Gå til innhold

Kjæreste vil ikke fortelle om helgetur

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Han sa det etterhvert, men med en veldig irritert mine. Og var sånn "du hadde jo planer denne helga" (en tre timers tur på lørdag)... Som om det gjorde det greit å ignorere meg hele helgen.. :(

Anonymkode: fa8da...ab2

Hvor hadde han vært? Han kan jo fint ha vært med en annen dame hele helga. 

Dette er vanvittig slemt gjort mot sin kjæreste, og han virker smålig og hevngjerrig eller bare fullstendig manipulerende når han skylder på din tre-timers avtale. 

Denne fyren håper jeg virkelig du dumper kaldt og brutalt. Han kommer bare til å tøye strikken lenger og lenger, og bli mer og mer respektløs mot deg hvis du godtar dette... Og eneste måten å ikke godta det på, er ved å vise at du GÅR. 

Anonymkode: f1b6e...3cf

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hadde sagt takk og farvel.

Er forhold og partnerskap handler om åpenhet og tillit.

Hadde kjæresten min behandlet meg sånn hadde jeg gått uten å blinke.

Anonymkode: e13ab...66d

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Denne helgen reiste kjæresten bort. Uten å si hvor han dro, hva han skulle osv.. Og han ignorerte meg hele helgen også. Noe jeg syntes var veldig vanskelig..

Ved spørsmål om dette i dag så sier han at han synes det er ubehagelig å skulle redegjøre for hvor han er og hva han har gjort, og vil absolutt ikke fortelle om turen..

Er dette merkelig? Eller er jeg kontrollerende?

Blir jo veldig stressa av at kjæresten min plutselig bare reiser bort og ikke svarer på meldinger/anrop...

Høres helt sykt ut, med mindre du straks får vite at det handler om en overraskelse for deg eller noe. Løp! 

Anonymkode: 0d548...06e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde fått meg til å rygge ut av forholdet. 

Anonymkode: 98670...f4c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde en kjæreste gjort noe slikt mot meg ville han blitt en eks før helgen var over..

Husk: Du velger selv hva du godtar av hvordan folk behandler deg.. Ta litt bedre vare på deg selv? Du burde seriøst avslutte forholdet med en gang..

Anonymkode: 70b7c...d15

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han straffer deg, for å vise deg hvem som er sjefen, att han ikke bryr seg, for å hanke deg inn til å vere "snill pike" 

Dette er rein manipulering. Til slutt ender du opp med å sitte hjemme, fordi det er akkurat det du "skal" , han derimot vil reise avgårde på det han vil, uansett hvor "flink" du er til å sitte hjemme. 

Til slutt kan du si farvel til livet du engang hadde, venner og interesser, hobbyer og egentid, og hallo "hjemmekveld med tvn" , mens du lurer på hvor han reiste i kveld... 

Been there, done that.. 

Anonymkode: 80123...768

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke kontrollerende, det er han som forsøker å kontrollere deg. Det er en selvfølge at man avklarer at det er greit at man reiser, at man forteller hvor man skal, hvor lenge man blir borte og hvem andre som skal være med. Vel, så gjør han ikke det og da blir det bråk. Du blir fortvilet og sint og han kan fortelle sine venner at du ble "sjuk i hue" pga den turen. At han ikke avklarte noe med deg på forhånd forteller han ikke for det vet han at alle andre ser på som en selvfølge. Jøss, er hun sååå spenna gæren at han ikke får reise bort en helg engang..

Jeg kjenner den lusa ts, kom deg bort fra han. Han har 0 respekt for deg.

Anonymkode: 73dea...5f3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han sa det etterhvert, men med en veldig irritert mine. Og var sånn "du hadde jo planer denne helga" (en tre timers tur på lørdag)... Som om det gjorde det greit å ignorere meg hele helgen.. :(

Det er han som prøver å kontrollere deg ved å straffe deg fordi ‘hvordan kunne du finne på å ha andre planer enn med han’. 

Du bør droppe han der fort som fy!!! Han der kommer kun med dårlige nyheter for deg og ditt liv! 

Anonymkode: f8b7a...8cf

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...