Sjarmør Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Kvinner på 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjarmør Skrevet 2 timer siden Forfatter #2 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har truffet flere kvinner i 50 årene som er ganske flørtende til tross for at de er gifte. Jeg ville aldri vært interessert i å ødelegge noe ekteskap. Men er det noen anonyme kvinner på 50 her som kan svare på hvorfor de flørter med blikk og klemmer.? Personlig liker jeg kvinner i slutten av 40, begynnelsen av 50 årene, mulig de kan merke det, at det er derfor jeg har opplevd flere som flørter. Men kunne aldri ha vært med på å ødelegge noe ekteskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Aldri slått deg at de bare kan ha vært hyggelige? Anonymkode: baa37...2d3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjarmør Skrevet 2 timer siden Forfatter #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Aldri slått deg at de bare kan ha vært hyggelige? Anonymkode: Jo hadde det skjedd få ganger. Men de samme har gjort dette i lange tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Er litt eldre enn 50-men kan si at jeg ikke er , eller har vært interessert i yngre menn.(Hverken i en eller 10,som du har skrevet i overskriften😉) Anonymkode: f91b1...743 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Sjarmør skrev (2 minutter siden): Jo hadde det skjedd få ganger. Men de samme har gjort dette i lange tider. Har de gjort det i lange tider så er det jo bare den de er, hyggelige, ikke at de ønsker noe med deg. Anonymkode: baa37...2d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Slutten av 40-årene her. Er tiltrukket av menn på min egen alder eller eldre. Anonymkode: 1f06a...80b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Jeg hadde sagt jatakk. K47 Anonymkode: a3cb0...ead 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjarmør Skrevet 2 timer siden Forfatter #9 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde sagt jatakk. K47 Anonymkode: a3cb0...ead Så det finnes noen altså i den alderen som liker 10 år yngre menn. Virker som at flesteparten er interessert i samme alder eller eldre menn enn seg selv. Men da skal jeg ikke gi opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden 10 år pluss minus er ingen big deal. Du finner deg fort dette på datingapper😊 Anonymkode: 7d1d7...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden Hvis det gjelder kun for seksuell aktivitet hadde jeg sagt nei, uansett alder. Helt uinteressant. Ingen verdi. Anonymkode: 70045...b18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden K snart 50 her, ikke interessert i yngre menn. Anonymkode: 4c61a...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjarmør Skrevet 1 time siden Forfatter #13 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvis det gjelder kun for seksuell aktivitet hadde jeg sagt nei, uansett alder. Helt uinteressant. Ingen verdi. Anonymkode: 70045...b18 Jeg tenker et ekte forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden Jeg har en på 23 som er interessert, (skjønner ikke hva i hel... dere tenker på) og hatt flere som er 17 år yngre som har vist interesse. (Rister bare på hodet) og jeg er alvorlig god på å være blid og tullete, mulig dere misforstår og tror jeg flørter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjarmør Skrevet 59 minutter siden Forfatter #15 Del Skrevet 59 minutter siden makkapakka skrev (1 minutt siden): Jeg har en på 23 som er interessert, (skjønner ikke hva i hel... dere tenker på) og hatt flere som er 17 år yngre som har vist interesse. (Rister bare på hodet) og jeg er alvorlig god på å være blid og tullete, mulig dere misforstår og tror jeg flørter. Mulig de tror du også er interessert, eller så er du kanskje bare veldig attraktiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden #16 Del Skrevet 56 minutter siden Mine single venninner har datet mest nedover i alderen de årene fra de ble single i begynnelsen av 40 årene. Anonymkode: 1809e...26a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå