Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Jeg er så forferdelig kvalm idag. Får ikke i meg noe uten at det kommer opp igjen, og brekker meg ofte. Jeg skal jobbe denne helga, og har snakka med sjefen ang vakten min idag, og det år i orden. Problemet er at det skal være et personalmøte iløpet av helgen, og for dette møtet kan jeg ikke bruke egenmelding. Får man sykemelding av legen ved kvalme og oppkast? Jeg vet jo ikke hva grunnen er, engang... Burde jeg gå til legen idag og få sykemelding for helgen (mtp personalmøtet), eller burde jeg vente, og se hvordan formen er i morgen i tilfelle jeg kan gå på jobb? Hvis jeg venter, og fortsatt er dårlig, kan jeg ringe legen på mandag, og få sykemelding for de foregående dagene?

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest Binna
Skrevet

Du må ringe legen på forhånd og du får sykemeling så lenge du er for dårlig til å gå på jobb, og det er du jo.

du må hvertfall ha ringt legen på forhånd , så kan det tenkes du ikke trenger å møte opp hos han/ henne før mandag (hvis du f.eks er så dårlig at du ikke orker å reise dit).

Uansett. Ring på forhånd og forklar problemet!

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Tusen takk for svar, da vet jeg det hvis det skulle bli aktuelt til senere!

Jeg var hos legen tidligere idag, fikk en "skvise-time". Håper jeg snart blir frisk, for dette er IKKE noe godt. Kvalme, oppkast, vondt i magen, ømme og verkende muskler og ledd... Godt jeg fikk sykemelding, for det hadde ikke vært noe særlig om gjestene i restauranten jeg jobber i hadde blitt syke av maten!

Takk for svar! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...