Gå til innhold

Hvordan startet influensaen hos deg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk du noen "forvarsel?" Frykter at jeg sitter her å brygger på noe nå...

Anonymkode: ec2e6...0b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følte meg uggen i halsen noen dager i forveien.

• Liker 1
Skrevet

Som en lett forskjølelse. Så eskalerte det og det tok nærmere 1 mnd før alt var ute av kroppen. 

For no' dritt! Så nå blir det vaksine på meg. Orker ikke det der drittet der en gang til....

Jeg er i risikosonen for influensa, så jeg burde jo tatt vaksinen FØR jeg ble syk. Men det er vel lett å være etterpåklok 😄

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Nowayback skrev (56 minutter siden):

Følte meg uggen i halsen noen dager i forveien.

Samme her. 

Anonymkode: b8945...fe4

Skrevet

Det første to symptomene er at jeg mister helt lysten på kaffe (jeg elsker og lever for morgenkaffen... og lunsj kaffe og vel..kaffe) plutselig er det det aller siste jeg har lyst på. Så blir jeg lyssky, bare et lite stearinlys og jeg må ha solbriller på omtrent, hvis ikke svir jeg i øynene og det gjør bare vondt. Så kommer den festlige perioden hvor jeg klør i halsen på det nivået at jeg ønsker å stikke en flaskekost opp og ned (men nøyer meg med halsdrops som ikke hjelper det pøkk). Og så følger shit showet da med en kropp som føles ut som den er meid ned av en semitrailer og der blir jeg liggende noen dager ja. 

Gjest Queen19
Skrevet

Startet med hodepine etterfulgt av elendig allmenntilstand og skjelving i kroppen, deretter irritasjon i halsen før hodepinen tok seg heftig opp og var så sterk at jeg våknet av hodepinen. Var sånn i nesten fire dager før jeg fikk første dag med feber. Feberen varte i fire dager, før allmentilstanden min ble bedre, var vel «ordentlig» syk i nøyaktig 8 dager. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...