AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:15 #1 Del Skrevet mandag kl 20:15 jeg har søkt vernepleier utdanning fra høsten. Jeg trenger 20% arbeidstilknytning i studietiden. Hvor kan jeg jobbe? Ønsker etter endt studie å jobbe med barn i krise som i barnevern eller som miljøterapeut i enten privat eller kommunal sektor også lignende arbeid. noen forslag? eller hvor jobbet du i studietiden? Studiet er over 4år Anonymkode: 711e3...2ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:58 #2 Del Skrevet mandag kl 20:58 Hvor du kan jobbe er vanskelig å liste opp, da det er mange ulike sektorer og type steder du kan jobbe. Som student og som ferdig vernepleier så har jeg hatt utall ulike jobber. Jeg kan nesten ikke gjøre annet en å liste opp det meste av jobber jeg har hatt for å vise noen eksempler. Det har vært alt fra tilkallingsvikar, vikariater, konsulent og fast i ulike stillingsstørrelser. Bolig for psykisk utviklingshemmede. Spesialisthelsetjenesten (sykehus). Her under: Seksjon illegale rusmidler/rusakutt. Nevrohabilitering. Barnehabilitering. Akuttpsykiatri. Barne- og ungdomspsykiatri. Spesialskole (barne- og ungdomstrinn) Voksenopplæring. Dagsenter/arbeids og aktivitetssenter Konsulent for Stendi (privat barnevern) Fagkonsulent for Ecura (veiledning av lærere og pårørende ved utfordrende atferd) Seksjsonsleder for spesialinstitusjon (atferd/diagnoseuavhengig) Og en litt spesiell, sammensatt stilling der det er et bredt spekter av utfordringer. Feks innsatte med rus og/eller atferdsproblematikk som skal ut av soning. «Seksualforbrytere» med diagnoser, autismespekter, diverse personlighetsforstyrrelser, psykisk utviklingshemming, alvorlige/tunge psykiatriske diagnoser og flere med en kombinasjon av to eller flere av disse faktorene. Der målsettingen er opplæring, veiledning og praktisk bistand for at disse skal kunne bo selvstendig. Anonymkode: 809c2...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (På 10.3.2025 den 21.58): Hvor du kan jobbe er vanskelig å liste opp, da det er mange ulike sektorer og type steder du kan jobbe. Som student og som ferdig vernepleier så har jeg hatt utall ulike jobber. Jeg kan nesten ikke gjøre annet en å liste opp det meste av jobber jeg har hatt for å vise noen eksempler. Det har vært alt fra tilkallingsvikar, vikariater, konsulent og fast i ulike stillingsstørrelser. Bolig for psykisk utviklingshemmede. Spesialisthelsetjenesten (sykehus). Her under: Seksjon illegale rusmidler/rusakutt. Nevrohabilitering. Barnehabilitering. Akuttpsykiatri. Barne- og ungdomspsykiatri. Spesialskole (barne- og ungdomstrinn) Voksenopplæring. Dagsenter/arbeids og aktivitetssenter Konsulent for Stendi (privat barnevern) Fagkonsulent for Ecura (veiledning av lærere og pårørende ved utfordrende atferd) Seksjsonsleder for spesialinstitusjon (atferd/diagnoseuavhengig) Og en litt spesiell, sammensatt stilling der det er et bredt spekter av utfordringer. Feks innsatte med rus og/eller atferdsproblematikk som skal ut av soning. «Seksualforbrytere» med diagnoser, autismespekter, diverse personlighetsforstyrrelser, psykisk utviklingshemming, alvorlige/tunge psykiatriske diagnoser og flere med en kombinasjon av to eller flere av disse faktorene. Der målsettingen er opplæring, veiledning og praktisk bistand for at disse skal kunne bo selvstendig. Anonymkode: 809c2...d35 Hva tjente du som fagkonsulent hos ecura? Hørt det er 7-800k i året, stemmer det? Anonymkode: 82d39...483 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå