Gå til innhold

Typen ble sint av fingring

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I natt la jeg meg ved siden av typen, jeg orket ikke ta initiativ til sex så i stedet fingret jeg meg selv. Han må ha hørt det for plutselig gikk han ut av rommet og tok med dyna. Jeg spurte hva problemet hans var men fikk bare en dør slengt og han ville ikke snakke.

På morgenen ignorerte han meg med å se alle andre plasser enn på meg. Jeg spurte igjen om han kan si hva problemet er. Etter litt mas fikk jeg ut av han at han hadde denne reaksjonen pga at jeg fingret meg selv. Jeg sa jeg ville fingre meg fordi at jeg ikke orker sex alltid og er også lei av at det er jeg som må ta initiativ til sex oftest. At han fikk en reaksjon på det syns jeg er merkelig, jeg syns jeg burde ha lov å ta på meg selv uten å få reaksjoner og surhet neste dag. 

Fikk ut av han at han tror jeg fantaserer om andre enn han og at han føler seg ikke velkommen. Han syns og det er vanskelig å sove når han merker at jeg fingrer. Fortalte og at jeg ikke fantaserer om andre men at jeg skal la vær. Jeg har aldri hatt dette problemet før så vet ikke om jeg skal le eller gråte, noen flere som har opplevd noe lignende? Normalt å bli sint av fingring?

Anonymkode: 7b0ab...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis dama begynte å kose med seg selv med meg liggende ved siden av skulle det veldig mye til for meg å ikke få en beinhard ereksjon og veldig lyst😅 Med mindre det var en eller annen forutgående historikk/problematikk der jeg opplevde det som en slags «demonstrasjon» da.

Anonymkode: 411fd...390

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er helt i orden å ha sin egen seksualitet, og å onanere uten partner involvert er helt normalt og helt greit.

Samtidig synes jeg det er rimelig pussig å begynne å onanere rett ved siden av en partner som er våken og påskrudd nok til å få med seg alt, uten noen verdens forsøk på intimitet med partner. Det skjønner jeg isolert sett godt at han synes er rart og litt ubehagelig å forholde seg til. Så er det maset hans om hvorvidt du fantaserer om andre mens du fingrer ganske sært.

Anonymkode: 0c310...173

• Liker 33
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vel, utrolig spesielt av deg å begynne med det ved siden av han. 

Anonymkode: 510ca...45b

Menn begynner å runke i senga ratt som det er 

Anonymkode: 75df7...41e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ville du likt at typen runka ved din side når du sov, eller ville du foretrukket at han dro på badet for det?

Anonymkode: 22f38...4fd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Self du kan finger deg selv, er jo bare positivt det. Eg liker jo å se på da😅, men å holde liv i dei organene er viktig det. Keep up the good work🤭

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hahaha du er litt arti😂

Du får vel bare le og gråte samtidig ! Blir vanskelig for meg å svare siden jeg ikke vet hvordan forholdet deres er sånn ellers og om det er blitt et veldig ømt tema når det kommer til sex.

Hvis dere krangler mye fordi du ønsker mer sex enn han så ble han kanskje såra? Og jeg vet jo heller ikke hvorfor han eventuelt vil ha mindre sex. Kanskje dette er en fyr som har veldig dårlig selvtillit etc …finnes jo så mange grunner for at den ene partneren er den som må ta intiativet hele tia så jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke 🤷‍♀️ At han følte at du demonstrerte og at det ikke var sånn naturlig at du fingra?

Men dumt at han tenker at du fantaserer om andre…mange ganger man fingrer og egentlig ikke tenker på noe/noen spesielt (spesielle) i det hele tatt😂 

Hvor lenge har dere vært sammen?

Anonymkode: f0efb...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Menn begynner å runke i senga ratt som det er 

Anonymkode: 75df7...41e

Men da er det selvsagt en åpen invitasjon til å enten gjøre det samme selv eller å delta. Å onanere sammen er jo ekstremt intimt og deilig.

Anonymkode: 97169...522

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen av oss onanerer ved siden av den andre uten å involvere den andre. Slikt gjør vi alene, og ingen jeg har hatt forhold til har heller onanert ved siden av meg uten at det er del av felles sex. 

Anonymkode: efe11...c7a

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hahaha du er litt arti😂

Du får vel bare le og gråte samtidig ! Blir vanskelig for meg å svare siden jeg ikke vet hvordan forholdet deres er sånn ellers og om det er blitt et veldig ømt tema når det kommer til sex.

Hvis dere krangler mye fordi du ønsker mer sex enn han så ble han kanskje såra? Og jeg vet jo heller ikke hvorfor han eventuelt vil ha mindre sex. Kanskje dette er en fyr som har veldig dårlig selvtillit etc …finnes jo så mange grunner for at den ene partneren er den som må ta intiativet hele tia så jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke 🤷‍♀️ At han følte at du demonstrerte og at det ikke var sånn naturlig at du fingra?

Men dumt at han tenker at du fantaserer om andre…mange ganger man fingrer og egentlig ikke tenker på noe/noen spesielt (spesielle) i det hele tatt😂 

Hvor lenge har dere vært sammen?

Anonymkode: f0efb...2e2

Vi har vært sammen i to år. Det har blitt mindre og mindre sex, litt synd egentlig. Jeg liker best at mannen tar initiativ, men har vært nødt å gjøre det for at det skal bli noe i det hele tatt. Hadde ikke hatt noe imot om han tok over fingringen og at det kunne blitt til sex, men i stedet blir han sint.

Ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i to år. Det har blitt mindre og mindre sex, litt synd egentlig. Jeg liker best at mannen tar initiativ, men har vært nødt å gjøre det for at det skal bli noe i det hele tatt. Hadde ikke hatt noe imot om han tok over fingringen og at det kunne blitt til sex, men i stedet blir han sint.

Ts

Eg er veldig kveldstrøtt🙈. Så Når min kjærest gjør det våkner eg av lydene når hun kommer. Da tar eg hun inntil meg. Så legger hun seg i armkroken min å vi sover begge to. 

vi har masse sex. Men det må helst være før 19 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Æsj, det syns jeg hadde vært skikkelig ekkelt selv. For en usosial ting å gjøre, enten involverer du ham, eller så gjør du det ikke når han ligger der ved siden av. Merkelig du syns dette er normal oppførsel.

Anonymkode: 378aa...af2

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er viktig å avklare slikt på forhånd. Personlig hadde jeg syntes det var fint at hun følte seg trygg på meg og onanerte. Det eneste er hvis jeg har gitt uttrykk for at jeg var sliten, så hadde jeg nok satt pris på at det ble gjort på et annet rom. Men i de aller aller fleste tilfeller hadde jeg syntes dette var fint og kult og jeg hadde håpet at det samme var greit andre veien også.

Men som sagt, avklar på forhånd.

M40

Anonymkode: 59801...c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For en merkelig protest av deg. Du er lei av å ta initiativ, du var for trøtt til sex, men alikavel begynner du på deg selv ved siden av han mens han er våken? 

Det er ikke han som er den rare her. Det er du. 

Anonymkode: d8418...dd2

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ville du likt at typen runka ved din side når du sov, eller ville du foretrukket at han dro på badet for det?

Anonymkode: 22f38...4fd

Jeg hadde foretrukket at han runka ved siden av meg i senga. 

Anonymkode: a7137...896

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

For en merkelig protest av deg. Du er lei av å ta initiativ, du var for trøtt til sex, men alikavel begynner du på deg selv ved siden av han mens han er våken? 

Det er ikke han som er den rare her. Det er du. 

Anonymkode: d8418...dd2

Har du noen gang hørt om å få lyst underveis? 

Han kunne heller prøvd å være på tilbudssiden istedenfor å bare marsjere ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Soft mann skrev (18 minutter siden):

Eg er veldig kveldstrøtt🙈. Så Når min kjærest gjør det våkner eg av lydene når hun kommer. Da tar eg hun inntil meg. Så legger hun seg i armkroken min å vi sover begge to. 

vi har masse sex. Men det må helst være før 19 😅

Så søtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er viktig å avklare slikt på forhånd. Personlig hadde jeg syntes det var fint at hun følte seg trygg på meg og onanerte. Det eneste er hvis jeg har gitt uttrykk for at jeg var sliten, så hadde jeg nok satt pris på at det ble gjort på et annet rom. Men i de aller aller fleste tilfeller hadde jeg syntes dette var fint og kult og jeg hadde håpet at det samme var greit andre veien også.

Men som sagt, avklar på forhånd.

M40

Anonymkode: 59801...c87

Så spontantitet er utelukket? Alt må planlegges på forhånd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ts

Barnslig oppførsel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...