AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Er interessert i en fyr som sier han liker meg men jeg kjenner jeg blir usikker, jeg er ikke av dem sjalu sorten men han er en veldig kjekk mann på 38 år, han følger unge damer som er i tidlig tjueårene som er typisk babes med store pupper og pent ansikt.. jeg er 35 år.. hva tenker dere? Droppe han? Anonymkode: 0fbac...352 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Hadde ikke vært noe for meg i alle fall. Anonymkode: c61cf...d4d 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Kjenner det er litt ork ja.. han er mye på reisefot med jobb også.. Anonymkode: 0fbac...352 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har og hadde droppet. Mye fordi jeg selv er en blondine med pent ansikt og mange av mennene som legger meg til (jeg har lukket profil) sender også «harmløse» meldinger selv om de er i forhold. Slik har det vært i en del år. Er ikke så naiv at jeg tror at akkurat han jeg dater som legger til pene ungjenter er annerledes. De viser jo åpenbart hva de liker, menn sier menn ikke egentlig syns disse kvinnene er særlig attraktive men hvorfor går de da aktivt inn for å følge? Blir som å kjøpe sjokolade til lørdagskvelden men si at man ikke liker smaken 😆 Følg magefølelsen og dropp dette, ts. Jeg har to kjekke brødre på daten din sin alder og de følger null og niks av slikt. Ikke alle gjør det selv om mennene som gjør det roper høyt at «alle gjør det». Anonymkode: 783f3...e08 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Hvorfor stalker du Instagram kontoen hans? Anonymkode: 9cfb1...19b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Jeg hadde ikke giddet noe sånn nei 🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor stalker du Instagram kontoen hans? Anonymkode: 9cfb1...19b "Personforfølgelse, på engelsk stalking, er en sykelig og tvangsmessig opptatthet eller besatthet av en annen person og innebærer at denne andre personen blir forfulgt og utsatt for uønsket oppmerksomhet og annen plagsom atferd." Så du mener det er personforfølgelse? Anonymkode: d15a4...5f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Romilo Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Det er helt ærlig bare flaut. No thank you 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Pinlig med menn som legger runkematerialet sitt offentlig slik, og nei jeg ville ikke datet en mann jeg ble flau av. Anonymkode: 7e628...100 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Hadde sagt hva jeg mente, forventet at gan la seg flat, ble flau og tok tak i det, samtidig som jeg hadde vurdert om han er verdt å gi en sjanse til. Anonymkode: c7dba...25d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Menn, aldri ha en åpen instagram profil, dere blir dømt for å følge andre. Best er å slette appen. Anonymkode: 60f3a...504 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå