AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Har vært singel i halvannet år, det siste året har jeg vært i et forhold på 8 måneder og vært på flere dater. Siste jeg traff var SÅ hyggelig, vi chattet mye, mange timer på telefonen og han sa han var interessert i å bli bedre kjent etter første date. Så ghoster han meg! Sier han skal ringe men borte blir han. Opplevde det samme med han jeg var i et forhold med. På lørdag sa han at han elsket meg, på søndag dro han og jeg hørte aldri noe mer fra han. Hvordan kan menn på over 50 år oppføre seg sånn? Hvorfor ikke bare si at de ikke er interessert? Skjønner de ikke at noen mennesker faktisk har følelser og blir lei seg etter slike opplevelser? Når man er over 50 tenker jeg jo at de burde skjønne såpass. De ødelegger selvfølelsen og jeg sitter igjen og føler meg dum, ubrukelig og som søppel. Så tusen takk! Jeg mister håpet på å finne en mann som faktisk bryr seg og er ærlig. Og kan ikke fatte og begripe at det kan være så jæv… vanskelig å bare si at man ikke er interessert! Sier man det er det jo helt greit…. Er dette virkelig vanlig oppførsel fra menn på over 50 eller har jeg bare vært veldig uheldig? Anonymkode: 27da1...eab 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Nei dette er vel de menn kvinner har forlatt av en god grunn, eller som aldri har fått forhold til å fungere. Ikke ta det på deg. Dette er så tydelig dem. Anstendige mennesker oppfører seg ikke slik. Det finnes bra menn. Anonymkode: f5720...a67 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden Du dater de mennene som ble single for en grunn. Råder deg til å finne en enkemann Anonymkode: a7fa9...80e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden Hei :-) Det er skikkelig trst å lese at du har hatt flere slike opplevelser og jeg forstår den frustrasjonen du opplever og hva det gjør med deg. Det er ikke greit å bli behandlet på den måten, medmenneskelighet og respekt skal man både møte og bli møtt med ALLTID. Det er ikke rart at selvfølelsen din blir utfordret og at du føler slik du gjør, det er helt naturlig. Jeg håper virkelig du kan se litt forbi det og legge alt over på de mennene som handler slik, det er de som er søppel og ikke du!!!! Så er det så utrolig vanskelig å spotte det i forkant, man må ta litt sjansen også i dette "markedet". At du mister alle illusjoner, respekt og håp om menn 50 + inn dette kan jeg forstå... Det er skikkelig synd at de du viser til ødelegger både for deg og for oss menn 50 + som ikke er slik. Vi som er seriøse, tør å si ifra om ting når det ikke føles riktig, som ikke utnytter, som ikke ghoster... Vi 50 + som behandler med respekt og medmenneskelighet, vi som ser på kvinner med verdighet og som gudinner som vi må ta vare på og løfte opp!!! Det er ikke bare 50 + spøkelser der ute, vi er mange fine menn på 50 + også som vil elske å treffe akkurat deg!!! Og dersom det ikke skulle bli full kjemi, så står vi i det også som medmennesker!!! Ikke gi opp, det er ei/en til alle.... Mann 50 + Anonymkode: f4a8d...183 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Btw Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden Folk oppfører seg som søppel i alle aldre, dessverre. Som du har opplevd så er det faktisk sånn. Ikke alle modnes med alderen, så du må bare videre og ikke bruk for mye tid å ta dette personlig. Det er ikke deg, det er dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei 🙂 Det er skikkelig trst å lese at du har hatt flere slike opplevelser og jeg forstår den frustrasjonen du opplever og hva det gjør med deg. Det er ikke greit å bli behandlet på den måten, medmenneskelighet og respekt skal man både møte og bli møtt med ALLTID. Det er ikke rart at selvfølelsen din blir utfordret og at du føler slik du gjør, det er helt naturlig. Jeg håper virkelig du kan se litt forbi det og legge alt over på de mennene som handler slik, det er de som er søppel og ikke du!!!! Så er det så utrolig vanskelig å spotte det i forkant, man må ta litt sjansen også i dette "markedet". At du mister alle illusjoner, respekt og håp om menn 50 + inn dette kan jeg forstå... Det er skikkelig synd at de du viser til ødelegger både for deg og for oss menn 50 + som ikke er slik. Vi som er seriøse, tør å si ifra om ting når det ikke føles riktig, som ikke utnytter, som ikke ghoster... Vi 50 + som behandler med respekt og medmenneskelighet, vi som ser på kvinner med verdighet og som gudinner som vi må ta vare på og løfte opp!!! Det er ikke bare 50 + spøkelser der ute, vi er mange fine menn på 50 + også som vil elske å treffe akkurat deg!!! Og dersom det ikke skulle bli full kjemi, så står vi i det også som medmennesker!!! Ikke gi opp, det er ei/en til alle.... Mann 50 + Anonymkode: f4a8d...183 Tss her. Vet du hva som er aller verst? Alt det du skriver her er ganske likt veldig mye av det han har sagt. Allikevel går det noen uker hvor han ble mer og mer lunken (men fortsatt interessert) før han gir fullstendig f. og ikke engang ringer tilbake når han sier han skal. Jeg er 99% sikker på at han er en av dem som bare fortsetter med sveiping på appene, og han må prøve ut alle mens andre holdes lunkne. Sånne menn skjønner ikke hva de kan gå glipp av. De tør ikke investere bittelitt tid. Da hadde de sett at det de hadde faktisk kunne blitt noe veldig bra. Anonymkode: 27da1...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KlemFM Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har vært singel i halvannet år, det siste året har jeg vært i et forhold på 8 måneder og vært på flere dater. Siste jeg traff var SÅ hyggelig, vi chattet mye, mange timer på telefonen og han sa han var interessert i å bli bedre kjent etter første date. Så ghoster han meg! Sier han skal ringe men borte blir han. Opplevde det samme med han jeg var i et forhold med. På lørdag sa han at han elsket meg, på søndag dro han og jeg hørte aldri noe mer fra han. Hvordan kan menn på over 50 år oppføre seg sånn? Hvorfor ikke bare si at de ikke er interessert? Skjønner de ikke at noen mennesker faktisk har følelser og blir lei seg etter slike opplevelser? Når man er over 50 tenker jeg jo at de burde skjønne såpass. De ødelegger selvfølelsen og jeg sitter igjen og føler meg dum, ubrukelig og som søppel. Så tusen takk! Jeg mister håpet på å finne en mann som faktisk bryr seg og er ærlig. Og kan ikke fatte og begripe at det kan være så jæv… vanskelig å bare si at man ikke er interessert! Sier man det er det jo helt greit…. Er dette virkelig vanlig oppførsel fra menn på over 50 eller har jeg bare vært veldig uheldig? Anonymkode: 27da1...eab Når du sier et forhold på 8 måneder, hvordan definerte dere dette? Avtalte dere at dere ikke skulle date andre? At dere var kjærester? Traff du hans familie eller venner? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden Dårlig oppførsel kjenner ingen alder. - eller kjønn. Disse diskusjonene går igjen her på KG. Man har hatt et par dårlige erfaringer, og så er alle menn sånn, eller alle menn 50+ eller alle kvinner 30-40 eller alle jenter under 30 osv osv. Vi skjønner at det ikke er sånn, eller? Ghosting og bruk-og-kast mentalitet har blitt et samfunnsfenomen. Du merker det også innen rekruttering. Feks du snakker med en som rekrutterer til en stilling, og så hører du bare ikke mer. Det er utrolig uprofesjonelt, men blitt veldig vanlig. Du selger leilighet. Megler avtaler visning med en interessent. Men interessenten møter ikke opp og svarer ikke på telefon. Sånn har mange folk blitt. De bare gir faen i andre.. Og foventer selvfølgelig at andre skal stille opp for dem. Vi trenger en folkebevegelse mot den drittsekk-oppførselen der. Jeg lurer på når (i hvilken generasjon) dette oppstod - men folk oppfører seg sånn i alle aldre nå. Som mann 50+ selv så kjenner jeg meg ikke igjen i TS sine opplevelser. Men jeg opplevde på min side at på Tinder, så oppfører kvinner i denne aldersgruppen seg minst like dårlig. De bare ghoster og gir blaffen. De leter etter en mann av visse kvaliteter men gir null av seg selv. De går bare rundt og forventer masse. De har sikkert en forhistorie med dårlige, late menn, men da nytter det ikke å oppføre seg sånn som de gjør. Jeg var singel en stund, og syntes det var utfordrende å date. Jeg har to venner som også var single. Pluss et par mer perifere venner. Alle er seriøse, slik jeg vurderer det og alle er nå i faste forhold. Alle har helt sikkert blitt avvist og ghostet av damer som ifølge egen bio leter etter en mann akkurat som dem... For meg så møtte jeg flere damer som var hyggelige og flotte, som mente de var ute etter noe seriøst (og på mange måter en som meg) men jeg syntes de var blaserte og overfladiske og etter et par dates så manglet "kjemien".. (greit nok) Helt til jeg traff ei som var helt motsatt. Skal vi snakke om den berømte skalaen, så vil jeg si hun var et par hakk over de jeg hadde møtt hittil, så jeg gikk inn i det med litt lav selvtillit. Men hun var tvers igjennom ekte, åpen og bød på seg selv, og dermed senket vi begge skuldrene, traff tonen og har vært sammen siden. Jeg tror det finnes et stort flertall av useriøse "kandidater" og i begge kjønn. Men de som leter etter noe seriøst ser ut til å slite med å se skauen for bare trær... Jeg synes man skal være åpen og ærlig når man dater og si i fra på en ordentelig måte dersom det ikke er kjemi. Noe annet skulle bare mangle. Men man må nok lete litt i bunken for å finne de som er skikkelig gode. Anonymkode: a459f...96a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden KlemFM skrev (29 minutter siden): Når du sier et forhold på 8 måneder, hvordan definerte dere dette? Avtalte dere at dere ikke skulle date andre? At dere var kjærester? Traff du hans familie eller venner? Vi var kjærester, ja. Traff litt av hans familie, han traff hele min i bl.a et 70-årslag. Man dater ikke andre når man har vært sammen i 8 måneder…. Jeg dater ingen når jeg har kjæreste. Anonymkode: 27da1...eab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KlemFM Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vi var kjærester, ja. Traff litt av hans familie, han traff hele min i bl.a et 70-årslag. Man dater ikke andre når man har vært sammen i 8 måneder…. Jeg dater ingen når jeg har kjæreste. Anonymkode: 27da1...eab Hvis dere hadde tatt kjæreste praten og definert dere som et par overfor familie på begge sider, så er det veldig merkelig å bare forsvinne ut døra uten å noen gang høre fra seg igjen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har vært singel i halvannet år, det siste året har jeg vært i et forhold på 8 måneder og vært på flere dater. Siste jeg traff var SÅ hyggelig, vi chattet mye, mange timer på telefonen og han sa han var interessert i å bli bedre kjent etter første date. Så ghoster han meg! Sier han skal ringe men borte blir han. Opplevde det samme med han jeg var i et forhold med. På lørdag sa han at han elsket meg, på søndag dro han og jeg hørte aldri noe mer fra han. Hvordan kan menn på over 50 år oppføre seg sånn? Hvorfor ikke bare si at de ikke er interessert? Skjønner de ikke at noen mennesker faktisk har følelser og blir lei seg etter slike opplevelser? Når man er over 50 tenker jeg jo at de burde skjønne såpass. De ødelegger selvfølelsen og jeg sitter igjen og føler meg dum, ubrukelig og som søppel. Så tusen takk! Jeg mister håpet på å finne en mann som faktisk bryr seg og er ærlig. Og kan ikke fatte og begripe at det kan være så jæv… vanskelig å bare si at man ikke er interessert! Sier man det er det jo helt greit…. Er dette virkelig vanlig oppførsel fra menn på over 50 eller har jeg bare vært veldig uheldig? Anonymkode: 27da1...eab Har løpt på mange sånne menn i 30-årene. De finnes overalt. Jeg har ikke orket å forsøke og date gjennom apper mer. Treffer jeg noen i virkeligheten så hyggelig, men hvis ikke så går det helt greit også ☺️ Anonymkode: 30e61...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Råder deg til å finne en enkemann Jeg dater aldri enkemenn, da blir jeg bare en erstatter og aldri nr 1. Anonymkode: 04c43...596 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #13 Del Skrevet 8 timer siden KlemFM skrev (1 time siden): Hvis dere hadde tatt kjæreste praten og definert dere som et par overfor familie på begge sider, så er det veldig merkelig å bare forsvinne ut døra uten å noen gang høre fra seg igjen ja. Ja, det er merkelig, men det skjedde. Lørdag sa ha at han elsket meg og fortalte om planer vi kunne ha til sommeren. Søndag var han borte. Blokkerte meg på alt og nekter å prate. Jeg aner ikke hva som skjedde. Derfor er det jo ekstra hyggelig å oppleve dette igjen….. Anonymkode: 27da1...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 8 timer siden #14 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg dater aldri enkemenn, da blir jeg bare en erstatter og aldri nr 1. Anonymkode: 04c43...596 Så du mener det er bedre å date de som ikke klarte å holde forholdet sammen fremfor de som sto trygt plantet ved konas side i 20-30 år gjennom tykt og tynt? (ja, jeg er enkemann selv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #15 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg dater aldri enkemenn, da blir jeg bare en erstatter og aldri nr 1. Anonymkode: 04c43...596 Er dette litt som menn som bare dater jomfruer? Jeg har liten tro på sånne absolutte begrensninger. Jeg tror det er bedre å være åpen for kjærlighet uansett hvor den kommer fra. Anonymkode: 2e74d...292 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg dater aldri enkemenn, da blir jeg bare en erstatter og aldri nr 1. Anonymkode: 04c43...596 Merkelig holdning.. Anonymkode: f4a8d...183 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #17 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg dater aldri enkemenn, da blir jeg bare en erstatter og aldri nr 1. Anonymkode: 04c43...596 Det stemmer ikke. Jeg er definitivt nr 1. I tillegg vet jeg at han sto ved den forriges side i tykt og tynt selv om ekteskapet ikke var bra. Jeg vet at han er 100% pålitelig. Anonymkode: 4a355...796 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Q2012 Skrevet 6 timer siden #18 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, det er merkelig, men det skjedde. Lørdag sa ha at han elsket meg og fortalte om planer vi kunne ha til sommeren. Søndag var han borte. Blokkerte meg på alt og nekter å prate. Jeg aner ikke hva som skjedde. Derfor er det jo ekstra hyggelig å oppleve dette igjen….. Anonymkode: 27da1...eab Jeg hadde dratt til huset hans for å få en forklaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden Som mann på 50 pluss så har du min hele og fulle medfølelse TS 💕 Uansett hva det måtte være som skjedde så er det normal folkeskikk å fortelle om hvorfor! Fokusere på hva du eventuelt kan gjøre annerledes neste gang? Prøv å justere din strategi, for husk du er også en fellesnevner her. Har disse mennene som forsvinner noen fellestrekk? Hvor treffe du dem (hvilken app)? Har de barn? Noen nevnte enkemenn, de er det vel få av. Anonymkode: 0c3d2...582 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du dater de mennene som ble single for en grunn. Råder deg til å finne en enkemann Anonymkode: a7fa9...80e Eller en som har godt forhold til eks. Ikke snakker stygt om eks. Og som har gode relasjoner til andre. Min eksmann er en god mann. Ble slutt pga at det kun var vennskap siste 2 år. Vi henger ikke sammen, har voksne barn, men har godt forhold og snakker pent om hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå