AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:40 #1 Del Skrevet mandag kl 18:40 Hva slags dyr er det som kan løpe over den stanga i skapet? Og forbi tomme kleshengere som rører på seg? Jeg satt tilfeldig på senga mi da de tomme kleshengerne på rad og rekke rørte på seg.😱Merka ikke noe der det allerede hang klær. Anonymkode: c01fd...0ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet mandag kl 18:43 #2 Del Skrevet mandag kl 18:43 Mus vil jeg tro😬 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Handerrefyren Skrevet mandag kl 18:43 #3 Del Skrevet mandag kl 18:43 Mus! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:44 #4 Del Skrevet mandag kl 18:44 Shit Anonymkode: 9b5e7...609 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:48 #5 Del Skrevet mandag kl 18:48 Høres ut som mus ja. Anonymkode: 612a7...a26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:49 #6 Del Skrevet mandag kl 18:49 De fleste Anonymkode: e0a87...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:50 #7 Del Skrevet mandag kl 18:50 Men får vell ikke satt opp feller der? Anonymkode: c01fd...0ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:51 #8 Del Skrevet mandag kl 18:51 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men får vell ikke satt opp feller der? Anonymkode: c01fd...0ae Den er neppe på stanga hele tiden. Sett fella på gulvet Anonymkode: a280d...783 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:28 #9 Del Skrevet mandag kl 19:28 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Men får vell ikke satt opp feller der? Anonymkode: c01fd...0ae Finn ut hvordan de kommer seg inn i klesskapet og sett opp feller rundt inngangen de benytter. Anonymkode: f4016...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:48 #10 Del Skrevet mandag kl 21:48 Fyfaen. Jeg hadde flytta. 😂 Feller på gulv asap, og skadedyrkontroll for å finne ut hvor de kommer inn. Der hadde jeg ikke tatt saken i egne hender. På soverommet 😭 Vet ikke hva som er verst, mus eller gjenferd Anonymkode: 9ac8f...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:19 #11 Del Skrevet i går, 16:19 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Fyfaen. Jeg hadde flytta. 😂 Feller på gulv asap, og skadedyrkontroll for å finne ut hvor de kommer inn. Der hadde jeg ikke tatt saken i egne hender. På soverommet 😭 Vet ikke hva som er verst, mus eller gjenferd Anonymkode: 9ac8f...353 Skadedyrkontroll??? Folk er blitt så hjelpesløse at det er latterlig... Først må du selv prøve å finne inngangen, det er skjelden det er så vanskelig å finne ut det, dersom dette er i et middels vedlikeholdt hus. Tett innganger, sett opp feller. Legg merke til hvor museskiten ligger, de går ofte ut/inn der. Hvis du ikke klarer å bli kvitt musene, tenk, og prøv igjen. Hjelper ikke det, så ring etter hjelp 😊 Anonymkode: 46e65...b83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Skadedyrkontroll??? Folk er blitt så hjelpesløse at det er latterlig... Først må du selv prøve å finne inngangen, det er skjelden det er så vanskelig å finne ut det, dersom dette er i et middels vedlikeholdt hus. Tett innganger, sett opp feller. Legg merke til hvor museskiten ligger, de går ofte ut/inn der. Hvis du ikke klarer å bli kvitt musene, tenk, og prøv igjen. Hjelper ikke det, så ring etter hjelp 😊 Anonymkode: 46e65...b83 Jeg er enig, fikser det meste slik selv. Hatt mus på loftet og i kjeller, men ved mus på soverommet hadde jeg fått såpass noia at jeg hadde bedt skadedyrkontroll komme på befaring for å klare å lokalisere alle muligheter for å komme inn i huset. Hadde ikke klart en prøv å se det an metode der 😅 Anonymkode: 9ac8f...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå