Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er de vanligste utfordringene når kvinnen er 10 år eldre enn mannen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At hun ikke vil kunne gi deg barn?

Anonymkode: 722fd...7bd

• Liker 3
Skrevet

Det kan jeg leve med

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

At hun mest sannsynlig dør før deg. 

Du må hjelpe henne med det meste, kommer an på hvor sprek hun er etterhvert som hun eldes og hvilken innstilling hun har til det.

Holder hun seg i form, eller lar hun seg selv forfalle kroppslig ved at hun ikke tar vare på seg selv? 

Alt dette gjelder alle aldre egentlig. Sannsynligheten for at det blir mer synlig når aldersforskjellen mellom et par øker er stor.

Trist men ofte sant. Gjelder både kvinner og menn. 

Anonymkode: fe72f...033

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

At hun mest sannsynlig dør før deg. 

Du må hjelpe henne med det meste, kommer an på hvor sprek hun er etterhvert som hun eldes og hvilken innstilling hun har til det.

Holder hun seg i form, eller lar hun seg selv forfalle kroppslig ved at hun ikke tar vare på seg selv? 

Alt dette gjelder alle aldre egentlig. Sannsynligheten for at det blir mer synlig når aldersforskjellen mellom et par øker er stor.

Trist men ofte sant. Gjelder både kvinner og menn. 

Nå surrer du. Kvinner lever lenger enn menn og holder seg bedre, helse etc

5 år eldre dame enn mann hadde vært perfekt i voksen alder. Da dør de ca samtidig 😁

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

5 år eldre dame enn mann hadde vært perfekt i voksen alder. Da dør de ca samtidig 😁

Veldig rar tankegang å basere et forhold på når man dør..

• Hjerte 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Helse er ingen garanti uansett alder. Gener spiller også inn. Det er bare en retningssnor og ingen fasit. Det er ikke hva du har, men hva du velger å gjøre med det du har. Er her hele forskjellen ligger 😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

At hun ikke vil kunne gi deg barn?

Og overgangs alderen. Med disse plager.

Anonymkode: 83abd...216

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Og overgangs alderen. Med disse plager.

Anonymkode: 83abd...216

Ikke alle som er så plaget. (Kvinner har selvsagt i alle aldre, fra første mens til opp i årene, en del hormonelle «problemer».)

Noen blir slitne mens andre får mer energi og lyst, mange forskjeller. Men man slipper stort sett unna graviditet (selv om prevensjon anbefales også for ei på 50)

Mange har voksne barn og mer tid til seg selv.

Om ei dame er ute i dating arenaen så har hun vel grei kontroll på kroppen sin, og et ønske om en mann i livet sitt…

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

En stor ting er at vi eldres progressivt og det går raskere jo eldre vi blir. Fra femti til seksti vil det skje mye synlig aldring for kvinnen på femti, men mindre synlig på mannen fra førti til femti. 

Anonymkode: 47090...f08

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

En stor ting er at vi eldres progressivt og det går raskere jo eldre vi blir. Fra femti til seksti vil det skje mye synlig aldring for kvinnen på femti, men mindre synlig på mannen fra førti til femti. 

Anonymkode: 47090...f08

Veldig individuelt vil jeg tro?

Og var på reunion der alle var 35, gutta så mye eldre ut enn damene… lite hår og mye magefett på menn gjør dem «eldre»

Men går i rykk og napp det der altså 😬

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Sjarmør skrev (21 timer siden):

Trenger det å være noen utfordringer da? 
Kanskje om hun har voksne barn og du har små barn, og hun har lyst på friheten sin mens du har lyst på en hushjelp?!

Anonymkode: 27d3b...99b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Trenger det å være noen utfordringer da? 
Kanskje om hun har voksne barn og du har små barn, og hun har lyst på friheten sin mens du har lyst på en hushjelp?!

Anonymkode: 27d3b...99b

Jeg har ingen barn og har ikke lyst på noen heller, så det er ingen problem

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er K50. Vil tro største forskjell på meg og en 10 år yngre mann er energinivået. Kan ikke sammenlignes hvor lite energi jeg har nå sammenlignet med da. Men er det en litt rolig type fyr, med mange intellektuelle og kulturelle interesser som meg kan det kanskje gå. Er sammen med en fyr som er like rolig som meg og 4 år eldre. Har det kjempefint og rolig. Ingen av oss har så mye utferdstrang. Vi liker å pusle med vårt hjemme og blant våre få nære.  Har ikke behov for mer. Når det gjelder sexlivet er det ingen forskjell til for 10 år siden, bortsett fra at vi er enda tryggere på hverandre.

Anonymkode: 8fb73...7d6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja… hvis hun er som majoriteten av kvinner her på KG, da er bare å stålsette deg for å live i ufrivillig sølibat. Alle såpass gamle kvinner er ferdig med sex og ikke hjelper å være flink manne gutt som bretter klærne sine fint selv og rydder hus. 

Anonymkode: c90eb...a83

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tja… hvis hun er som majoriteten av kvinner her på KG, da er bare å stålsette deg for å live i ufrivillig sølibat. Alle såpass gamle kvinner er ferdig med sex og ikke hjelper å være flink manne gutt som bretter klærne sine fint selv og rydder hus. 

Trist spådom

Endret av Sjarmør
AnonymBruker
Skrevet
Sjarmør skrev (4 minutter siden):

Trist spådom

Det er ikke spådom. Det er et trend. Dog, finnes der avvik. Men absolutt noe å ta i betraktning. Lykke til. 🤞 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hæ?

Kvinner 50 pluss som er skilt lever alene, fordi barna har flyttet ut. Har aldri hatt det mer ryddig jeg hvertfall…

Nå har jeg allerede kjæreste og vi bor hver for oss men er «17 i hodet» når vi er sammen😊😁

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Sammen med jevnaldrende (og ganske sprek mann), jeg er K55. Selv om han er i god fysisk form, merker jeg at jeg i grunnen er mer vital når det gjelder vondter, pågangsmot, energi og generelt livsmot. 

For meg hadde det kosta så mye å vært sammen med en eldre mann at det hadde vært helt uaktuelt for meg.

Anonymkode: 5eabd...b7b

• Liker 3
Skrevet
Sjarmør skrev (23 timer siden):

Overgangsalderen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...