AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #61 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 10.3.2025 den 23.39): Leder har sagt det er helt greit at ikke fristene nås. Anonymkode: f2e18...9d8 Hvorfor i all verden stresse så over dette, når leder gir denne beskjeden? Det er dette som er viktig her - du stresser med å nå frister og få gjort oppgaver innen tiden, dropper lunsj og jobber gratis på fritida. Hvorfor gjør du det? Gjør jobben din i arbeidstida. Bruk den tida du trenger på å lære deg nye systemer. Ikke ditt problem at fristene ikke nås. Sjefen har til og med sagt at det er greit! Anonymkode: fa462...5aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #62 Del Skrevet 12 timer siden Coachshinny skrev (23 timer siden): Okey, skjønner. Hvis det er så ille som du beskriver, ja da ville jeg nok ha rådet deg til å si opp. Da er det faktisk bedre å si opp før prøvetiden er over. Oppsigelsestid i prøvetiden den er 14 dager, etter prøvetiden er den normalt 3 måneder. Jeg må si du høres ut som en innmari dårlig coach, om "si opp jobben" er det rådet du vil komme med her. For meg høres det ut som om TS konstruerer disse problemene for seg selv. Sjefen har sagt at det ikke gjør noe om ikke fristene nås. Det er TS som stresser over dette, ikke ledelsen. Det er da mye bedre for TS å jobbe med denne siden av seg selv, enn å si opp en fast jobb og gå til ingen inntekt og null støtte fra NAV? Verdens dårligste råd spør du meg... Anonymkode: fa462...5aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #63 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg må si du høres ut som en innmari dårlig coach, om "si opp jobben" er det rådet du vil komme med her. For meg høres det ut som om TS konstruerer disse problemene for seg selv. Sjefen har sagt at det ikke gjør noe om ikke fristene nås. Det er TS som stresser over dette, ikke ledelsen. Det er da mye bedre for TS å jobbe med denne siden av seg selv, enn å si opp en fast jobb og gå til ingen inntekt og null støtte fra NAV? Verdens dårligste råd spør du meg... Anonymkode: fa462...5aa Enig. De tre siste jobbene jeg har hatt, har hatt mange likhetstrekk med det ts beskriver. Å håndtere det er faktisk en del av jobben. Jeg måtte tilpasse meg og akseptere at sånn er det. Arbeidslivet endrer seg og jeg forventer at de jobbene jeg har i årene fremover også kommer til å være sånn. Anonymkode: 284f4...099 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 12 timer siden #64 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg må si du høres ut som en innmari dårlig coach, om "si opp jobben" er det rådet du vil komme med her. For meg høres det ut som om TS konstruerer disse problemene for seg selv. Sjefen har sagt at det ikke gjør noe om ikke fristene nås. Det er TS som stresser over dette, ikke ledelsen. Det er da mye bedre for TS å jobbe med denne siden av seg selv, enn å si opp en fast jobb og gå til ingen inntekt og null støtte fra NAV? Verdens dårligste råd spør du meg... Anonymkode: fa462...5aa Hei. Ts spør om råd siden hun er helt fortvilet i situasjonen. Jeg har og spilt inn at hun må gi det en sjanse. Men jo mer hun tenker over det, jo mer fortvilet og sikker på at dette ikke er riktig for henne. Det går utover både jobb og ikke minst privatlivet. Derfor mitt råd, når hun ikke ser alternativer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå