AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har en 3 mnd gammel baby som spiser mme. Var hos kiropraktor spesialisert på babyer som sa med engang at baby trolig reagerte på maten, dette begrunnet hen med bla historikk i familien, spenning i kroppen på lille og lukt fra promp/avføring. Hen sa at avf/promp ikke skulle lukte noe særlig fra så små. Vi byttet til Nan HA og ser en bedring i hvordan baby er, men baby sliter enda med vondt lukt av promp/avf og skriker når hen skal prompe. Er det noen som har noe erfaring i form av bytte på mme og evt allergi? Blir usikker på om vi burde prøve en annen hydrolisert mme eller bare holde på nan ha. Anonymkode: 9abc6...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Njææ, erfaringen min er at prompen til eldstemann som var fullammet var mye, mye verre enn andremanns som spiste MME. Om du er usikker bør du heller kontakte lege, for det der er beldig tynt grunnlag å bedømme noe på. Anonymkode: d5e2d...556 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Her var det vond lukt av promp fordi babyen var litt forstoppet. Har du prøvd å gi maltekstrakt i morsmelkerstatningen? Anonymkode: 213d2...754 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Njææ, erfaringen min er at prompen til eldstemann som var fullammet var mye, mye verre enn andremanns som spiste MME. Om du er usikker bør du heller kontakte lege, for det der er beldig tynt grunnlag å bedømme noe på. Anonymkode: d5e2d...556 Dette er flaskebarn nummer 2 og jeg kan ikke huske at første hadde noe vond lukt av avf/promp og etter vi nå byttet til Nan Ha var det en tydelig endring i mye annet men ikke i lukt så når kiropraktoren gav tydelig beskjed flere ganger at det ikke skal lukte vondt ble jeg istuss. Har kontaktet lege så skal selvfølgelig der, men det er en del ventetid før vi får time også er dessverre ikke fastlegen så veldig kompetent på barn (erfaring fra førstemann).. så tenkte bare høre hvilke erfaringer andre har hatt tusentakk for respons! Anonymkode: 9abc6...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Her var det vond lukt av promp fordi babyen var litt forstoppet. Har du prøvd å gi maltekstrakt i morsmelkerstatningen? Anonymkode: 213d2...754 Det brukte vi en god del med første, men det har gått meg litt husforbi🙈 Skal testes! Tusentakk for tips😄 Anonymkode: 9abc6...414 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Hipp er ofte mildere mot magen hvis de reagerer på NAN. Vår (bruker NAN) kan ha prump som lukter, men da er det fordi avføring er «rett rundt hjørnet» Anonymkode: 2cc2e...dc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden er jo ikke rart ungen har magetrøbbel når du gir utelukkende ultraprossesert næring. Stakkars baby Anonymkode: 1002e...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mozzarellastick Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Våres barn reagerte på NAN. Ble mye bedre med HIPP. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): er jo ikke rart ungen har magetrøbbel når du gir utelukkende ultraprossesert næring. Stakkars baby Anonymkode: 1002e...5f2 Det er mer stakkars baby hvis den sulter i hjel, så jeg tenker vi kan hoppe og drite i slike helt meningsløse kommentarer i denne tråden. Anonymkode: 3d0cd...361 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): er jo ikke rart ungen har magetrøbbel når du gir utelukkende ultraprossesert næring. Stakkars baby Anonymkode: 1002e...5f2 Skjerp deg, din gjøk. Anonymkode: d5e2d...556 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden #11 Del Skrevet 59 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): er jo ikke rart ungen har magetrøbbel når du gir utelukkende ultraprossesert næring. Stakkars baby Anonymkode: 1002e...5f2 Talent for å kritisere uten å vite hva som faktisk skjer. Imponerende! Glad jeg ikke lar meg påvirke av hva «troll» skriver på internett☺️ Anonymkode: 9abc6...414 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden #12 Del Skrevet 45 minutter siden Mozzarellastick skrev (1 time siden): Våres barn reagerte på NAN. Ble mye bedre med HIPP. Hvordan har baby det ifht gulp? Baby har stille reflux, så gikk lenge og trodde hen ikke hadde noe særlig gulp og dette har blitt mye bedre med NAN HA enn NAN Sensitive. Har hørt mange babyer gulper mye på hipp(?) og er redd refluxen evt skulle blitt verre😥 Anonymkode: 9abc6...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden #13 Del Skrevet 42 minutter siden Må bare påpeke at det er flere grunner enn skrevet som gjør at det ble konkludert med at melk var problematisk (derfor jeg skrev bla og et par av grunnene)☺️ men det letteste hadde jo vært om dette ikke stemte🙈 Til dere som har byttet mme generelt, hvor fort så dere endring? Anonymkode: 9abc6...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden #14 Del Skrevet 35 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): er jo ikke rart ungen har magetrøbbel når du gir utelukkende ultraprossesert næring. Stakkars baby Anonymkode: 1002e...5f2 Kjeften ditt troll 🖕🏻 Anonymkode: 2cc2e...dc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 32 minutter siden #15 Del Skrevet 32 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har en 3 mnd gammel baby som spiser mme. Var hos kiropraktor spesialisert på babyer som sa med engang at baby trolig reagerte på maten, dette begrunnet hen med bla historikk i familien, spenning i kroppen på lille og lukt fra promp/avføring. Hen sa at avf/promp ikke skulle lukte noe særlig fra så små. Vi byttet til Nan HA og ser en bedring i hvordan baby er, men baby sliter enda med vondt lukt av promp/avf og skriker når hen skal prompe. Er det noen som har noe erfaring i form av bytte på mme og evt allergi? Blir usikker på om vi burde prøve en annen hydrolisert mme eller bare holde på nan ha. Anonymkode: 9abc6...414 Hva med nan sencilac? Anonymkode: 8a088...eb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 32 minutter siden #16 Del Skrevet 32 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): er jo ikke rart ungen har magetrøbbel når du gir utelukkende ultraprossesert næring. Stakkars baby Anonymkode: 1002e...5f2 Har 3 stakkars babyer som overlevde jeg da 😂 Anonymkode: 8a088...eb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå