt ut med alle antrekkene over (kanskje greit med den hvite tunikaen), men ikke delvis gjennomsiktig tights. Når man beveger seg så har stoffer en tendens til å bli dratt oppover, og plutselig ser man rompa til folk... Og så? Alle har ei rompe,du og! Anonymkode: e4c24...722 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 14. mars #42 Del Skrevet 14. mars (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og så? Alle har ei rompe,du og! Anonymkode: e4c24...722 Alle går ikke og viser frem rompa si i en halvgjennomsiktig tights. Alle bæsjer også. Betyr ikke at man viser bæsjen sin frem til folk. Jeg sitter i en tight AKKURAT NÅ. Den er null gjennomsiktig og var ikke dyr. I den bekymrer jeg meg aldri for hva folk kommer til å se. Man må bare manne seg opp og gå inn i en annen butikk der de har tight man faktisk føler seg vel i, og som ikke skaper problemer man KAN unngå. Endret 14. mars av katties 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #43 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 10.43): Graumann buksene var fine - men så utrolig irriterende at de ikke skriver hvilke stoff buksene er laget i? Eller går jeg glipp av noe? Hvis man ikke vil ha bukser så er strømpebukser og kjole 1000 ganger finere enn bomullstights og lang "topp"! Hvis jeg hadde hatt tights ville jeg kanskje brukt oversized hettegenser over, men kommer ikke på noe som kunne blitt brukt som ser pyntet ut. Anonymkode: 59f3b...30b Strømpebukser har ofte sømmer som kan føles svært problematiske for folk med sanseprosesseringsproblemer. Veldig mange autister sliter voldsomt med strømebukser, og sømmene i tå-området på disse. Jeg er autist, og jeg klarer ikke gå med strømpebukse. Samme hvor "fint" det er. Så jeg bruker leggings og sømløse sokker. Jeg nekter å ha det ubehagelig fordi noen mener klærene mine er "kjerring". Anonymkode: 500df...3f6 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #44 Del Skrevet 15. mars ms. Perfect skrev (20 timer siden): Nydelige alle disse toppene/kjolene/genserne/ tunikaene eller hva man skal kalle dem. Hvor er de kjøpt? Ellos.no og Vila.com Anonymkode: 8aac6...e54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 15. mars #45 Del Skrevet 15. mars Jeg er glad i denne typen her: https://cubus.com/no/p/langermet-topp-i-modal-mork-bla-t-skjorter--singlets-longsleeves-dameklar/7338522_F571 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 17. mars #46 Del Skrevet 17. mars Bålkaffe skrev (På 15.3.2025 den 11.07): Jeg er glad i denne typen her: https://cubus.com/no/p/langermet-topp-i-modal-mork-bla-t-skjorter--singlets-longsleeves-dameklar/7338522_F571 Modal? Er ikke det et stoff som rynker noe forferdelig og kjempelett viser alt av fuktighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 17. mars #47 Del Skrevet 17. mars katties skrev (29 minutter siden): Modal? Er ikke det et stoff som rynker noe forferdelig og kjempelett viser alt av fuktighet? Den genseren jeg har i dette stoffet har aldri rynka seg. Jeg har andre gensere i økologisk bomull som rynker seg mer enn denne. Jeg forstår ikke den siste delen av setninga di der "kjempelett viser alt av fuktighet". Det er sant at den absorberer mer fuktighet, og derfor passer ganske bra til trening, for eks, fordi det også puster godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #48 Del Skrevet 18. mars Hvis jeg har en tights eller strømpebukse som man kan se trusa igjennom. Hender det at jeg har en shorts over. Problem løst. Anonymkode: b7acf...320 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #49 Del Skrevet 18. mars Slik? Anonymkode: 427a6...d03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå