Gå til innhold

Har mannen din skreket til deg før?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kjæresten min er 33 cm høyere enn meg, og veier omtrent 30 kg mer. Mener du virkelig ikke at jeg ikke kan være redd han om han går bananas? Det har han aldri gjort, men han hadde tatt knekken på meg i løpet av 2 minutter om han ville. 

Anonymkode: 4f1d8...368

Hvorfor fortsetter dere å dra inn fysisk vold? Jeg snakker ikke om å «gå bananas». Jeg snakker om diskusjon med høyt lydnivå, engasjement og følelser, helt uten bruk av skjellsord og nedsettende karakteristikker.

Og er det slik at en stille mann ikke kan ta knekken på deg på to minutter?

Anonymkode: d32a4...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nettopp. Mistenker å ratioen på skriking. Kvinner vs menn er på 82 mot 18 %

Men kvinners barnslige følelser skal vi ta på alvor og med en gang en mann for nok da blir de redde. Akkurat som små barn. Kvinner, det er dags å vokse opp og ta ansvar for deres egne følelser og traumer. 

Anonymkode: 2f48b...fd6

Nettopp. Kvinner har ikke enerett på følelser, ei heller bestemmelsesrett over hva som er de riktige følelsene. Tenk hvor mange kvinner som bare gråter seg ut av krangler og diskusjoner med partneren sin, spesielt i tilfeller der de selv har tatt feil eller er skyld i krangelen. Det er like mye gaslighting fra kvinner som det er fra menn. Ingen poeng i å kjønnsdifferensiere.

Anonymkode: d32a4...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...