AnonymBruker Skrevet 11. mars #21 Del Skrevet 11. mars Jeg liker å bruke lange kimono eller cardigans til feks skinntights eller tights. Men jeg kjøper i tykkere stoff slik at de ikke er gjennomsiktig. Finnes tights som nesten ser ut som bukser, feks med lommer bakpå. https://www.zalando.no/only-cardigan-black-on321i2mw-q11.html https://www.zalando.no/only-cardigan-agave-green-detailmelange-on321i23j-n11.html https://www.zalando.no/anna-field-punto-leggings-with-button-detail-leggings-black-an621a04x-q11.html https://www.zalando.no/liu-jo-leggings-nero-li621a0c2-q11.html Anonymkode: 756e5...f3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #22 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Dette vil jeg kalle en kjole, ikke en topp Anonymkode: 4cc54...7ec Jeg syr dem så de er såpass korte at det er en lang topp, ikke en kjole. Anonymkode: 500df...3f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #23 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Pent sammen med en tights blir det uansett ikke. Anonymkode: edbee...7ff Vet du, det er helt unødvendig å skrive? Ts spør om hva folk går med til tights. Ditt svar var overhodet ikke et svar på det. Når noen sier hva DE går med, så trenger du faktisk ikke slenge drit om det - det er ikke det innlegget handler om. Du kan enkelt og greit tenke "herregud så stygt inne i hodet ditt". Du trenger overhodet ikke å skrive det. Anonymkode: 500df...3f6 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #24 Del Skrevet 11. mars Det kan altså hete kort kjole, lang topp, lang genser og da er det ok, men fri meg for at akkurat samme greia blir betegnet som tunika - det er jo helt ute. 🤔 Anonymkode: ea93d...dd8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #25 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det kan altså hete kort kjole, lang topp, lang genser og da er det ok, men fri meg for at akkurat samme greia blir betegnet som tunika - det er jo helt ute. 🤔 Anonymkode: ea93d...dd8 Nja, en tunika er ikke det samme som en lang topp eller kort kjole. Tunikaer har som regel løs fasong, og er mer flagrende og skjortelignende i fasong. En tunika kan være en lang topp, men en lang topp trenger ikke å være en tunika. Anonymkode: 500df...3f6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iia Skrevet 11. mars #26 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Anonymkode: 8aac6...e54 Så fin kjole, hvor er den fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 11. mars #27 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dette vil jeg kalle en kjole, ikke en topp Anonymkode: 4cc54...7ec Men den var fin da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 13. mars #28 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (På 11.3.2025 den 14.31): Vet du, det er helt unødvendig å skrive? Ts spør om hva folk går med til tights. Ditt svar var overhodet ikke et svar på det. Når noen sier hva DE går med, så trenger du faktisk ikke slenge drit om det - det er ikke det innlegget handler om. Du kan enkelt og greit tenke "herregud så stygt inne i hodet ditt". Du trenger overhodet ikke å skrive det. Anonymkode: 500df...3f6 Sånn er det i alle tråder som omhandler tights, da dukker "anti-tights-mafiaen" opp. De har nok et stort markeringsbehov 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #29 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (På 11.3.2025 den 14.12): Går så klart ikke med tights ute blant folk. Graumann (for eksempel) har fine myke bukser. Og mange andre… Anonymkode: d4cdc...b26 Graumann buksene var fine - men så utrolig irriterende at de ikke skriver hvilke stoff buksene er laget i? Eller går jeg glipp av noe? Hvis man ikke vil ha bukser så er strømpebukser og kjole 1000 ganger finere enn bomullstights og lang "topp"! Hvis jeg hadde hatt tights ville jeg kanskje brukt oversized hettegenser over, men kommer ikke på noe som kunne blitt brukt som ser pyntet ut. Anonymkode: 59f3b...30b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 13. mars #30 Del Skrevet 13. mars 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 13. mars #31 Del Skrevet 13. mars Bruker mye gensere jeg strikker selv. De fleste er korte modeller,da. Men liker godt lange strikkejakker også🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #32 Del Skrevet 14. mars Voksne folk kan ikke gå rundt i tights som antrekk! Anonymkode: 543f9...d1d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamia1 Skrevet 14. mars #33 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Voksne folk kan ikke gå rundt i tights som antrekk! Anonymkode: 543f9...d1d Og det har du bestemt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 14. mars #34 Del Skrevet 14. mars flusa skrev (På 13.3.2025 den 11.34): Hvor kan en kjøpe dette her? Ser ut som du har god smak i klær🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ms. Perfect Skrevet 14. mars #35 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 11.3.2025 den 14.14): Jeg har lenge brukt tights, en trenger ikke se "kjerring" ut som noen nevner. Kan anbefale tights fra Kappahl om du bruker L eller større da de er god kvalitet og viser ikke bak. Bruker selv tunika og kjoler. Til inspirasjon: Anonymkode: 8aac6...e54 Nydelige alle disse toppene/kjolene/genserne/ tunikaene eller hva man skal kalle dem. Hvor er de kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. mars #36 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 11.3.2025 den 13.38): Tunika. Så er du den ultimate kjerring Anonymkode: e21c7...7a0 Huff tunika er fryktelig nittitalls 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 14. mars #37 Del Skrevet 14. mars Lang skjorte. Tight er en type bukse, så da har jeg en type "genser" over. Kan også bruke lang t-skjorte og dressjakke. En lang, litt løs strikkegenser. Men ærlig talt så er delvis gjennomsiktig tights ALDRI bra - blir du ikke litt nervøs hvis du må bøye deg? Det finnes billige og bra ugjennomsiktige tights elle jeggings. Ninepine sine bukser er behagelige de óg, men litt store og kan stramme litt stygt i livet fordi båndet der er så smalt og mindre tøyelig enn buksa selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 14. mars #38 Del Skrevet 14. mars ms. Perfect skrev (1 time siden): Nydelige alle disse toppene/kjolene/genserne/ tunikaene eller hva man skal kalle dem. Hvor er de kjøpt? Merk at INGEN av modellene over bruker tights da. De sømmene som er på siden av beinet ser stygt ut med alle antrekkene over (kanskje greit med den hvite tunikaen), men ikke delvis gjennomsiktig tights. Når man beveger seg så har stoffer en tendens til å bli dratt oppover, og plutselig ser man rompa til folk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 14. mars #39 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Voksne folk kan ikke gå rundt i tights som antrekk! Anonymkode: 543f9...d1d Det bestemmer heldigvis ikke du. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #40 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Voksne folk kan ikke gå rundt i tights som antrekk! Anonymkode: 543f9...d1d Joda,det går så fint at 😀 Anonymkode: e4c24...722 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå