AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Kan nav gjøre det? Anonymkode: 81ad1...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Hvor mye mottok du? Trodde dette bare var en myte. Anonymkode: 66ff3...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Aldri hørt om at de gjør. Kun på sosial stønad har jeg hørt det skjer Anonymkode: 49d5e...80a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Nei du melder jo ikke inn gaver på meldekortet. Du melder inn antall arbeidstimer. Selvsagt om du feks har fått en million ville jeg hørt med veileder for sikkerhetsskyld. Er jo det de er til for spørre om det du lurer på. Om forelderene dine vippser deg noen kroner her og der er det ikke noe du må opplyse om på meldekortet og påvirker ikke aap. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden #5 Del Skrevet 45 minutter siden Svaret er nei. Anonymkode: 0e615...c18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 43 minutter siden #6 Del Skrevet 43 minutter siden nei, men på sosialhjelp ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden #7 Del Skrevet 42 minutter siden Nei. Sosialstønad eller bostøtte derimot, det er noe helt annet. Anonymkode: 9f078...89a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden #8 Del Skrevet 39 minutter siden -Missi- skrev (1 time siden): Nei du melder jo ikke inn gaver på meldekortet. Du melder inn antall arbeidstimer. Selvsagt om du feks har fått en million ville jeg hørt med veileder for sikkerhetsskyld. Er jo det de er til for spørre om det du lurer på. Om forelderene dine vippser deg noen kroner her og der er det ikke noe du må opplyse om på meldekortet og påvirker ikke aap. Om en vinner, arver eller får eks erstattening har ingenting med aap å gjøre. Aap er pga sykdom Jeg fikk utbetalt erstatning mens jeg gikk på aap. Og som.advokaten sa det hadde 0 innvirkning på aap eller seinere ufør Anonymkode: 49d5e...80a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå