AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg må ut. Enkelte og greit. Vi er så totalt ulike, og nå er vi inne i en spiral hvor vi bare sårer hverandre og sier unnskyld om en annen. Det meste av min energi, som jeg ikke har mye av i utgangspunktet, ebber ut i krangler, uro, tanker, søvnløshet ... Ja, dere skjønner. Hvordan ta steget, hvordan stå ved avgjørelsen, hvordan få råd til å finne et annet sted å bo når all kapital er bundet opp i huset vi eier i lag? Hvordan håndtere sorgen? Vi har et barn på ett år i lag, noe som gjør alt enda hardere. Selvsagt grunnet der helt åpenbare med sorgen rundt det å ta et slikt steg, men også frykten for han den lille skal være annenhver uke hos far ... Far evner knapt å ta vare på seg selv hygienisk, og hus og hjem i svært, svært liten grad. Han er også som en ung tenåring når det kommer til kosthold, gaming, leggetid osv. Jeg vil så inderlig ikke at mitt barn skal bli som ham (eller barna han har fra før). Og dere kan få spare dere bryet med å kommentere og spørre om hvorfor jeg har barn med ham i utgangspunktet - det er åpenbart at jeg har sett mye i etterpåklokskapens lys. Men nå er det en gang gjort, og det er der ingenting å gjøre noe med annet enn å håndtere det på best mulig måte herfra og ut. Anonymkode: 153a8...634 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Et så lite barn skal ikke flyttes frem og tilbake mellom 2 hjem. Å siden barnet antakeligvis er mest knyttet til deg, er det naturlig at barnet bor hos deg. Far kan komme på samvær hos deg og evt utvide samværet ettersom barnet blir eldre og han (forhåpentligvis) modnes som far. Lykke til Anonymkode: 3ec5c...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Familievernkontoret? Anonymkode: cfae0...dcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå