Singel-mor69 Skrevet 10. mars #1 Del Skrevet 10. mars (endret) Min ex sviger bror har også sendt meg tekstmelding om at han savner meg. I helgen var jeg på byen og full å kåt send jeg han flere meldinger som resulterer i at han og jeg deler intime bilder! 🫣 jeg synes han er veldig kjekk og han vil møte meg. Er det for drøyt å møte han? Endret 11. mars av Singel-mor69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #2 Del Skrevet 10. mars Ja. Anonymkode: 05fe9...732 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #3 Del Skrevet 10. mars Kjør på, knull han sanseløs! Anonymkode: f6334...a96 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #4 Del Skrevet 10. mars Stopp, bare stopp! Dette er barnslig og umodent! Anonymkode: 6dab0...d69 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjekkfyr Skrevet 10. mars #5 Del Skrevet 10. mars Auda .. han er sikkert kjekk, men det er nok veldig mange andre kjekke karer det er lurere å møte i et litt lengre perspektiv ☺️ Og nei, dette var ikke en kontaktannonse skjult som et «ordspill» på eget nick 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singel-mor69 Skrevet 10. mars Forfatter #6 Del Skrevet 10. mars Ja. Det lureste er vel å ikke la det være! Men når jeg vet at han og ex sviger søster er separert og ingen av oss sånn sett er derfor utro. Gjør det noe at han vil koser oss litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #7 Del Skrevet 10. mars Kunne du sendt noen nakenbilder til faren også? Anonymkode: 2a9e3...90f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #8 Del Skrevet 11. mars Ikke gjør det. Det finnes så mange andre single og useriøse menn der ute. Anonymkode: 5a547...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #9 Del Skrevet 11. mars Det er ikke rart innavl er et problem. Anonymkode: 680f8...e3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 11. mars #10 Del Skrevet 11. mars Singel-mor69 skrev (5 timer siden): Min ex sviger bror har også sendt meg tekstmelding om at han savner meg. I helgen var jeg på byen og full å kåt send jeg han flere meldinger som resulterer i at han og jeg deler intime bilder! 🫣 jeg synes han er veldig kjekk og han vil møte meg. Er det for drøyt å møte han? Jeg har opplevd noe lignende i ung alder, men jeg var ikke ex sviger bror.. skal, skal ikke.. Men så fant vi ut sammen.. Fakk.. jeg er jo der ganske ofte å spiser middag sammen med henne, så det er jo ingen som tror vi knuller og har det gøy sammen.. Og det stemte.. ingen har en anelse av det vi gjorde sammen. Broren min var ufin som alt for sjelden hadde sex med henne.. Hun likte meg bedre.. for jeg ga henne den nødvendig nytelse hun trengte.. Hun ronket og sugde meg som ei gudinne for takknemligheten, og det tente henne enormt å være den uskyldige og utroe kona/husverten.. Hun ga tydelig beskjed, at jeg ikke skulle betale husleie for kjelleren lengre. Han skulle bare visst.. at manglende nytelser i forhold, aldri lønner seg🤭 Så svaret mitt er, nei.. det er ikke drøyt. Spenning er som tenning, de følger hverandre.. Livet trenger også litt adrealin kick🪄 Bare sørg for å holde dette like hemmelig, som du vanligvis gjør med alle du har sex med.. Det finnes alltid en sjalusyk, misunnelig jævel som vil deg ondt.. både på forum og IRL😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #11 Del Skrevet 11. mars Singel-mor69 skrev (5 timer siden): Ja. Det lureste er vel å ikke la det være! Men når jeg vet at han og ex sviger søster er separert og ingen av oss sånn sett er derfor utro. Gjør det noe at han vil koser oss litt? Der avslørte du deg trollemor. Anonymkode: c14cf...360 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet 11. mars #12 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er ikke rart innavl er et problem. Anonymkode: 680f8...e3d Innavl? Hvordan? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 11. mars #13 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er ikke rart innavl er et problem. Anonymkode: 680f8...e3d 1: Innavl er ikke et problem. 2: Dette vil ikke resultere i innavl (se pkt. 1). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slarti Skrevet 11. mars #14 Del Skrevet 11. mars Kjør på. Ikke hør på alle smalsynte bedreviterne. Har du lyst å knulle han, og han vil ha deg så kjør på. Kanskje greit å ikke si noe til familien, men hvorfor nekte degselv noe du har lyst på som ikke er skadelig for noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 11. mars #15 Del Skrevet 11. mars Singel-mor69 skrev (9 timer siden): Ja. Det lureste er vel å ikke la det være! Men når jeg vet at han og ex sviger søster er separert og ingen av oss sånn sett er derfor utro. Gjør det noe at han vil koser oss litt? Ikke noe galt i at dere koser dere litt, hverken med tekst og bilder, eller møter og sex 😊 Nyt tiltrekningen og alt det gode det kan føre med seg ! 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 11. mars #16 Del Skrevet 11. mars Slarti skrev (33 minutter siden): Kjør på. Ikke hør på alle smalsynte bedreviterne. Har du lyst å knulle han, og han vil ha deg så kjør på. Kanskje greit å ikke si noe til familien, men hvorfor nekte degselv noe du har lyst på som ikke er skadelig for noen. Yess ! kjør på og kos deg, men la det bli mellom dere og ikke bland følelser inn. Jeg har også hatt uforpliktende sex med noen i ex-svigersfamilien, men ikke så nær som svoger. Livet er for kort, vi må unne oss litt spenning og gøy i blandt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singel-mor69 Skrevet 11. mars Forfatter #17 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Der avslørte du deg trollemor. Anonymkode: c14cf...360 Det var da svært. Trollmor🤣 mulig det men hvorfor bruke skjellsord? Er det ikke bare å skrive at nei, det synes du ikke er greit å gjøre? Ser det er noen få som må ty til sjikane i stedet for konstruktiv kritikk! Var aldri den som knullet rundt verken i tenårene eller som ung voksen. Jeg har lyst til å utforske litt nå . Har du noen spennende tips? kan gi deg rapport et han har vært på besøk 😘 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå