Thjelp Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Hei, jeg går siste året på universitetet og har gruppearbeid i avsluttende emne, som er 15 poeng, altså ganske stort. (Er vel bacheloroppgave poengene på andre linjer) nå nærmer vi oss siste teksten, og jeg lurte på om det sært av meg å gi en liten gave som takk for utmerket samarbeid når vi leverer siste kravet? Tenkte bare en konfekt eller lignende? (Jeg har default med å gi Lakrids by Bülow) Har tidligere hatt uflaks med gruppen, og disse to har vært supre å jobbe med. Hva tenker dere? (p.s det er to menn, om noen skulle ha bedre idèer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Jeg synes sånt er veldig koselig 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Teiteste jeg har hørt Anonymkode: 40589...968 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Teiteste jeg har hørt Anonymkode: 40589...968 Da må jeg si jeg imponert over hvor lite du har hørt i livet, vis dette er det teiteste…. Anonymkode: c1afb...7f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Koselig det, om det er noe lite som det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Kjempekoselig! Anonymkode: 8a706...8e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Jeg hadde tenkt det var koselig! Anonymkode: 7a345...dd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå