AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg tenker på det som er i bruk. Jeg har en potetskreller som er 30 år gammel og i bruk. Anonymkode: e2abf...2ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Har arvet noe fra oldemor. Gjetter rundt 80-100 år gammelt? Anonymkode: 0c5b0...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Hverdagsbestikket er over 30 år gammelt. Har en Kenwood kjøkkenmaskin som jeg arvet etter min bestemor. Aner ikke hvor gammel den kan være (Kenwood Chef med hvit glassbolle). Anonymkode: b3264...cfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har en brødkniv som er 33 år gammel og som fremdeles er i bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Håndmikser fra 1976! Med oransje knapper, såklart! Anonymkode: 5af7a...955 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden En plastmugge som er eldre enn meg (heg er 33). Anonymkode: 211b6...79b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Sønnen min insisterte på å kjøpe en hjulvisp vi så på en bruktbutikk for noen år siden. (Var veldig glad i mormor og de åtte ungene på den tiden) Han elsker å lage krem og eggedosis med den og jeg regner med at den er fra 1950 eller så. Anonymkode: 9b050...6f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Krumkakejern etter farmor, har vært i bruk på vedovn, det er sikkert 80- 90 år gammelt. Anonymkode: a365a...8b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden De eldste tingene som ennå er i bruk hos meg, er mikrobølgeovnen fra begynnelsen av 90-tallet og den elektriske brødskjæreren fra 80-tallet. Og så har jeg noen eldgamle øser og kakeformer i bruk. Noen ganger varer ting lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Det eldste som er i bruk er en jerngryte. Jeg vet ikke hvor gammel den er, men husker bestemoren min hadde den da jeg var barn på 70-tallet, og den var gammel og velbrukt allerede da. Det eldste redskapet jeg har kjøpt selv er en kokkekniv i japansk stål med treskaft, kjøpt på Ikea i 1992. Tidenes beste kjøp, og fremdeles helt nydelig å bruke etter 33 år. Jeg er like glad i Ikea-kniven til 195,- som i Kai Shun-kniven til over 3000,-. Anonymkode: ef933...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har en stauke etter bestemor. Sikkert 70 år gammel eller mer. Kjøpt ny to ganger, men den gamle er best. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå