AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hva slags dyr er det som kan løpe over den stanga i skapet? Og forbi tomme kleshengere som rører på seg? Jeg satt tilfeldig på senga mi da de tomme kleshengerne på rad og rekke rørte på seg.😱Merka ikke noe der det allerede hang klær. Anonymkode: c01fd...0ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Mus vil jeg tro😬 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Handerrefyren Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Mus! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Shit Anonymkode: 9b5e7...609 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Høres ut som mus ja. Anonymkode: 612a7...a26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden De fleste Anonymkode: e0a87...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Men får vell ikke satt opp feller der? Anonymkode: c01fd...0ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men får vell ikke satt opp feller der? Anonymkode: c01fd...0ae Den er neppe på stanga hele tiden. Sett fella på gulvet Anonymkode: a280d...783 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Men får vell ikke satt opp feller der? Anonymkode: c01fd...0ae Finn ut hvordan de kommer seg inn i klesskapet og sett opp feller rundt inngangen de benytter. Anonymkode: f4016...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 46 minutter siden #10 Del Skrevet 46 minutter siden Fyfaen. Jeg hadde flytta. 😂 Feller på gulv asap, og skadedyrkontroll for å finne ut hvor de kommer inn. Der hadde jeg ikke tatt saken i egne hender. På soverommet 😭 Vet ikke hva som er verst, mus eller gjenferd Anonymkode: 9ac8f...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå