AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Jeg jobber med mange forskjellige folk. Det er noen jeg irriterer meg over noen ganger og da snakker jeg med en annen kollega om det. Bare for å få det ut og ikke holde det inn og til slutt sprekke. Jeg forteller henne hva jeg irriterer meg over og ikke noe mer. Dette fortalte jeg til ei venninne og hun mente at det var baksnakking. Er du enig? Anonymkode: 0db1b...690 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Del Skrevet 21 timer siden Kanskje litt forskjell på kvinner og mannfolk?. Kanskje vi kvinnfolk tar mye som baksnakking Anonymkode: 0db1b...690 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Del Skrevet 21 timer siden Baksnakking er hvis du prater med noen om en tredje person og du ikke ville likt hvis vedkommende fant ut hva du hadde sagt om dem…. Anonymkode: 9cd9f...217 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Baksnakking er hvis du prater med noen om en tredje person og du ikke ville likt hvis vedkommende fant ut hva du hadde sagt om dem…. Anonymkode: 9cd9f...217 Nja. Baksnakking har også et element av å være uærlig, eller urettferdig. Jeg mener man kan ha en utblåsning (om noe virkelig irriterer deg, eller noen har vært urimelige) til en tredjeperson du stoler på, slik TS beskriver. Uten at det er en ufin ting å gjøre. Det forutsetter også at motparten er balansert, og ikke hiver bensin på bålet. Men om man stadig sitter og snakker om denne kollegaen, også trekker inn utseendet eller talemåte, så er det baksnakking, og veldig ufint. Anonymkode: f6fe4...9a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden Hva du sier og hvordan har mye å si her. Anonymkode: 41cd9...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden Det er å snakke stygt om noen, bak ryggen deres. Anonymkode: 35426...e66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nja. Baksnakking har også et element av å være uærlig, eller urettferdig. Jeg mener man kan ha en utblåsning (om noe virkelig irriterer deg, eller noen har vært urimelige) til en tredjeperson du stoler på, slik TS beskriver. Uten at det er en ufin ting å gjøre. Det forutsetter også at motparten er balansert, og ikke hiver bensin på bålet. Men om man stadig sitter og snakker om denne kollegaen, også trekker inn utseendet eller talemåte, så er det baksnakking, og veldig ufint. Anonymkode: f6fe4...9a6 Trenger det absolutt ikke å være. Baksnakking er å snakke negativt om noen bak ryggen deres. Anonymkode: af8c7...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden Jeg vet ikke med dere damer,men kan fortelle at menn går ofte på utseendet,og hvor idiot man er. I hvertfall baksnakkingen jeg overhører på jobb. Ofte er det også slik at er man tjukk,så er man også udugelig. Idiot er relativt raskt brukt. Å stygg. Ubrukelig. Ting som gjerne bunner i noe en person ikke fikk til,men som på 5 sekunder ble til rent person-mord bak ryggen til vedkommende selvsagt. Nå jobber jeg i en svært mannedominert bedrift. Men det er damer her. Enkelte er ikke noe bedre en gutta,men ser også at noen tar avstand. Noe jeg sjelden ser mannfolkene her gjør. De fleste er ganske så aktivt engasjert når noe skjer,å det blir en snakkis. Å det er svæært heavy ordbruk som blir brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Trenger det absolutt ikke å være. Baksnakking er å snakke negativt om noen bak ryggen deres. Anonymkode: af8c7...267 Da er du nok også bak de som skriker 'utestenging' bare noen glemmer å invitere deg med til lunsj en gang, eller 'mobbing' om sjefen kommer med en litt uheldig kommentar om rapporten din i et møte. Det er en veldig slitsom måte å leve på. Anonymkode: f6fe4...9a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå