Gå til innhold

Er det en øvre grense for hvor mye man kan handle for på Oda.no?

kamel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lettere for folk å dele erfaringer tilknyttet dette om du oppgir litt mer informasjon av kontekst. 

Det vil alltid finnes en grense for hva de maksimalt vil klare å levere. Lagerkapasitet osv legger begrensninger på det. Så er det snakk om en bestilling på 20 000 kroner ifm. en fest f.eks, så har kanskje noen gjort det før og kan dele erfaringer. Om det er snakk om varer til 500 000 kroner vil jeg anta det finnes bedre løsninger prismessig, samt at da vil de kunne slite litt med leveranse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

c_buk skrev (3 minutter siden):

Lettere for folk å dele erfaringer tilknyttet dette om du oppgir litt mer informasjon av kontekst. 

Det vil alltid finnes en grense for hva de maksimalt vil klare å levere. Lagerkapasitet osv legger begrensninger på det. Så er det snakk om en bestilling på 20 000 kroner ifm. en fest f.eks, så har kanskje noen gjort det før og kan dele erfaringer. Om det er snakk om varer til 500 000 kroner vil jeg anta det finnes bedre løsninger prismessig, samt at da vil de kunne slite litt med leveranse.

Skjønner.

Jeg tenkte å handle for 5000 neste gang jeg skal handle der. Er bedre å handle der når jeg ikke har bil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
kamel skrev (3 minutter siden):

Skjønner.

Jeg tenkte å handle for 5000 neste gang jeg skal handle der. Er bedre å handle der når jeg ikke har bil. 

5000 er jo ikke så mye så det skal nok gå helt fint.

Anonymkode: 16706...687

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

5000 er jo ikke så mye så det skal nok gå helt fint.

Anonymkode: 16706...687

👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kamel skrev (1 time siden):

Skjønner.

Det skal gå helt fint 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...