AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:11 #1 Del Skrevet mandag kl 20:11 Hva rater dere denne? Anonymkode: 7f304...74b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet i går, 11:04 #2 Del Skrevet i går, 11:04 Markedsføring mot unge og naive mennesker som tror dette er kult å drikke. Vel bekomme ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Jeg elsker den originale Battery- uten sukker. Den der har jeg ikke smakt pga sukkerinnholdet. Anonymkode: 421e9...812 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden ThereGoesBob skrev (10 timer siden): Markedsføring mot unge og naive mennesker som tror dette er kult å drikke. Vel bekomme ! Takk for kommentaren. Fikk meg til å føle meg ung☺️ 40 år, og jeg elsker en god sukkerfri energidrikk. Helt sluttet med kaffe nå. Foretrekker en god halvliter, ung til sinns som jeg er☺️ Anonymkode: 421e9...812 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden Er den sukkerfri? Anonymkode: 690e5...8e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden 15 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg elsker den originale Battery- uten sukker. Den der har jeg ikke smakt pga sukkerinnholdet. Anonymkode: 421e9...812 Samme. Anonymkode: 25659...c14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå